כתמים ורט-אויט

NatashaInChains

New member
כתמים ורט-אויט

היי, סיימתי טיפול ברקוטן לפני בערך חצי שנה ואני מרוצה מהתוצאות אבל יש לי כמה כתמים שנשארו, הם אמנם קצת דהו מאז אבל עדיין רואים אם לא שמים מייקאפ. התחלתי לקחת משחה רט-אויט שאמורה לטפל בכתם והשאלות שלי הם: 1.האם כשאני יוצאת החוצה בשעות היום אני יכולה למרוח קרם הגנה רק באיזור של הכתמים או שהמשחה גרמה לרגישות העור מהשמש גם בשאר אזורי הפנים ולכן אני צריכה למרוח את כל הפנים במקדם? הקרם הגנה שיש לי הוא של "ד"ר עור" ותחושת הקרם על העור מאוד מעיקה לי וגם גורמת לפנים שלי להבריק מאוד(מה שלא כ"כ מחמיא..) ואם זה יהיה בסדר ולא מסוכן שאמרח רק באיזור הספציפי של הכתמים אז זה יהיה יותר טוב. 2. כמה זמן אחרי מריחת המשחה אני יכולה להפסיק להשתמש במקדם ולחשוש מהשמש? 3. האם פילינג יכול להעלים את הכתם ?
 

meyl1

New member
רואקוטן

1.הוא תרופה פוטוסנסטיבית,כלומר יש מאד להזהר מחשיפה לשמש, יש נטיה של העור ליתר פיגמנטציה.מאחר שסיימת את הטיפול לפני חצי שנה הרי שהתרופה התנקתה מגופך ואינך רגישה לשמש בגללה. 2.משחות לטיפול בכתמים בד"כ חושפות את העור כי הן מבצעות סוג של פילינג ביולוגי,לכן, יש להמנע בכל מקרה מן השמש. ממליצה לך לשים קרם הגנה על כל הפנים,אם הקרם לא נעים לך החליפי אותו באחר,ישנם נטולי שומן מאד נעימים. למשל אני משתמשת בקרם הגנה מקדם 36 שאינו שמן ואינו מבריק,יש כאלו שגם נותנים מעט גוון לעור ומראה אחיד. בכלל זהו הרגל מצוין בארץ שלנו למרוח קרם הגנה בכל יום ובכל עונה באופן קבוע. אני נתקלת בנזקי שמש מדי יום,שלא לדבר על פתולוגיות כתוצאה מחשיפה לשמש. 3.יש סוגים רבים של פילינגים החל מכאלו שתשימי בבית,דרך שיוף קל של העור שמתבצע אצל קוסמטיקאית וכלה בפילינגים עמוקים כימיים ובאמצעות לייזר שמתבצעים ע"י רופאים בלבד. תלוי לאיזה פילינג את מתיחסת וגם מה עומק הכתם.ככל שהכתם עמוק יותר כך יש לעשות פעולות אינטנסיביות יותר.
 

NatashaInChains

New member
התכוונתי לפילינג עדין רגיל

כזה שעושים בבית שבא במשחה עם גרגירים קטנטנים. נראה לי שאפסיק את השימוש במשחה כרגע כי הכתם לא עמוק ודי דהוי כזה ואנסה קודם פילינג ביתי. השתמשתי במשחה יומיים בלבד, אני מבינה שכרגע לא כדאי שאצע החוצה כי יש קצת שמש. תוך כמה זמן המשחה לא תשפיע ולא אצטרך להמנע מן השמש? כשזה יקרה אנסה פילינג
 
למעלה