לאלו שמבינים באבטחה.....

( @ - @ )

New member
לאלו שמבינים באבטחה.....

אהלן... אני קורא מאמר על אבטחה וישנם מספר מושגים שאני פשוט לא מבין חיפשתי ב - whatis ובמקומות אחרים אבל...נאדא.... מקווה שתוכלו לעזור 1) exec local root source-routed packet source-routed attacks source routing 3) suid root shell 4) coredump core dump
 

yahool

New member
Source Routing

אני יוצא נקודת הנחה שאתה יודע כבר מה תפקידו של נתב ומהם טבלאות ניתוב כי לא שאלת מזה ROUTING . כידוע כל נתב מכיל טבלאות ניתוב , שמתקבלת מסגרת בשער הנתב הוא ישתמש בכתובת היעד במסגרת , בטבלאת הניתוב שהוגדרה בו ומטבלאות הניתוב שקיבל מנתבים אחרים על מנת לדעת לאיזה שער להוציא את המנה וכמו כן ישנה בה פרמטרים כגון כתובת MAC יעד וכו`. SOURCE ROUTING - הגדרת הניתוב מראש ע``י השולח.בעת השליחה ``תופרים`` מסלול מתחילתו עד סופו. SOURCE ROUTNING ATTACK - ניצול לרעה של האפשרות הנ``ל. 1 . ע``י שימוש בכתובות IP לא חוקיות במסלול הניתוב שהוגדר.דבר מעין זה מתוכנן נכון יכול להפיל מספר נתבים כתוצאה של BROADCAST STORM , שליחה חוזרת של מסגרות בין תחנות. 2. ניתן לנתב מסגרות דרך תחנות ועורקים לא מאובטחים ובצורה כזו ליצור מעבר של מידע שאמור להיות מאובטח דרך עורקים הניתנים לציטוט. FIREWALL יתוצר כך שלא יאפשר קבלה ושליחה של מסגרות מנותבות מקור.יש מערכות שמאפשרות למנוע שימוש במסגרות אלו ברמת מערכת ההפעלה.
 

( @ - @ )

New member
אני לא יודע מה זה routing.....

והמושגים שאתה מדבר עליהם נשמעים לי מוכרים משעורי התקשרות אבל הבעיה היא ... שישנתי בשעורים האלה :).. ועכשיו אני די מצטער..אם תוכל להסביר מספר מושגי יסוד שמופעיעים בתגובה שלך.. אני אודה לך...:)
 

yahool

New member
אתה צריך ספר טוב

על מנת להבין היטב את מושגי היסוד בתקשורת נתונים בצורה קלה רצוי שתקרא ספר בנושא. אמנם אתה יכול גם להוריד TUTORIALS מהרשת , אבל עם ספר בעברית יהיה לך יותר קל. יש שני ספרים שהייתי ממליץ עליהם : 1. ספר של צבי שחם בהוצאת בינת , לא זוכר את השם של הספר. 2 . ספר הסמכה של MICROSOFT לMVP ב NETWORKING ESSENTIALS . כל אחד מהספרים הללו יעזרו לך להבין את הבסיס של כל העסק. בהצלחה.
 
למעלה