לאחר הודעה רשמית במכתב מאדוט ליאון

לאחר הודעה רשמית במכתב מאדוט ליאון

יציאה לפנסיה וסגירת המכון השמיעה, במכתב שקיבלתי משותפיו (האח יצחק אדוט, ובנו נועם אדוט) ושליאון העביר את כל הקשור לתחום הטיפול בבעיות שמיעה. המכון הישן היה ברחוב יונה הנביא בתל אביב. הנה כתובות חדשות של מכון אדוט: 1. תל אביב רח' מרמורק 16 תל אביב, ליד תאטרון הבימה. 2. ראשון לציון רח' רוטשילד 53 ליד קניון רוטשילד. 3. רחובות רח' הרצל 185 א' לפרטים של מכון אדוט, כאן.
 
בדיעבד, אני ממליץ לכם לקחת משם מידות לאוזניות

וזה לבעלי מכשירי שמיעה, כי הייתי כל שנה אצל ליאון אדוט בתל אביב, ממחה מספר 1 לאטמים לאוזניות מכשירי שמיעה, אני מאמין שהשותפיו ימשיכו בדרכו עם השירות הכי טוב שיש. שווה לנסות לעשות אצלם אוזניות למכשירי שמיעה.
 
אני לקוח קבוע אצל יצחק אדוט ברחובות

שם אני וגם אחי מזמינים אצלו אוזניות חדשות למכשירי שמיעה, דרך האינטרנט ביתי אנו מזמינים תורים באמצעות הדוא"ל מהאתר של המכון שלו,ומתקבלים יפה מאוד שם, וגם מרוצים מאוד מהאיכות של האוזניות חדשות שיצחק אדוט שמתמחה מאוד בזה בדיוק כמו לאחיו ליאון.
 

זהבית135

New member
ברוך השם, תודה לאל, הוא כבר לא יתעלל

באוזניים של אף איש, אישה או ילד. אבל בנות מוזהרות שלא להגיע למרמורק 16 או לקניון בראשל"צ ללא ליווי גברי.
 

M r s S m i t h

New member
כבר הלכתי למרמורק לבד

וזה במרחק של שלושה רחובות מעזריאלי, לוקחים קו 63 ויורדים אחרי שתי תחנות ומגיעים ברגל כמה דקות. מאד קל למצוא את המקום..אני אישית לקח לי כולה רבע שעה למצוא. לא מבינה מאיפה הפחד הבלתי מוסבר שצריך להגיע לשם עם ליווי גברי?
 

המרחפת

New member
ושוב את מטעה

הניסוח שלך בפעם הראשונה היה מטעה מטעמי המנעות מתביעת דיבה והניסוח שלך שנית מבלבל בין תמימות לבין עצמאות. אינך יכולה לטעון לתכונה לא נכונה כאשר ההתייחסות של מיס סמית' ושלי הייתה לנוסח המוטעה והמטעה שלך בהודעה הראשונה ולא לכוונתך האמיתית אשר פירשת רק במסרים. איננו רואות נסתרות.
 

המרחפת

New member
סמנטיקה ודיוק? טעויות של אי הבנה?

זה מטריד את כולם. וכמובן שמפריע לי כשאומרים לי שאני צריכה ללכת עם ליווי תמידי לצידי. אני פשוט הייתי בוחרת ללכת למכון אחר.
 
למעלה