לאון פשוט חוצפן...הוא שבר אצלי את גב הגמל..

לאון פשוט חוצפן...הוא שבר אצלי את גב הגמל..

הבנאדם יושב מדבר שיחה אינטימית עם שיפרה... ומה קורה אז...? הבנאדם ברוב חוצפתו באמצע השיחה איתה משאיר אותה לבד וקופץ לעינב וונסה ....תגידו לי מה זה הדבר הזה? דוגרי אני מקווה ששיפרה תעשה עליו חרם...אני לא מבינה איך היא סובלת את הצביעות שלו.... מגעיל פשוט מגעיל לתת לו לגיטימציה....
 
ומה הכי מצחיק? ששניה לפני הוא אומר לה

שאותם אנשים שהוא עכשיו יושב איתם...הוא לא יכול לסבול... אז איפה האמינות, היושר הכנות מתבטאת כשהוא ישר רץ לאנשים האלה כדי שחס וחלילה לא יחשבו אחרת....הוא פשוט הפך לבלתי נסבל אבל זה לא אשמתו, זה אשמת שיפרה שנותנת לו לגיטימציה...
 

tal061971

New member
חושבת שאת לאון

קשה לשפוט מהרגע להרגע כי הריי הוא זה שהפתיע בהדחה הקודמת ובחר בשי ( לשמחת רובנו) לכו תדעו, אולי הוא משחק אותה תולי חתלתולי עם שפרה צבר ורנין וברגע האמת יפתיע שוב ויישלח אחד מהם להדחה. כבר שמעתי אותו לפני מספר דקות מתלונן בפני שפרה שהוא לא מבין איך רנין כול הזמן מדברת ומתלוננת על עניו ויוסי אבל בפועל יושבת ומדברת איתם כול הזמן (יענו צ ב ו ע ה ). לכן אני לא ממהרת לשפוט אותו ומחכה עד ליום ראשון למועמדים להדחה. אולי הוא יפתיע שוב.(בתקווה שיעשה זאת)
 

ethna

New member
אני לא מבינה למה כל כך הרבה אנשים כאן

אומרים שאסור לדיירים בבית לדבר עם זה ועם ההוא. אעשה לכם חשבון פשוט- יש בבית 8 אנשים. אני חוזרת שוב- 8 אנשים. לו אנשים לא היו מדברים על מי שהם מתלוננים או מצביעים היה נשאר להם לדבר עם עצמם ומקסימום עם אביהם. האנשים בוילה מדברים עם כולם כי אין להם הרבה ברירות, משעמם להם מוות, אין להם אפשרויות העברת זמן מלבד עישון, אכילה, שינה ודיבור. ואפרופו דיבור, כאשר אין מה לעשות אחד הדברים שעושים זה לרכל או להתלונן, תלונות לא אומרות ששברו את הכלים ולא משחקים. תלונות אומרות שמשהו שמישהו עשה/אמר לא מצא חן בעיני מישהו אחר. וזה לגיטימי, כי אין אדם היכול לחיות כשותף בבית (בוילה או בחיים) בלי שיתלוננו עליו. ובתור אחת שהעבירה כמה שנים עם שותפים אני יכולה לכתוב שלפעמים זה ממש כיף להתלונן על השותפים שלך. מה גם שתלונות הן אמצעי להוציא קיטור ולפעמים כשמתלוננים וכל האדים יוצאים לא נשארים יותר רגשות טינה.
 
הוא משחק אותה חבר של כולם

הוא גם בחבורת הרשע (רנין, צבר ושפרה) וגם חבר של עינב- בטח שמתם לב שהוא הצמיד את המיטה שלו למיטה שלה.
 

ארז08

New member
הוא בחר להיות בציר הרשע

אבל נותן לעינב לחשוב שהוא חבר שלה. הקול שלו מעצבן כשהוא פותח את הפה ושר אני מעביר ערוץ. הוא פשוט הומו מוחצן מידי....
 
../images/Emo6.gifרשע?!

הרגת אותי. אצלי כל החבורה של עינב הם הרשע
 

3yuval3

New member
משום מה אצלי, חבורת הרשע האחרונה שחשבתי עליה

היו צוות רוקט.
 
מצחיק שהוא אפילו דיעה אחת לא מוציא...

נותן לשיפרה או לכל אחד אחר לשפוך...והוא אבן...לא מוציא דיעה מילה... אבל מה כן... מוציא מילים שירצו את אותו אדם ספציפי שמולו הוא עומד.... איך הוא אמר לפני כמה ימים שאיתי הנשמה הכי טובה בבית הזה (למרות שתכלס הוא באמת מרתיע ומעצבן) ועם שיפרה וצבר ורנין הוא אומר להם שהוא לא יכול לסבול את הנוכחות שלו או של עינב....כאילו דיי.. צריך להעמיד אותו במקום מול כולם ולשאול את דיעותיו.... כי החוסר השתתפות הזו ביריות לראש אחד לשני זה מעצבן...והניאוטרליות שלו כבר נמאסה כי זה כבר לא ניאוטרליות תמימה אלא ניאוטרליות שנובעת מצביעות ברורה...והיום זה היה מובהק....יאללה לאון סע.
 

luluz

New member
אמת אמת אמת. ללאון אין דעה! הוא רק מהנהן כמו

כלב על דש מכונית כל פעם ששפרא\צבר אומרים לו משהו. זה הפך להיות פתטי\עצוב\בלתי נסבל הוא רק אומר אמן על כל מילה שלהם.. לא יאמן. הוא כל הזמן אומר שהוא לא היה חושב על הדברים שהם מדברים עליהם, אז הבנו שעולמו היה שטחי והתמקד בעיקר באופנה, יציאות ובחורים ועכשיו הוא מרגיש שהוא נפתח לדברים חדשים. אבל עד כמה מטומטם, לא בתור קללה אלא במלוא מובן המילה, אפשר להיות כשאתה לא מנסה אפילו לחשוב אלא רק מסכים לכל מה שאומרים לך? אני בטוחה שכשהוא יצא ויראה כיצד זה היה נראה מהצד הוא ירצה לקבור ראשו בחול.
 

daughter L93

New member
זאת דרך המשחק..

התם יותר מדי רודפי צדק. מה אתם מצפים מהם ליהיות שקופים ולא לדבר עם האנשים שהם מרכלים עליהם? הרי זה המשחק.. ותאמינו או לא זה קורה גם במציאות אז די ליהיות יפי נפש כל הזמן.
 
אני מכתירה אתו לטמבל השבועי...

הבן אדם לא מבין כלום. אין לו טיפת אינטליגנציה. הוא נותן לחבורת הזבל לסובב לו את הראש, למשוך אותו לכיוון "ציר הרשע" ללכלך מול המצלמות על אנשים שעד היום הוא כל הזמן איתם(וכעת הוא יושב ומלהג עם האנשים שהוא כביכול לא יכול כבר לסבול כמו עינב ואיתי). מה שמפחיד אותי זה ששפרה מצטיירת כמכשפה מימי הביניים ולכן צריך להעלות אותה על המוקד כיאה למכשפה שעושים עליה ציד מכשפות. נמאס כבר שהיא מכניסה לו מילים ומחשבות וטפשון הזה נופל ברשת ומלכלך מול כל המצלמות הפזורות ברחבי הבית.
 
למעלה