לא הכי קשור לאירויזיון ובכל זאת,

Flendy

New member
אני נוטה להסכים עם קובי

חידושים באירוויזיון הזה לא היו,ואם היו זה היה בתחום ההופעה-ולא תמיד לטובה. סו וואט-זה ששיר מיושן לא עושה אותו טוב יותר או פחות. אפשר לחשוב שהשיר המלטי,היווני,הקרואטי,הבוסני,האלבני או המקדוני מי יודע מה חידשו. והרגע מניתי יותר מחצי מהשירים העולים לגמר. סה"כ,השירים\הופעות שבאמת חידשו-צלחו. האלבנית בטח שלא חידשה |קיא|, סאקיס עם השיר ה"פרווה" לא חידש כלום,וסה"כ-אין חדש תחת השמש. למעשה להפך,השירים שבאמת חידשו משהו,איכשהו נבלעו ולא צלחו. אסטוניה למשל,לטביה,הולנד (וכן-בלדה אקוסטית זה דבר ראשון מסוגו באירוויזיון כמדומני),ובלגיה (
) כמובן. אז חלאס עם השמצות השווא-כי הן באמת שווא-ודוד נתן הופעה טובה מאוד,מהוקצעת ומשופשפת שהיתה צריכה להקנות לו מקום בגמר.
 
מסכים איתך אחי!!!! דוד דאור הוא

זמר מצויין וטוב מידי לאירויזיון!!!!!! פשוט ההצבעה היתה אנטישמית!!!!!!
 
מה אנטישמי? השיר הגיע למקום

שמגיע לו בסה"כ,אולי אפילו קצת מעבר לזה - היו המון שירים טובים שיותר מלהיבים.
 
אני אהבתי את בוסניה ומקדוניה

לא אהבתי את הולנד ..ואלבניה זה חביב
שוב - כל אחד והטעם שלו. ואם אני שמבין עברית ואת המילים לא מצאתי לתת לדוד ד'אור מעבר למקסימום מקום 10 - אז למה שאירופה תתן?
 
מיכלי.. קשה להגיד על דוד שהוא זיפן

כי הוא באמת מספר אחד מבחינה ווקאלית כך שזהו לא היה זיוף בסוף אלא בעית סאונד קשה!!!!! דוד דאור לא זיפן כמו שיש זמרות מקצועיות שלא מזיפות מכיון שהם מיקצועיות!!!!!!!
 

Flendy

New member
לאלאלא-הוא לא מספר 1 מבחינה

ווקאלית. בוא נפריד בין שני דברים. אולי לדעתך יש לו את הקול הכי יפה,מיוחד,עוצתי ומרגש,אבל הוא לא הזמר הכי מדויק שקיים. הוא רחוק מזייפן כמובן,אבל אי דיוקים קטנים קיימים אצלו פה ושם.
 
"בעיית סאונד קשה"

זה נראה לי כמו עוד תרוץ עלוב. בעיית הסאונד הקשה התבלטה בעיקר בשיר של בלגיה/ בליירוס ועוד כמה. אצל האדון דא'ור, זה פשוט היה זיוף לא מכוון כתוצאה מירידה בטונציה של הקול.
 
עוד מעט תגידי שגם בשיר של אלבניה

הסאונד היה טוב...... וקפריסין...... ואיסלנד........ עיזבו אותכם, אני לומד sound ואני אומר לכם עם יד על הלב שהסאונד באירויזיון האחרון היה מתחת לכל ביקורת וחבל שישראל סבלה מכך... כי דוד שם את כל המתחרים בכיס הקטן!!!!!!!!!!.... לא כמו גילי שלך מאירויזיון 89.... ממש יש מה להשוות בינהם..... שאגב הוא בכלל לא זיף שם!!! אז אל תשוו כמו שאין מה להשוות בין ריטה לאחיות פיק...... בבקשה!!!!!
 
היתה בעית סאונד ברב השירים

אולי באמת זה היה עוזר לקבל מקום אחד מעלה - אבל לא מעבר לזה.
 

Flendy

New member
הוא לא ירד בכלל בטונים..

הזיוף הקל הראשון שלו בא אחרי הבית הראשון. שם בהחלט היה זיוף. שהוא ירד בקול, הוא הצליח להתאושש בצורה מושלמת. אל תמכרו פה שטויות בבקשה. רוצים לא לחבב את השיר? אין בעיה-אבל אל תמציאו עובדות.
 
למה לא?

בסיום הוא ירד בטון של הקול שלו,וזה היה הסיום. זה אולי לא זיוף אבל ה- נהנהנהנהנה שונה מתחילת השיר שם זה היה בטון הגבוה המאפיין את ד'אור. זו כן עובדה שהוא ירד בטון או איך שךא נקרא לזה- בסיום.
 

Flendy

New member
לרדת בקול-זה לא לזייף

הוא שר בקול רגיל בפזמון האחרון-אבל לא זייף כלל. את אמרת שהוא זייף בגלל שהוא ירד לקול רגיל-וזו עובדה לא נכונה.
 

Image of me

New member
אויש, כמה לוזריות בהודעה אחת!

חשבת אולי שעם כל היופי של הקול שלו בהופעה חיה, בטלויזיה זה נשמע אחרת? וחשבת אולי שגם לשיר יש חלק בהצלחה, ולא רק לקול? או שאולי אתה חושב שדוד ד'אור חייב לזכות עם כל שיר שיתנו לו, רק בגלל שיש לו קול מדהים?
 
למעלה