לאגו טוטל יש שדרנים דמיקולו !!!...צריך לקרוא

SaipRes

New member
לאגו טוטל יש שדרנים דמיקולו !!!...צריך לקרוא

אני רואה אגו טוטל כבר יותר מחודש ואני לא יכול יותר עם שני הליצנים האלה,דוגמאות: 1) במשך חודש הם קראו לרנדי קוטור - רני קורטור (חובבנות לשמה) 2) כאשר הם דברו על הקרב הראשון של לידל נגד גונסון, אחד מהם ( זה שכל הזמן מזכיר את עצמו כמה הוא מתאמן ומבין כשכואב) ניסה לדובב את השדרנים האמריקים ואמר שבאותו קרב נזרקה המגבת בצד של רנדי (כאשר הם הזכירו את המילה STOPAGE-) שטויות הקרב נגמר בהכרעת שופטים,פשוט גונסון פירק אותו 3) כל פעם שהם מדברים ומנסים לדובב את השדרנים האמריקים, לא רק שהם מנפחים את השכל בשטויות אלה גם מפריעים לשמוע את המקצוענים, (לאלו שלא מבינים אנגלית... יש תרגום) איך לשפר: 1) תעשו שיעורי בית ותלמדו את הקרבות לפני שאתם קוראים לעצמכם שדרנים 2) אל תגידו דברים שאתם לא יודעים או לא בטוחים בהם 3) תפסיק להזכיר לנו כמה אתה מתאמן\מבין כשכואב, זה פשוט לא מקצועי ולא רלוונטי 4) או שפשוט תלכו הביתה ותנו לשמוע את המקצוענים.
 

Alon316

New member
תגובה

בגדול, אני מסכים איתך. לדעתי אין שום צורך לדבב אתמייק גולדברג או ג'ו רוגאן, שעצם התרגום שיעשו לו, ילמד גם את השדרנים בארץ וגם את הצופים המון על הספורט. מה שלדעתי כן יכול להיות טוב - הקמת תוכנית בעברית, שתתן רקע, ותסביר את הסגנון הזה של הMMA ורסלינג לקהל יעד עתידי. משהו בסגנון יציע העיתונות, רק בנושאים הספציפים שמשדר הערוץ.
 

sandman2

New member
מוזר

דווקא לי לא יצא לשמוע את הדברים האלה יחד עם זאת אני לא חושב שאתה סתם ממציא.... מה שכן אני מאד אוהב את ההומור של אלון ואת ההתלהבות של השדרן בועז, כמובן שתמיד יש מקום לשיפור, גם מייקל באפר עדיין לומד איך להיות כרוז :)
 

Alon316

New member
אני מניח שלברוס התכוונת../images/Emo13.gif

האח הפחות כריזמטי, אבל בג'וב שיחזיק הרבה יותר זמן מWCW
 

sandman2

New member
דווקא לא

התכוונתי שאפילו מייקל שהוא אליל בתור כרוז אפילו לו יש מה ללמוד. ואם כבר בכרוזים עסקינן אז גם לפינק :)
 

Alon316

New member
כן.. יש מצב

אני דווקא רואה עתיד גדול לג'סטין רוברטס בתחום
 

sandman2

New member
הכל רק לא ג'יימי בוראש

המ העניין הזה לערב כרוז עם מראיין בייחד??!!
 
למעלה