לא יפה לספר בדיחות ביום הזכרון

תוספת: גם לשמאלנים ביננו, הציונים הראשונים

ברובם היו שמאלנים - סוציאליסטים. לא היתה להם שאיפה לארץ ישראל השלמה/התנ"כית אפילו הציבור היהודי דתי/דתי לאומי היה שמאלני. מבחינתם מספיק מדינה על חלק מהשטח - עובדה אמרו כן להצעת החלוקה העלובה של 47'.
 
../images/Emo13.gifלא, אנחנו בכלל לא מיללים שהעולם כולו נגדנו

בניגוד לרצון האימפריות? חבוב כשאימפריה מחליטה למנוע משהו היא תמנע. כשהיא מחליטה לאפשר משהו ולווסת אותו ברמה זו או אחרת היא תווסת. הצהצרת בלפור הבטיחה מטעם ממשלת בריטניה את הארץ ליהודים, ועל בסיסה הגיעו המוני יהודים לארץ. אומר לך משהו המשפט : "רק העם העברי יכול להיות נושא כליה הנאמן של התרבות וההשפעה הבריטית במזרח הקרוב"? (מאמר מערכת של העיתון הציוני "הבוסתנאי" מ-18/9/1929. הספר הלבן בא כ- 20 שנה מאוחר יותר, וגם אז הממשלה לא מימשה אותו לגמרי. ואהבתי את מתנחלי הארץ... גדול, הצאצא של המהגרים מחו"ל קורא לבני הארץ מתנחלים
גם אהבתי את האומץ שבזכותו נצחנו אויב חזק ב-1000%. ממש נס חנוכה
עוד לא למדת נדב שבשדה הקרב אין ניסים? מנצח מי שכוחו הצבאי רב יותר/מאוחד יותר.
 

primus solus

New member
המציאות מוכיחה

למי באמת שייכת פלשתינה, בטח לא לאוסף החמולות הערביות, צאציהם של עובדים זרים, חסרי הסומוד והרוח, וגם לא לאומה הערבית הכושלת, המפולגת, המטה ליפול והנדונה לכשלון.
 

respecta1

New member
בשדה הקרב יש בהחלט ניסים.

מביא לי משפט מאיזה עיתון
עוד מעט תביא ציטוט של מאמר דעה של איש ימין קיצוני ממעריב ותגיד הנה תראה מה הישראלים חושבים, מגוחך. בניגוד למשפט הזה יש גם את יהודי העליה הראשונה שניסחו קווי יסוד שרצו להתרחק מאירופה ולמצוא רק 'בית בארצנו' גם אם במדינה שבתוך מדינה גדולה יותר שבה יהנו לזכויות פוליטיות ואזרחיות וגם כך "יוכלו לסייע לישמאל אחינו בעת צורך זו עבורו" כשאימפריה מחליטה למנוע משהו היא לא תמנע, היהודים בעליה הבלתי ליגאלית לפה בדרכים לא חוקיות ואף לפעמים שילמו מחירים כואבים על כך. הצאצא של אבותיו ששכנו בארץ וזו הייתה שלהם קורא למהגרים שבאו לארץ הזו אחרי כיבושים ערבים מתנחלים. בטח, הכוח הצבאי של כמה חברה שמאומנים קצרה בשיטות חובבניות\ לא מאומנים כלל שהמקס' שיש להם זה נשק קל עולה על אלה של צבאות גדולים ומאורגנים עם טנקים ארטילריה וכו'.
 
אם מה שיש לך בשביל למכור את הסחורה זה

אמונה בניסים, אז אני יכול ללכת לישון בשקט
והעיקר ששכחנו את הצהרת בלפור
. מהגרים שבאו לארץ אחרי הכיבוש? זה המשפחה שלך לא? התבלבלת קצת ביוצרות
 

respecta1

New member
מי שהתבלבל ביוצרות זה אתה.

מהגרים שבאו אחרי כיבוש אלו הערבים. הצהרת בלפור? הצהרה, רק מילים בשאר הזמן הם הערימו קשיים וניסו למנוע את הקמת מדינת היהודים. ניסים? אין הרבה דברים אחרים שיכולים להסביר ניצחון של כמה אנשים עם נשק קל נגד צבאות גדולים מסודרים ומפותחים מאוד יחסית. ובנוסףע נגד עוד חבורה של אנשים אחרת עם נשק קל מבית.
 
מאיפה אתה מביא את התיאוריה הזאת, שיחסי

הכוחות בין הצבאות היו לטובת הערבים, כולל איכות הנשק? יש לך סימוכין כלשהם לזה? לגבי הערבים אני מחזיר אותך שוב לשרשור אלג'זירה- המוסלמים בארץ הם כאמור בחלקם או ברובם צאצאי תושבי הארץ הותיקים היהודים והנוצרים שחיו בה עוד לפני הכיבוש האסלאמי. ממש לא מהגרים. אני גם מקווה שאתה לא מתכחש לזה שהוריך או סביך היגרו לארץ מחו"ל, ולא הם ולא סביהם ולא סבי סביהם נולדו בארץ. יש בני הארץ ויש אלה שהיגרו אליה, אכן עִם מוצא היסטורי חלקי בארץ, מלפני אלפי שנים, אבל עדיין היגרו.
 
הצהרת בלפור לא הגיעה משום מקום

יהודים הגיעו לארץ לפני כל ההצהרות, ההצהרות בסך הכל נתנו נופך רשמי למציאות שגם ככה התהוותה. כן, ברור שההצהרה השפיעה על העליות לאחריה אך העליות שלפניה השפיעו על זה שבכלל תהיה הצהרה כזו.
 

מוחמד5

New member
יא סלטעון ,חשוב לזכור

שהיהודים כאן בגלל סיבה ,לא סתם הם כאן, אם לא היה קורה מה שקרה ,בחיים לא היו מקבלים גריגר של אדמה . העולם ריחם עליהם ,ועל מנת לכפר על מעשיו הם נשלחו לכאן ,מכאן באות שאר הסיבות לכך שישראל לא נענשת על כל פשעיה ,כי יש סיבה "מוסרית היסטורית " . חבל שחלק לא מבין את הנקודה הזאת ובמקום לישר קו עם הגישה המקובלת בעולם ,חלק ממשיך ללכת העם הראש בקיר , בעוד 50 -40 שנה העולם יראה אחרת ,צריך לחשוב בצורה אחרת.
 

respecta1

New member
כן, הצהרת בלפור באה בגלל

"מה שקרה" החזרה היהודית לארץ התחילה הרבה לפני, הדבר היחידה שזה עשה זה שהיהודים הבינו שהם חייבים לשלוט על גורלם במדינה עצמאית.
 

respecta1

New member
מה הקשר?

האנטישמיות קיימת מאז ומעולם אבל מה שהוא דיבר עליו רק 13 שנה אחרי ההצהרה. ודבר לא קרה?.........
 

מוחמד5

New member
בלפור דאז =לכל ההצהרות

ששמעו הפלשתינים בשנים האחונות מהמעצמות הגדולות של העולם. סתם הצהרות חסרות תכלית . כולםםםםםםםם הבטיחו שלו ומדינה. קרה משהו בפועל!! זובי ... לא קרה כלום, הכל נשאר ברמה ההצהרתית, וכך היה גורל הצהרת בלפור ,עד שקרה מה שקרה
 
כי אין לנו לובי חזק שם

לציונים היה לובי חזק באנגליה ויש להם היום לובי חזק בארה"ב, לערבים עוד אין, לכן כל הזמן הפלשתינים נדפקים, ושומעים רק הצהרות.
 

respecta1

New member
אין שום קשר ללובי.

והנה הוא אמר שהפלסטינים קיבלו הרבה הצהרות כאלה. וההצהרות של הבריטים היו רק מילים כי למשך כל שאר הזמן הם ניסו רק למנוע זאת, ובכל זאת יש היום מדינה יהודית. לעומתם, ההצהרות של האירופאים והאמריקאים מלוות בכספים רבים, ועדיין אין מדינה פלשתינית.
 
למעלה