לא יאומן

yoavon1

New member
לא יאומן ../images/Emo16.gif

אף פעם לא הזדהתי פוליטית עם דעותיו של רחבעם זאבי. למען האמת, תמיד קיוויתי שהוא לא יהיה פוליטיקאי, כי חשבתי שהוא קיצוני מידי, אבל היום נשברתי לגמרי... הפעם היחידה שהרגשתי כך, היתה כשרצחו את רבין, בארבעה בנובמבר 95´. לא יאומן ששוב נוצר מצב, ששר יכול היה להרצח במדינה, לא משנה ע"י איזה גורם (מבחינתי, יגאל עמיר טרוריסט לא פחות מהרוצחים הנוראיים של היום)... אני רק מקווה, שלעולם לעולם לעולם לא נדע כזאת תדהמה וצער יותר (היי... אפילו לפולני מותר להיות אופטימי) רחבעם זאבי, 1926-2001 - יהי זכרו ברוך
 

MARMELAD

New member
../images/Emo16.gif עצוב..עצוב...

מעניין רק לראות איל היחס לרצח גנדי שונה מהיחס לרצח רבין.. כשרבין לא הסכים ללבוש אפוד מגן התייחסו אליו כאל "גיבור". כשגנדי לא הסכים לקבל אבטחה מהשב"כ מתייחסים אליו כאל מישהו שהביא את זה על עצמו... יהיה זכרו ברוך.
 

i love u

New member
../images/Emo16.gif יהי זכרו ברוך ../images/Emo16.gif

עוד פרח ניקטף לנו מה"חממה" שניקראת ארץ-ישראל רק שהפעם קטפו לנו את הפרח הכי ציוני שהיה לנו
 

i love u

New member
shimmi ../images/Emo36.gif

אז ככה אני בת... קוראים לי יפעת... בקשר לפוליטיקה אני מאוד מעורבת אבל זה לא התחום שלי ובשביל להגיד שגדי (ז"ל) היה אחד מבני האדם הציונים ביותר של מדינתנו לא צריכים להיות פוליטיקאים כאלו גדולים שיהיה לך אחלה של חיים שלך, יפעת
 

e_male

New member
אני הולך להיות קצת חסר טקט פה.. ../images/Emo52.gif

דבר ראשון אני מאלו שהצביעו לרחבעם זאבי (כן, קיצוני, אל תסקלו אותי!) היו הרבה נאומים לזכרו. אין ספק, האיש גדול בהרבה ממה שהיה חלקו בפוליטיקה המקומית ועל כך רק יעידו כל מי ששירת איתו, עבד איתו וכד. הקשבתי להרבה מהנואמים. משום מה לא התרגשתי באופן בולט מהם. ואז עלה נכדו, סוף, סג"מ צעיר ומדריך בבית הספר לקצינים (וגם בחור יפה, אבל נניח לזה). הנאום שלו, הכי נגע אלי. אולי בגלל שהוא מהדור שלנו. הוא דיבר על סבא, לא על דמות מיתולוגית-פלמחניקית. את סוף הנאום סיים במילים: חיבוק, נשיקה, והצדעה. והצדיע לו כפי שסיפר שסבו הצדיע לו 3 חודשים קודם בטקס סיום קורס קצינים. לדעתי זה היה אחד ההספדים היפים והכי נוגעים ללב ששמעתי. כל הכבוד לבחור הזה, זה דרש המון אומץ.
 

i love u

New member
אנשים משועממים וחסרי חיים...

במילים פשוטות יש המכנים את התמונה הזו כפתיחת פה לשטן... זה די מעניין כשעושים מהטרור הומור טוב נו זה לא בדיוק הומור אבל זה אכן מצמרר... למה לתת לטרוריסטים רעיונות?
 

MARMELAD

New member
אוחחחחחחחח כמה מרגיז! ../images/Emo46.gif

אני שונא שונא שונא אנשים שעושים כאלה דברים
 
נו, באמת...

כמי שגר בטווח הפגיעה, אם דבר כזה היה קורה, אני חייב להגיד שהפכתי את התמונה הזו ל wallpaper החדש שלי. אנחנו חיים במציאות אחרת, שבה ההומור הוא הדרך היחידה להתמודד עם המציאות הלא-מציאותית הזו. מי האמין שהוא אי פעם ישמע ברדיו משפט כמו "בניין האמפייר-סטייט חזר היום להיות הבניין הגבוה בניו-יורק"? מציאות שבה שרים הולכים למסיבות יום הולדת ביום בו נרצח שותפם לשולחן הממשלה. ילדי הנרות כבר גדלו, נהיו צינים, ולמדו להשתמש בפוטושופ.
 

MARMELAD

New member
ועדיין אני הנאיבי

מתעצבן כל פעם מחדש.... אני מאמין שאם מדברים על משהו מספיק פעמים - זה יקרה (אני אזכה במליון דולר אני אזכה במליון דולר אני אזכה במליון דולר)
 

e_male

New member
לפי התאוריה שלך אז... ../images/Emo6.gif

אני אזכה לאהבה אני אזכה לאהבה אני אזכה לאהבה אני אזכה לאהבה נו, מקוה שהתאוריה שלך שאומרים משהו הרבה וזה מתגשם אכן עובדת. אגב, עדכנתי את פרטי האישיים! אני מגלה פה בתפוז כל מיני דברים חדשים כל יום, יופי. ואני כותב פה היום יותר מדי. אוף. פטפטן שכמוני.
 

MARMELAD

New member
תפסיק לדבר שטויות

ותמשיך לפטפט. אני, בתור מישהו שדוגל ברדידות כאורח חיים, תמיד טענתי שפטפוטים תמיד עדיפים על שיחה.
 
למעלה