לא יאומן...
אני לא דיסלקטית לא דיסקלקולית (ככה כותבים את זה?? ) אין לי ADHD, ולא ADD, באבחון שנעשה לפני כמה וכמה שנים טובות נמצא שאין שום ליקוי. א-ב-ל: אני לא מסוגלת ללמוד כמו שצריך... סיימתי לפני שנה את בית הספר. בשנתיים האחרונות ללימודיי למדתי במסגרת אחרת מזו שלמדתי בה בשאר שנותיי כתלמידה (אותה אני מכנה בית חרושת לציונים), מסגרת פרטית, למידה בקבוצות קטנות, מין חינוך מיוחד שלא מוכר כחינוך מיוחד..... אז לא נמצאו אצלי ליקויים לימודיים, מה כן? אני מתוסבכת, הם טענו שהקשיים הרגשיים (דיכאון והפרעת אכילה) משפיעים על היכולת הלימודית. תקופה מסוימת עוד הסכמתי לקבל את זה איכשהו, אבל אני כבר לא יודעת אם זה נכון. העובדה היא שיצאתי בשנתיים האלה עם 3 בגרויות. כשהציונים בהם נעים מ74 ל88. שום דבר מוצלח. אני יודעת שאני אהיה חייבת לעשות השלמות, ואני לא יודעת איך... עצם העובדה שלא גילו אצלי שום ליקוי רק מקשה עליי את העבודה, כי אני מרגישה כאילו משהו לא בסדר אבל מסרבים להגיד לי מה זה...
אני לא דיסלקטית לא דיסקלקולית (ככה כותבים את זה?? ) אין לי ADHD, ולא ADD, באבחון שנעשה לפני כמה וכמה שנים טובות נמצא שאין שום ליקוי. א-ב-ל: אני לא מסוגלת ללמוד כמו שצריך... סיימתי לפני שנה את בית הספר. בשנתיים האחרונות ללימודיי למדתי במסגרת אחרת מזו שלמדתי בה בשאר שנותיי כתלמידה (אותה אני מכנה בית חרושת לציונים), מסגרת פרטית, למידה בקבוצות קטנות, מין חינוך מיוחד שלא מוכר כחינוך מיוחד..... אז לא נמצאו אצלי ליקויים לימודיים, מה כן? אני מתוסבכת, הם טענו שהקשיים הרגשיים (דיכאון והפרעת אכילה) משפיעים על היכולת הלימודית. תקופה מסוימת עוד הסכמתי לקבל את זה איכשהו, אבל אני כבר לא יודעת אם זה נכון. העובדה היא שיצאתי בשנתיים האלה עם 3 בגרויות. כשהציונים בהם נעים מ74 ל88. שום דבר מוצלח. אני יודעת שאני אהיה חייבת לעשות השלמות, ואני לא יודעת איך... עצם העובדה שלא גילו אצלי שום ליקוי רק מקשה עליי את העבודה, כי אני מרגישה כאילו משהו לא בסדר אבל מסרבים להגיד לי מה זה...