משרד התחבורה בראשות מירי רגב הודיעה בסוף השנה הקודמת שבשנתיים הקרובות אין תקציב לתוספת קווי שירות חדשים או תגבור תדירות, עקב הפניית המשאבים הכספיים לרפורמת צדק תחבורתי.
אליה וקוץ בה: אכן אין תוספת בתחבורה החילונית (ואף דילול משמעותי בכמה וכמה מקווי השירות), אך יש תוספת גדולה ובוודאי שאין דילול בתחבורה הציבורית הייעודית למגזר החרדי.
דוגמאות: תוספת קו עירוני חדש במודיעין עילית (קו 7) וביתר עלית (לא זוכר את מספר הקו), תוספת קווים בינעירוניים בחריש ובנצרת עלית (הסטת קווים קיימים להארכת מסלול רצינית שמצריכה כמובן תקציב) ועוד קווים לאלעד ותגבור קווי דימונה אשדוד, ירושלים דימונה, מודיעין עילית דימונה, באר שבע בית שמש ועוד ועוד.
ככה זה שמירי לא מתערבת לראש וועדת הכספים במשרד התחבורה הלוא הוא אורי מקלב הח״כ החרדי…
מה אתם אומרים?
אליה וקוץ בה: אכן אין תוספת בתחבורה החילונית (ואף דילול משמעותי בכמה וכמה מקווי השירות), אך יש תוספת גדולה ובוודאי שאין דילול בתחבורה הציבורית הייעודית למגזר החרדי.
דוגמאות: תוספת קו עירוני חדש במודיעין עילית (קו 7) וביתר עלית (לא זוכר את מספר הקו), תוספת קווים בינעירוניים בחריש ובנצרת עלית (הסטת קווים קיימים להארכת מסלול רצינית שמצריכה כמובן תקציב) ועוד קווים לאלעד ותגבור קווי דימונה אשדוד, ירושלים דימונה, מודיעין עילית דימונה, באר שבע בית שמש ועוד ועוד.
ככה זה שמירי לא מתערבת לראש וועדת הכספים במשרד התחבורה הלוא הוא אורי מקלב הח״כ החרדי…
מה אתם אומרים?