לא בעניין סידור פרחים, אבל אשמח לעזרה

sooshi666

New member
לא בעניין סידור פרחים, אבל אשמח לעזרה

בעבר שאלתי כאן לגבי פרח טוב לשים ליד ברכת הדרך, כמזכרת לחתונה, והפלא ופלא, ביטלנו את רעיון ברכת הדרך וכעת פרח בודד כבר לא נראה לי מזכרתי במיוחד... (ברכת הדרך היינו אמורים לקבל במתנה מהדפוס של ההזמנות, רק שלא אהבנו את איכות הדפסת ההזמנות שלהם כך שסגרנו עם בית דפוס אחר) עכשיו עברנו לעציצים!! עציץ, קטן, נחמד, של פרח מלבלב כיאות לטו בשבט, מה כדאי, מחפשים משהו זול למדי, ואשמח גם להמלצות מהיכן לקנות באיזור תל אביב (או הסביבה, מתניידים עם אוטובוסים בלבד לצערי ובשעות לא אידיאליות (ערב)....אבל נעשה מאמץ למען העציצים!)
 

בועז בר

New member
מה זה בזול? תגדירי תקציב.

פרחים עונתיים נמכרים במשתלות בשקל וחצי עד שניים, הבעיה היא שהם באים בפלסטיק מאוד פשוט, שנועד להיות זמני עד השתילה. מה שאת מקבלת זה בד"כ ענף קטן עם כמה עלים וכמה ניצנים או פרח שניים, לא משהו שאפשר להתגאות או להרשים בו מישהו. כדי לקבל איזשהו רושם צריך לשתול בכלי דקורטיבי, שיעלה כבר פי כמה מהצמח עצמו... חוץ מזה, לדעתי זה גם די תיק שמפילים עלייך עציץ פתאום... לא לכל אחד זה מתאים. אם את בקטע התקציבי, מה רע ללכת על משהו פשוט, לא מחייב ונעים לעין ולחיך? נניח שלושה שקדים מצופים בשוקולד (מריר, שיהיה פרווה, והמשגיח יאשר...) עטוף באורגנזה, קשור בסרט חמוד ועם פתקון קטן "תודה שהשתתפתם בשמחתנו..."
 

zer8

New member
עציץ...

אני לא יודעת איפה את מתחתנת ומה תכננת למרכזי שולחן אבל....הייתי עושה מרכזי שולחן המורכבים מאותם עציצים...עם פתק "תודה..." ושבסוף הערב האורחים יקחו ממרכז השולחן.. ולא שהאורחים "יתקעו" כל הערב עם עציץ ביד, חצי מהם לא יהיה להם מה לעשות איתו והחצי השני ישכחו לקחת אותו וסתם עוגמת נפש... או אולי אם כבר ט"ו בשבט אז לקחת מספר זרעים או פקעות של צמח אהוב, לשים באורגנזה - לכתוב כמה מילים על "זרע,פקעת לאושר"...ולשים לכ"א ליד הצלחת...מנסיון עציצים (בעציץ פלסטיק שחור ורעוע..)ממש לא רעיון טוב.
 
יש לאקי במבוק בכלי

מרובע זכוכית קטן או עציץ חרסינה צבוע נדמה לי שזה עולה בסביבות 10 ש"ח ,גם יפה גם שימושי כי לאקי במבוק לא צריך להשקות תמיד וגם טוב מבחינת פאנג שווי אני יכולה לנסות לברר מאיפה אבל לא נראה לי שמאיזור ת"א יותר באזור השרון
 

zer8

New member
לאקי במבוק

אפשר להשיג ברשפון ב- 6 ש"ח אבל זה ממש יקר 6 ש"ח למתנה לאורחים
 
למעלה