לא דברנו עוד על החופשה ולא.

לא דברנו עוד על החופשה ולא. ../images/Emo168.gif

ספרנו על אפשרויות ........ היום הצצתי בקלנדר , חברה שאלה אותי את השאלה המסורתית " איפוא אתם בפסח?" פסח????????????? זה כבר כמעט כאן....... אז מה שוב נקלף שקי תפוחי אדמה , נכדרר יציקות קניידלך ונכין צנצנות חרוסת ?..............
נכנסתי למרחבי הנט בחיפוש אחרי דילים ..............בנתיים אני בשלב החיפושים .
איך אתם מתכננים את חופשתכם?
מעדיפים בארץ או בחו"ל
מעדיפים צימרים או מלון
י ש לכם כתובות קבועות
האם בחגים אתם נשארים בבית
אתם נוהגים לארח קבוע שרשרו למען נחכים כולנו מי מצטרף למרק נמס ....היום בטעם אפונה
 
כבר הוזמנו לדודה שלי לליל הסדר

בדרך כלל אני מארחת - מעדיפה עם חברים טובים כדי שתהיה אוירה טובה כי יש משהו חונק במשפחתיות בחגים הללו. יש לנו מסורת שונה לחג ולכן קשה לעיתים להתאים את עצמנו לאחרים או לאחרים קשה להתאים את עצמם אלינו. לגבי חופשות - כרגע מעדיפים בחול בגלל שיש לנו 2 ילדים שקטנים עדיין לנסיעות לחול. עוד לא הייתי בצימר מעולם רק בבית מלון. אין לי כתובות קבועות. לא נוסעת בחגים לבתי מלון. אז למישהו יש המלצה למלון באילת לחודש הבא - עוד לפני החופשה של פסח?
 
מלון מומלץ באילת ../images/Emo95.gif

המג'יק פאלס! מלון ערוך לקליטת ילדים חדר אוכל הממלא כל בקשה של הקטנים תפריט מותאם ומגוון. חדרים נוחים, בדרך כלל המחירים על בסיס הכל כלול , כך שנחסך כאב הראש להסתובב עם ארנק. ציינת שיש לכם מסורת שונה בחגים...עוררת את סקרנותי....מה זה שונה? תוכלי לפרט ? סוף שבוע נעים
 
מסורת שונה בליל הסדר

כיון שאנחנו לא קרובים לדת או למשהו שקשור אליה, אבל שומרים על מנהגים מסוימים כדי שהילדים ירגישו אוירת חג - את ההגדה אצלינו קוראים אחרת - כל אחד מראש מתבקש לבחור קטע שהוא אוהב בהגדה, להקריא אותו או לשיר או לספר אותו ולהסביר למה. כל שנה יש קטעים אחרים וכל שנה הסיפורים יפים ומעניינים. אבא שלי למשל לא אוהב את זה ומצד שני אני לא אוהבת לשבת ולשמוע את קריאת ההגדה שאינה מרגשת או מעניינת אותי ואפילו משעממת שלא לומר שהילדים אינם נהנים . פעם חרזתי את סיפור ההגדה בהומור והילדים שלי ושל האורחים עזרו לי ברעיונות שלהם.כמובן שהכינותי מראש. אז מי שבא לחגוג אצלינו - שידע שאצלינו ככה זה.כמספר האורחים ככה בערך מספר הקטעים.
 
הפרשנות שלך מענינת ../images/Emo62.gif

ימסכימה אתך שיש קטעים בהגדה של פסח שגם לי נשמעים ארכאיים ומשעממים והאמת שמגיעים אליהם , רוב הנוכחים מדלגים וכולם תמימי דעים . אני מוצאת למשל את ההגדות של הקיבוצים מותאמות יותר לימינו אנו, כי פסח הוא לא רק חג המצות, בעיני פסח הוא חג האביב ההתחדשות ......לפני מספר שנים נכחנו באחד מקיבוצי העמק בליל הסדר והשלוב של הקריאה מהמקורות עם הפרשנות לימינו אנו , שבתה את ליבי.
 
למעלה