לא יכול לשמוע יותר את עינב הבהמה הזאת..

Q u a Q u a

New member
אני מעשנת כבדה.

2‏ חפיסות ביום, אם זה מעניין אותך. ומהמקום הזה ההתנהגות שלה בלתי נסלחת! אף אחד לא צריך לאכול את החרא שלה כי אין לה סיגריות. שתישן, שתאכל והעיקר שתסתום ולא תירה לכל עבר כמו מפגרת חסרת שליטה. יש דרך להתנהג! ואם מחר לא ייאפשרו לעשן יומיים? מבחינה טקטית הייתי מעיפה אותה לאור התנהגותה הלא בוגרת היום. כמעשנת, במצב הנוכחי היא ממש היתה מרטיטה את הפיוז שלי, שגם כך היה מתוח ללא הסיגריות.
 

droriko

New member
היתה לי תגובה שלמה לכתוב לך

אבל השרת המזדיין של האתר הזה לא העלה לי את ההודעה וכל המלל הרב נמחק , שיחנקו החארות למעלה. בכל מקרה אני לא הולך לעלות את ההודעה , אבל את טועה .
 

droriko

New member
טוב הגזמתי בבוטות שלי, מנהלים למחוק

הודעה עניינית כבר תבוא קווקווה
 

droriko

New member
לא שופטים אדם כשהוא תחת לחץ

אצל כל אדם אחר זה אינדיבידואלי. יכול ילהות בן אדם שביום יום הוא הכי מקסים שיש, אבל תחת הלחץ הכי קטן הוא קורס. חוץ מזה שאני בטוח שגם לך יש את הרגעים שאת מאבדת שליטה (כמו כולם) ויותר מזה , חושב שאולי לא אחרי יום-יומיים אבל אחרי כמה שבועות בלי סיגריות גם את תאבדי את העשתונות שלך, ואל תגידי שלא כי את מכורה לכל דבר.
 

Q u a Q u a

New member
מה כ"כ קשה להבין?

מתוך 9 אנשים שמעשנים בוילה, אף אחד לא עישן היום. כולם היו באותה הסירה, אבל רק עינב התנהגה כמו בהמה, תסלח לי על הביטוי, צווחה, דיברה בגסות לאנשים בסביבתה, ובגדול מיררה לכולם את החיים, בגלל שלא יכלה לעשן כמה שעות ספורות. מבחינה טקטית, הייתי מעיפה אותה ומיד אם הייתי דיירת מעשנת בוילה, וכבר הסברתי מדוע. לידיעתך, לפני הלידה הפסקתי לעשן טוטאלית לחצי שנה, והיה לי קשה בצורה שלא תיאומן. לא זכור לי שאיבדתי את עשתונותיי. לא אחרי שבועיים, ולא אחרי חודש. ואתה יודע מה? גם אם איבדתי שלא במודע, עשיתי זאת בין משפחתי וחבריי, ולא בתוך וילה במשחק האח הגדול. וזה כל ההבדל.
 

droriko

New member
אז שוב

עמידה בלחץ זו יכולת מסויימת, אצל חלק היא יותר מפותחת אצל חלק פחות, אבל זו יכולות כמו אינסוף יכולות. ולא שופטים על יכולת או חוסר יכולת אחת אישיות שלמה. זה כל מה שאני אומר.
 

Q u a Q u a

New member
אז שוב - את בעלי אני לא אשפוט, גם לא את אבא

שלי או את חברה שלי. את עינב, שמשתתפת בתוכנית הריאליטי האח הגדול - אני אשפוט ועוד איך, כי אם לא אשפוט אותם על סמך יכולותיהם בעמידה בסיטואציות מסויימות, בשביל מה לי לראות את התוכנית?
 

droriko

New member
מסכים לגמרי!

תראו חבר'ה נדמה לכם שאם אתם מקללים אנשים כי הם לא פה זה בסדר אבל חשבתם אולי שחברים קרובים שלהם כותבים כאן? שבני משפחה? שהם עצמם יבואו לבקר ויקראו את ההודעות האלה אחרי שיודחו? יש לא מעט אנשים שנאי לא מחבב בלשון המעטה, ואני גם יכול לבקר חלקם מהם, אבל לא תשמעו אוית משתמש בלשון הרע , כי גם הם כמו כולנו בני אדם.
 
למעלה