לא חייבים לדבר פה רק על ילדים.נכון?

לא חייבים לדבר פה רק על ילדים.נכון?

אז ככה. אני לא יודעת אם זה רק בראש שלי, אבל ההורים שלי רבים יותר מהרגיל בזמן האחרון, על דברים שהם לא היו רבים בעבר, דברים לא חשובים שכאילו הם רק מחפשים סיבות לריב. אבל אני לא יודעת אם זה רק נדמה לי כי אולי רק עכשיו אני מתחילה לשים לב. התחלתי לחשוב על זה שאולי הם יתגרשו. אבל מצד שני אני רואה אותם בונים הרבה תוכניות לעתיד ביחד. ז"א רכישות כספיות שנועדו להישאר לזמן ממושך. בכל אופן. אני לא יודעת למה אני מצפה מזה שאני מספרת לכם, כי אתם לא מכירים את המצב אבל סתם, לשפוך את הלב....
 

חוה 1

New member
זה מלחיץ אותך שההורים שלך רבים

לידך? את חושבת שהורים צריכים לריב כשהם לבד?
 

מכשפה

New member
יעל, דיברת איתם פעם על המריבות שלהם

שיתפת אותם במה שזה עושה לך? שאלת אותם אם יש סיכוי שהם יתגרשו? למה שלא תדברי איתם, ביחד או לחוד? את כבר גדולה וזכותך לדעת מה קורה איתם, במיוחד כשהם רבים לידך ולא מסתירים כלום. את יכולה לומר להם שזה מטריד אותך או מפחיד או מפריע לך.... אולי זה נורמאלי? אולי הם עצבנים כי יש סיבה? אולי משהו מטריד אותם, אולי המצב הכלכלי, הבטחוני, החום הרב, העבודה- אלף ואחת סיבות. אולי הם כבר התרגלו לריב וזה מין דפוס חיים שלהם? תשאלי אותם- אם לא תדברי הם לא ידאו שאת שמה לב.
 
אבל אתם לא מבינים.....

זה לא ריבים גדולים כאלה, ריבים קטנים שאם הם היו מעט לא הייתה לי בעיה איתם אבל ככל שהזמן עובר יש יותר ויותר. טבל לא ריבים שצריך(אם לא היו כל-כך הרבה) להסתיר ממני, כמו ויכוח קטן או כל מיני כאלה..... אבל הם מצטברים! וזה מה שמעציב אותי. ואני לא אדבר איתם, כי אולי תגידו שהתקשורת ביני ובין ההורים שלי לא טובה םא אני לא יכולה להגיד להם את זה, אבל יש דברים שאי אפשר להגיד.... לפחות לא בסביבה שלי..... יעל
 
יעל, הורים זה רק בני אדם

את לא רבה לפעמים עם החברות שלך? מאד טבעי שכאשר גרים יחד הרבה שנים, יש חיכוכים קטנים, וריבים קטנים. יש תקופות שבהן יש יותר ריבים, ויש תקופות שפחות. אני משערת שהיות ואת עכשיו יותר בוגרת, את שמה לב יותר לדברים שמתרחשים בין הורייך, דברים שקודם לכן לא שמת לב אליהם. למרות שקשה לך לדבר עם הורייך, כדאי שתדברי לפחות עם אחד מהם שאת מרגישה יותר קרובה אליו. בכל מקרה, אנחנו כאן.
 

מכשפה

New member
יעל, אני מסכימה עם אלישבע

תנסי רק להעלות את הנושא,ותספרי שזה מעציב אותך- אולי תקבלי הסבר שירגיע אותך? באמת- יש מישהו שלא רב היום? אולי אם תדברי איתם הם ישימו לב ויריבו פחות לידך? מה את עושה כשהם רבים? את יכולה לתת דוגמאות? אולי זה באמת שטויות? שיהיה לך טוב, את בגיל ההתבגרות? אז- יש רגישות רבה אצלך.
 
למעלה