לאנס ארמסטרונג רוצה לשבור שיא

לאנס ארמסטרונג רוצה לשבור שיא../images/Emo47.gif

לאנס ארמסטרונג - מנצח הטור דה פרנס מזה 4 שנים ברציפות, הודיע על כוונתו להשתתף בטור של 2004. אם ינצח ארמסטרונג את הטור הקרוב ואת זה של 2004, ישבור את השיא הנוכחי במס´ הנצחונות בטור, העומד היום על 5. בעל השיא הנוכחי הוא הרוכב הספרדי Miguel Indurain, שניצח את הטור בין השנים 1991-1995. שלושה רוכבים נוספים ובניהם Eddy Marckx האגדתי, נצחו 5 פעמים את הטור אך לא נצחונות רצופים. השנה יחגוג הטור 100 שנים וכחלק מהחגיגה יתחיל הטור בפריז.
 

לוק21

New member
ישווה את השיא, ישבור אולי שנה הבאה.

וגם צריך להזכיר שאדי מרקס ואינדוריאן,לא היו רוכבים של מרוץ אחד כמו ארמסטרונג, היו פעמים שהם ניצחו את אליפות העולם, את הג´ירו ואת הטור באותה שנה.
 
2003 כנראה, 2004 אולי

במצב הדברים הנוכחי אין באמת מועמדים רציניים להתמודד עם ארמסטרונג על הטור ב-2003 ואם הוא יצליח לשחזר את יכולתו משני הטורים האחרונים ולהשמר מנפילות, אז גם אולריך, בהנחה שיחזור ויתמודד בטור, לא יצליח להתקרב אליו. לגבי 2004 כבר קשה יותר לחזות. גם כי בני אדם מתבגרים (וגם ארמסטרונג הוא בן אנוש) וגם כי יש רוכבים מבטיחים כגון אייטור גונזלס הספרדי, שהשנה כנראה לא יתמודד בטור, וקדל אוונס האוסטרלי. אם השניים הללו יתמידו ביכולת הגבוהה שלהם מהעונה שנסתיימה וגם יזכו לגיבוי קבוצתי מקבוצותיהם החדשות כפי שארמסטרונג זוכה לו מקבוצתו, אזי יש סיכוי שנראה סוף סוף קרב אמיתי בטור.
 
האם ארמסטרונג הוא בן אנוש?../images/Emo18.gif

אם לא יקרה אסון, הטור של 2003 מובטח לארמסטרונג. אך כמו שראינו ב-4 השנים האחרונות - לא ברור מאיזה חומר עשוי האיש הזה. מה שברור זה, כמו שכתב חברינו לוק21 - ארמסטרונג מתכונן לטור ורק לטור. כל כך נקי ובטוח עד שעמום. כל הכבוד לארמסטרונג אבל איפה האופי המדהים של רוכבים כמו אדי מארקס.
 

lance armstrong

New member
לאנס ארמסטרונג הוא אכן בן אדם אבל..

ההבדל הגדול בינו לבין הרבה רוכבים אחרים זה שהוא הבין את כללי המשחק הידעתם שלאנס עושה את המסלול של הטור 3 פעמים לפני שהוא מתחיל הידעתם שלפני שלאנס לובש ביב וחולצה הוא מכין מפה שבה רשומים ככלי הדרך של אותו היום ונקודות חולשה של רוכבים אחרים שיתקפו אותו ואת קבוצתוועוד הרבה דברים אחרים אבל הדבר החשוב ביותר הוא העזרה מצד הקבוצה ! זה דברים שמאד חסרים בארץ שלנו וזה הדבר שמבדיל ביננו לבין המקצוענים!
 

לוק21

New member
אני מתאר לעצמי שאתה מכיר את...

התוכניות אימונים של הרוכבים בארץ, ואיך הם מתכוננים למרוץ. וגם שכחנו להגיד שאחרי הסרטן, היתה ללאנס הזדמנות לבנות את הגוף שלו מחדש, במטרה לרכב כמה שיותר טוב. אתה יכול לראות את התמונות שלו מלפני הסרטן, שהוא לקח את אליפות העולם, לעומת אלה שאחרי הסרטן, פשוט אדם אחר.. קישור מצורף.
 
אל תשכח את כוח הסבל

שהוא פיתח כתוצאה ממחלת הסרטן. זה עוזר לו מאוד מבחינה מנטלית!
 
אז איפה העתיד שלנו?

מה לעשות אבל אין לנו רוכבים מקצועיים - כאלה שקמים בבוקר ויוצאים לרכב לפרנסתם. עם קבוצה, עם מאמן, עם חוזה ועם תלוש משכורת. קשה להגיע רחוק בחצי מישרה ובלי קבוצה אמיתית. אך יש עתיד והעתיד מצוי בנוער והנוער צריך גב חזק והגב הזה הוא האיגוד! אני לא רואה באופק קבוצה ישראלית מקצועית, אך שילוב רוכבים ישראלים בקבוצות מקצועיות באירופה לא נראה כל כך רחוק. עוד נראה רוכב ישראלי בטור, אינשאלה
 

לוק21

New member
למה לא? יש כאלה שקמים כל בוקר לרכב

וגם בערב, עושים 3500 ק"מ בחודש, ויש להם מאמנים אישיים, שנותנים להם תוכניות רכיבה, תוכניות לחדר כושר, ועוד. וגם יש כמה קבוצות, למשל וולו קלאב ששולחים רוכבים לחו"ל לקבוצות מאמצות, והם רוכבים שם. זה שאין תלושי משכורת בארץ, זה משהו אחר, וזה רק מראה את הנחישות של הרוכבים, שגם עובדים, וגם מתאמנים ומגיעים להישגים.
 

ogiflezet

New member
../images/Emo163.gifכן נכון, זה ממש ההבדל העיקרי

בין הארץ לחו"ל, זה שהמקצוענים שם שייכים לקבוצות ורוכבים רכיבה קבוצתית. ברור שאם הפרט הזה ישתנה- מיד גם לנו יהיה רוכב שירכב בטור דה פראנס... כאילו דה??????
 

valentin

New member
I will chalange Uniball../images/Emo70.gif

למה אין סימן של אופניים בלוח הסמיילים והסימנים לנושא?
 
למעלה