לא יפה לספר בדיחות ביום הזכרון

respecta1

New member
לא ממש..

הצהרות מראות תמיכה לפחות אידאולוגית במשהו, תמיכה שכתבת שבאה רק אחרי "מה שקרה" ובזכות זה. ובכל מקרה, הצהרות לפני עצמן הן ריקות מתוכן, אלא אם דואגים למלא אותם. הפלסטינים כנראה בניגוד ליהודים לא מילאו את ההצהרות לכלום.
 
ההצהרות היו הכרה במציאות, אם לא היתה ציונות

יהודים לא היו כבר בתהליך של בניית ישוב ומדינה לא היתה יוצאת שום הצהרה, שום קשר לשום "לובי" יהודי, לא היה שום לובי יהודי חזק בתקופת מלחמת העולם הראשונה ואחריה. האנגלים פשוט ניסו, כמו מדינה מערבית נורמלית להתמודד עם המציאות בשטח וההצהרות לתת רשמיות למה שקורה בשטח, זה בטח לא נעשה מאהבה גדולה ליהדות או ציונות, לא היה להם אכפת כל כך..
 
הציונות התחילה לפעול כאן ב1881, כמעט 60

שנה לפני השואה אם לזה התכוונת. ב39' היישוב היהודי כבר ניהל פה משהו שהיה כמעט מדינה, בטח ובטח ב45'. היהודים כאן כי כאן הפכו לעם והתחיל העם היהודי, לא כי העולם החליט, כש"העולם" החליט כבר היינו עובדה קיימת ומדינה כבר היתה עיניין כמעט גמור. העולם פשוט הכיר במציאות, זה הכל. אנחנו לא "קיבלנו" שום אדמה, אנחנו קינינו אדמות, עיבדנו אדמות, ייבשני ביצות, יצרנו חברה, אנחנו עשינו, לא חיכינו שמישהו "יתן" לנו משהו, זה אחד העקרונות של הציונות, להיות פעיל ולא לחכות שמישהו "יתן" לנו משהו, חיכינו 2000 שנה שמשהו יקרה, 2000 שנה עד שנפל לנו האיסימון שאומר שאנחנו צריכים לחזור לא"י ולבנות בעצמינו את המדינה שלנו, אף אחד בעולם לא "יתן" לנו כלום ואת האמת גם לא נתן, פשוט הכיר במציאות, הכיר בזה שגם אנחנו כאן, הצהרת בלפור, הוועדות למינהן, ההחלטה באו"ם ב47', פשוט הכירו בעובדה שאי אפשר לשנות אותה - היהודים כבר בנו ובונים לעצמם מדינה במולדתם, הנוצרים הכירו את התנ"ך וידעו שעל פיו ליהודים יש קשר לשטח אדמה זה, השואה? זרז קטן ולא יותר למדינת ישראל - מדינה לא מקימים ב3 שנים, אי אפשר להקים מדינה ב3 שנים.
 
אנטישמיות זו עובדה והיום במקום לבכות עליה

אנחנו נלחמים בה, באמצעות הליגה נגד השמצה, באמצעות אירגונים אחרים, באמצעות המדינה וכו'. לא היתה שום התבכיינות, אנחנו בנינו את עצמינו על ידי פעולות ומעשים, לא בכיינות, עם בכיינות לא מגיעים לשום מקום, העולם עזר לנו כי קודם אנחנו עזרנו לעצמינו, עובדה שלפני זה הוא לא נשם לכיוון שלנו בכלל. בני הארץ מבחינתי זה אנחנו, לא פחות מהערבים, חוץ מזה, תם עידן הארצות, זהו זה מת, היום יש מדינות ומי שמקים את המדינה הוא זה שנחשב, לא מי שבמקרה שהה בשטח ולא עשה איתו כלום.
 
כמובן שחס וחלילה שתתייחס לאירגון האו"ם הפרטי

של הפלשתינים - אונר"א. יש את זה לטיבטים? לא. סיקור תקשורתי נרחב כאילו הפלשתינים הם מרכז העולם? - יש. טיבטים? - TIBET WHO? מיליארדים על מיליארדים של דולרים ויורו - באדיבות משלם המיסים האמריקאי והאירופי. כמה אתה חושב מקבלים עמים באפריקה? אתה יודע אלה עם הבטן הנפוחה...מרעב... מישהו מתייחס אליהם? אה סליחה לחברים שלהם אין נפט... כנ"ל טיבט.
 
אין קשר

הסיקור הרחב הוא בגלל המיקום, וגם יש למערב יד גדולה ביצירת ישראל ויצירת כל הקונפליקט, פתרו את הבעייה היהודית אצלהם ושתלו את היהודים כאן, לנפט אין קשר.
 
לא מיקום - רק נפט, נפט זה כסף, כסף זה כוח

והשפעה. באפריקה סובלים הרבה יותר ומדברים עליהם פחות לא כי הם "במיקום" לא טוב כי אין כזה דבר מיקום טוב או רע, זה כי אין להם נפט, אין להם כסף וכתוצאה מכך אין להם כוח והשפעה וזה אומר גם על התקשורת העולמית. המערב לא שתל את היהודים, היהודים באו לבד, המערב התחיל לעזור לנו רק אחרי שהישוב היהודי כבר היה מפותח ובעצם התנהל כמו מדינה לכל דבר. יהודים באו לכאן הרבה לפני השואה, לשואה אין שום קשר לזה שקמה כאן מדינה יהודית, היהודים לא השתמשו בשואה כדי שתהיה להם מדינה כמו שלא השתמשו באנטישמיות, לא התנצלנו על שום דבר כי אין לנו על מה, והעולם=מערב, ידע את זה כי הוא ידע על הקשר היהודי לארץ ישראל.
 
אם לערבים לא היה נפט העולם לא היה משתין

לכיוון שלהם ומבחינתו שהערבים היו הורגים אחד את השני ממש כמו שלא אכפת לו כאשר באפריקה שבט אחד טובח בשני. למערב גם לא היה אכפת מהיהודים בזמנו, אם יפן לא היתה תוקפת את פרל הארבור והגרמנים לא היו מכריזים מלחמה על ארה"ב אז גם היהודים אז לא היו נצלים, אותנו הם גילו על הדרך, זה לא שהיה להן אכפת. גם למערב לא באמת אכפת מהערבים או הפלשתינים, הכל אינטרסים, הכל ציני לחלוטין, אכפת לו מזה שיש נפט במזרח התיכון וברגע שהוא יגמר...זה יהיה רע... המערב ישרוד כי הוא יודע להסתגל ולתמודד עם כל דבר, שמי שלא חלק מהמערב, אני בספק אם הוא ישרוד...
 

מוחמד5

New member
../images/Emo7.gif

אילו לסבתא היו גלגלים. לגבי ההישרדות של המערב , המילה הנכונה היא השרדות , עד מתי השרדות תמשך !!
 
בהתנהלות הזו? לנצח.

מי שיודע להתמודד ולהסתגל הוא זה שישרוד מי שתלותי באוצרת טבע זמניים - יחיה עד שהאוצרות יגמרו.
 
המערב פתר את הבעייה היהודית

הרי הייתה שם שאלה יהודית, ניקו את אירופה מהיהודים ושתלו אותם במזרח התיכון, רחוק מהם, הם לא אהבו את היהודים, ברור שהיהודים באו לבד, לא סתם בני אדם קמים ועוזבים הכל ובאים לארץ אחרת.
 
לא סתם קמים ועוזבים אבל זה לקח לנו הרבה זמן

עד שהבנו מה אנחנו צריכים לעשות. אף אחד לא שתל אותנו, אף אחד לא יכול לשתול אף אחד ואף אחד לא יכול לפתור בעיה של אף אחד. הבעיה היהודית בכלל בכלל בכלל לא עיניינה את המערב, היהודים לא עיניינו את המערב.
 
באמת לא עניינו?

אה לא השמידו 6 מיליון יהודים, כך סתם בא להם להשמיד 6 מיליון כי הם לא עניינו אותם.
 
לא הבנת, הבעיה של היהודים לא עיניינה את המערב

היהודים היו בעיה של האנטישמים, אבל זה לא חדש, זה היה כבר 2000 שנה, השואה פשוט השיא. הנקודה היא שאת המערב לא עיניין הקייס של היהודים, הלאומיות שלהם לא עינינה אותם.
 
תשומת הלב הבינ"ל הולכת יד ביד עם המעמד

של המדינה שמפירה את הזכויות. אם כבר השווית את ישראל לסין, אז תמשיך ותראה שישראל מחשיבה את עצמה, וגם פחות או יותר נחשבת, לחלק מהעולם המערבי, מין זנב כזה של אירופה. מסין אף אחד לא מצפה לשום דבר ברמה של כיבוד זכות הגדרה עצמית של עם וזכויות אזרח, כי אפילו את זכויות האזרח של סינים אתנים היא לא מכבדת. ויחד עם זה, המעמד הסימלי של טיבט במשך השנים הוא מאד גבוה במערב, והיא זוכה ללא מעט תשומת לב. הסיבה שפלסטין בדר"כ קיבלה יותר היא לא בגלל "אפליה" של האו"ם לטובת "המתבכיין" ע"פ הגדרתך... אלא בגלל סיבה הרבה יותר פשוטה- החדשות והעניין הציבורי הולכים למקום שבו מתרחשת אלימות. לפני שהפלסטינים עשו את האינתפאדה התייחסו אליהם מעט מאד, ולפני שאש"פ עשה את פיגועי הטרור של שנות ה-70 בכלל מי זכר את השם פלסטין? וגם מפלס ההתענינות בטיבט עלה מאד בעקבות ההפגנות האלימות שהיו שם לאחרונה. ומי חוץ מאנשי אמנסטי ידע מה קורה בבורמה לפני האלימות של המשטרה כלפי הנזירים הבודהיסטים שהיו לפני איזה חצי שנה? תתחיל להתרגל לעולם יש עיסוקים רבים לעסוק בהם- עד שקורה אקשן. זה לא שוב משהו אישי של הגויים נגדנו
 
למעלה