לא מבינה משהו בקשר ליוסי בובליל

מורוש 15

New member
לא מבינה משהו בקשר ליוסי בובליל

כל ההערצה העיוורת כלפיו, נראית לי בלתי הגיונית לחלוטין. אני מניחה שרוב המצביעים שלו הם מאשקלון, אבל זה עדיין לא מספיק כדי להציל אותו שבוע אחרי שבוע. גם פה בפורום (אני קוראת סמויה) אני רואה המון הודעות אוהדות כלפיו וזה נראה לי מאוד מוזר. אז אוקיי, אולי הוא משעשע לפעמים (כשמישהו נתקע בחלון זה תמיד מצחיק), אולי הוא יותר "קרוב לעם", אבל בחייאת, ההתנהגות שלו מחפירה. לקרוא למישהי צעירה ממנו ב-30 שנה שרמוטה זה לעניין? בן אדם כזה אתם רוצים לראות על המסך שלכם? כי אני לא. ולא שאני אוהבת את שפרה במיוחד אם זה מה שאתם חושבים, למעשה אין לי אף פייבוריט מיוחד כך שאני חושבת שאני יכולה להיות די אובייקטיבית, וכשאני רואה את ההתנתהגות של יוסי אני מתביישת בכך שיש אנשים כאלו במדינה שלנו ועוד בפריים טיים. להגיד לבת שלך "סתמי" מול כל עם ישראל, ולא רק פעם אחת, זה מראה על הזילזול שלו בה ובצופים. ואם כבר, דוקא נגד עינב אין לי שוב דבר רע להגיד. היא בסה"כ בחורה אמיתית שעומדת על שלה, ולדעתי יותר מגיע לה לנצח מאשר לאביה. בנוסף, השאננות של יוסי והשמחה לאיד שלו לא עולים לכם על העצבים? זה שהוא בכלל לא חושש להיות מודח, ביטויים כמו "אני המלך", "היו לך חששות בכלל?" ו"פעם חמישית ברציפות" רק עושה לי חשק להפתיע אותו, חבל שאני לא יכולה לעשות את זה לבד... וכאשר מישהו אחר מודח, זה לא מקובל לקפוץ משימחה ולרקוד על זה שנשארת. לפחות תנסה להראות קצת עצב, קצת אמפתיה. בקיצור, לדעתי יוסי בובלין צריך ללכת. וכמה שיותר מהר. אני חושבת שהתוכנית תהיה הרבה יותר טובה בלעדיו. מה איתכם?
 

shlomitgueta

New member
אז אני אסביר לך:

לא אוהבים את יוסי רק בגלל שהוא מצחיק, נכון שהעין שלנו קלטה אותו בעיקר בשל העובדה שהוא מצחיק אבל הוא אסטרטג מספר 1 במשחק. והדרך שהוא בחר לשחק היא דרך ממש יפה, מעניינת, חכמה ומקורית: הוא משתף את הקהל ואת כל דיירי הבית בדרך שלו- בכל המהלכים, הוא אמיתי! לא צבוע, טוב לב, מתוק, נעים ועוד.. נכון שהשפה שלו והמנטליות שלו שונה אבל זה לא הופך אותו לפחות טוב מאחרים לדעתי רוב הדיירים צריכים ללמוד ממנו. לגבי הקללות: הוא מקלל כי הוא רגיל והוא לא מתכוון לתוכן שלהן- זה בטבע שלו. אני לא אומרת שזה בסדר וזה אפילו לא מקובל אבל שימי לב כולם שם קיללו - כ ו ל ם: ג'ני ומיקי אמרו שקרן שרמוטה קרן אמרה שצבר נאצי שפרה אמרה על ל הדתיים ואשר שילכו להזדיין. איתי - כל כמה מילים מכניס קללה שלא מכוונת לאף אחד צבר או שפרה הבנתי שאמרו על יוסי ועינב "יהודים סוג ב'" משהו בסגנון. לאון- כל מילה שלו היא מילה גסה ונסה- גם מקללת כ ו ל ם אז אל תנסו להפוך את יוסי להכי גרוע.
 

פלדי1

New member
מנסה להסביר לך משהו

זו בכלל לא הערצה עיוורת . את מכירה את " ככל אשר יענוהו , כן ירבה וכן יפרוץ" ? זו פשוט תגובה של ציבור( בעל דרגות משכל מגוונות) להתעללות , להתנשאות חסרת גבולות ולרשע אמיתי.
 

Saladin

New member
ביג דיל אפשר לחשוב.

איזה עניין עושים מהבת שרמוטה. זה התחיל מזה ששפרה עשתה מזה עניין בגלל ששי שטף לה את המוח ואמר לה בסוכה שיש לו משהו "קריטי" להגיד לה. ממש קריטי. שי שיחק לשפרה וצבר בראש והם אכלו את זה אבל למה גם הקהל צריך לאכול את זה?
 

Jones

New member
"קריטי" ../images/Emo6.gif

מה לעשות, שרמוטה נשארת שרמוטה.
 

24שעות1

New member
הערצה ליוסי מצפון דרום מזרח ומערב בכל הארץ.

את יוסי אוהבים בכל הארץ - בכל מקום שמדברים על האח הגדול השם שלו עולה באהבה ובחיבה גדולה ומיד גם משמיצים את האחרים יוסי כולם אוהבים אותו
 
דעתי ....למה יוסי?

אני מודה שבהתחלה ממש רציתי שיוסי יעזוב כי הוא היה נראה לי כל כך לא שייך, אחר, עממי, מבוגר. לא לקח הרבה זמן עד ששיניתי את דעתי. בגלל שאני רואה את דיירי האח הגדול בערוץ 20 ולא מסתמכת על התקצירים בימי ראשון ושלישי נוצרה לי דעה מגובשת ובלתי משוחדת על כל הדיירים. יוסי הוא אחד האנשים שכיף לראות. המהלכים שלו בנויים שלב אחר שלב, אסטרטג מעולה וממש לא מרכל ומסכסך. הוא תמיד יושב בצד ורואה את הכל בצורה חדה. כמו כן, כשהוא מסביר מהלכים ותכניות לשאר הדיירים כמו לונסה, לאיתי, ללאון וכמובן לעינב רואים שהאדם גאון ומי שמקשיב לו שם בכלל לא מבין עד כמה העצות שלו מועילות. נכון שהוא מצחיק ולעיתים קורע מצחוק, הרי אי אפשר לשכוח את המקרה שהוא היה צריך לזכור את תאריך הלידה של עינב....שפך את החבר'ה שלי מצחוק:) אבל זה לא רק זה.....יש לו קטעים מרגשים ומעניינים. כשהוא מדבר עם מישהו הוא לא מלכלך, נותן עצות טובות ואמיתיות. הוא משחק את המשחק בצורה מכובדת מכל ה"צפעים".... מה יש לי לאהוב בשי? רק סכסוכים ואהבה עצמית. מה יש לזכור מלאון? רק שהוא נודניק, טפשון ולאחרונה גם צבוע. מה נזכור משפרה? מחרחרת ריב, מנסה לגייס "לקוחות" לצד שלה ולא אכפת לה לדרוס, לשקר וללכלך. מה נזכור מצבר? רגעים מביכים עם שפרה, מובל ולא מוביל וללא שום אימרה מעניינת.... מה נזכור מעינב? רגשי נחיתות, צעקות, עצבנות... מה יש באיתי? חמודי, מקסים, נשמה טובה אבל לצערי חסרים לו כוחות. אבל....לגבי ונסה יש גם רגעים מקסימים. הבחורה ישרה וישירה, מבינה סיטואציות בשניות ויודעת תמיד מי נגד מי. היא היתה יכולה להיות בטופ אלמלא התחברה לאיתי ועכשו היא מאויימת. מובן למה לי יוסי?????
 
את פשוט לא פלורליסטית בדיוק כמו יתר מתנגדיו.

גם מתנגדיו החריפים מבינים למה השאר אוהבים אותו. אם את היית בסיטואציה ששמו אותו, עם צעירים יפים ומשכילים ממך, כשרובם מצביעים נגדך, גם את היית מפתחת רשות נצחון מאוד חזקים. ההבדל בינו לבין אנשים מסוגך, שהוא לא מנסה להסתיר רגשות, ולעשות מניפולציה ברגשות של אחרים, הוא מפגין את הרשות ומראה אותם, אם לחיוס ואם לשלילה, ויש אנשים שמפחדים וסולדים מזה, ואני מבין את הסיבה.
 
נ.ב מה הקשר לאשקלון ?! כולה מאה אלף תושבים !!

עיר ממש לא גדולה בקנה מידה ארצי מבלי יכולת להשפיע בצורה שאליה את מתכוונת. מלבד זאת , השיוך של עיר שלמה לטובתו של אדם שמצטייר בענייך כשלילי חמור שבעתיים מאחר ואת מכלילה ישוב שלם בנגטיביות הזו שאת מיחסת ליוסי. על פלורליזם דיברנו כבר ?
 

Fairywitch

New member
מסכימה לגבי עניין אשקלון-

לא כל מי שגר שם הוא ערס/פריחה ממוצעת כמו יוסי ועינב. יש מספיק כאלה בכל הארץ. יותר מדי, למען האמת- ואלה הטיפוסים שגם צופים בתכנית הזאת יותר מטיפוסים אחרים, וגם מסמסים יותר. רוב האנשים הנורמלים שאני מכירה- או לא צופים בזה, או צופים וממש ממש לא מצביעים ולא מתכוונים גם להצביע. לעומת זאת כל פקאצה ממוצעת שולחת 10 סמסים על חשבון אבא למען התאומה הרוחנית שלה בבית- עינב
 

BrokenWings16

New member
נפלט לו מה לעשות?

אני חייבת להגיד משהו בקשר ל-'שרמוטה' אני בטוחה שלכל אחד נפלט משהו בלי שהוא ישים לב , אז מה? לא שזה בסדר שהוא קרא לה ככה אבל טחנו את זה כבר,זה לא שהוא אמר לה את זה בפנים..לפעמים לאנשים נפלט משהו מרוב עצבים והם מבינים רק אחר כך מה הם אמרו, קורה.. זה אנושי וזה לא כזה ביג דיל. יוסי הוא בן אדם מצחיק ומשעשע ומוסיף עניין לתוכנית, עובדה שיש כ"כ הרבה אנשים שמצביעים לו, אני חושבת שבלעדיו התוכנית תאבד הרבה עניין.
 

Fairywitch

New member
כל מילה בסלע, יקירתי-

ולא רק שהוא קילל, עם הפה המלוכלך שלו, אלא גם שיקר והכחיש אח"כ המצח נחושה. הבנאדם פשוט תולע מגעיל, ואח"כ מתפלא שיש אנשים שחושבים שהם טובים ממנו. זה באמת נורא עצוב לדעת שאנחנו חיים במדינה שמעדיפה לראות על המרקע את התת-רמה האנושית הזאת. אני ממש מקווה שלא רואים בחו"ל את חתך האוכלוסיה המביך הזה
גם ככה לא מתים עלינו במיוחד... לגבי ההערצה המטופשת אליו פה בפורום- זה כי אנשים נורמליים כמוני וכמוך (ההמון הדומם, ולצערי גם ההמון-שבאמת-לא-מסמס ולא רק מאיים "להחרים את ההצבעה") כבר התייאשו מלכתוב כאן ומעדיפים להדיר את רגליהם מכאן. במקום לדון בסוגיות באמת מעניינות שמעלה הפורמט, בקונפליקטים אנושיים ותרבותיים וכן הלאה- אנשים כאן בודקים מה X או Y אוכלים ומה יש לזו בצלחת, למי יש שדי סיליקון ומי מכוער. אין לי מה להשתתף בדיוני ההתלהמות האלה, פשוט לא. תבורכי
ושוב- כל מילה שלך, לא הייתי מנסחת את זה טוב יותר. קבלי ח"ח ענקי
 

Sole Survivor

New member
צודקת חלקית

בהתחלההיה נחמד לראות את הטמטום טהאסטרטגיה של בובליל הגדול. אבל מאז מהוא היה מעומד עם אשר להדחה אז הוא התחיל לעצבן ברמות. אם בהתחלה הוא התחבב על הקהל ועיצבן את הדיירים בפעולות שלא היו ישירות עכשיו הוא בכוונה מעצבן את את הדיירים ואומר להם את ובאמת רק בגלל השאנות שלו והבטחון העצמי המופרז מגיע לו לעוף כי די כמה זמן אפשר לשחק אותה דמות ???
 

My Little Fairy

New member
מסכימה לגמרי.

הוא מוסיף קצת צבע, אבל לא צבע שנעים לעין. האמת, לא אכפת לי שישאר, כל עוד ילבש חולצה או חזיה.
 

mebulbalit

New member
סליחה על ההתפרצות, אבל אם את לא מבינה אני....

הסיבה היא פשוטה יוסי וגם עינב אנשים אמיתיים ביותר לא מסתירים את רגשותיהם ונכון אולי מביעים בצורה לא הכי מתורבתת אבל בעיני גם לא מתורבת לעשות פרנציפ לאדם בן 56 או להתווכח בכלל על לחם... ובטח ובטח לא יפה לדבר מאחורי הגב וללכלך מה ששפרה וחבורתה עושה כל הזמן להבדיל מעינב ויוסי שלא עושים זאת לא ברמות האלו. ולגבי ההתביישות שלך כדאי שתמשיכי להתבייש עוד הרבה כי יש עוד הרבה אנשים כמו בובלילים במדינתו ובשפה פשוטה קוראים להם "עמך". שבת שלום לך.
 
למעלה