לא מצליחה לעשות ספורט

לא מצליחה לעשות ספורט

אני עברתי ניתוח קיצור קיבה לפני שלושה שבועות אני מאוד רוצה להתחיל להתאמן ולהיכנס לכושר... אבל קשה לי התחלתי לעשות קצת הליכה בחוץ ומאוד התעייפתי מזה שלא לדבר על חדר כושר. מישהו כאן יכול לייעץ לי מה לעשות ואיך להתחיל להיכנס לכושר. אני רוצה להתחיל לחיות חיים בריאים,לעשות ספורט ולהוריד במשקל. אפילו שהורדתי 12 קילו בשלושה שבועות בזכות הניתוח אני יודעת שזה לא מספיק ואני חייבת להתחיל להפחית שומן ולעבוד על השרירים. אשמח לקבל עצות תודה :)
 
בתור התחלה ..

אני מבין שאת עדיין מאוד שמנה.. ואני יודע שזה מאוד מביך להיכנס ככה לחדר הכושר . הייתי מציע לך להתחיל בקטן.. הליכה מהירה בקצב דינאמי ומהיר עד כמה שאת יכולה. להתחיל עם 20 דקות הליכה שכזו ולאט לאט מידי שבוע להגביר את הקצב , המרחק ומשך הזמן.. עד שתגיעי למצב שאת מסוגלת ללכת כשעה עד שעה ורבע ובקצב מהיר של 6.5 ק"מ בשעה לערך(יש כאלו שמסוגלות יותר או פחות). אחרי תקופת מה אני ממליץ לך להרשם לחדר כושר או קאנטרי ולהתחיל לעשות לאט ובהדרגה משקולות/אירובי/עיצוב דינאמי/פילאטיס/פלדנקרייז... כל פעילות בסטודיו אשר תמצא חן בעינייך ותרגישי שאת מצליחה להתחבר אליו.. ולא לשכוח.. לאט לאט ובהדרגה.. אחרי כ"כ הרבה שנים של חוסר מעש להיכנס בכל הכח זה שובז לאללה.. הסוד הוא בכניסה ההדרגתית
שיהיה לך בהצלחה וכאחד שהיה (ועדיין טיפה) דובי.. יודע בדיוק מה עובר עליך.
 
דובי תודה על העצה

קראתי את מה שרשמת בפורום ורציתי להגיד לך כל הכבוד ושבזכות אנשים כמוך אני צוברת את הכוח להמשיך ולהגיע למטרה :) תודה
 

חן M

New member
אני מקווה שאת עובדת עם...

תזונאי/ת מוסמך/ת כי זה אחד הפקטורים החשובים ביותר .. בהיבט של אירובי באמת כמו שדובי דבש אמר: העיקרון הבסיסי הוא הדרגתיות גם במס' הפעמים בשבוע גם במשך האימון וגם בקצב ההליכה... *נסי להימנע מהליכה בעליות/שיפועים חיוביים... ותמיד תשתדלי לא להגיע למצב שאת מרגישה כאב בשוקיים או בשרירים באיזור זה שנוטים להיתפס בפעילות לא הדרגתית. לקבל תכנית ממשית על גבי האינטרנט לצערי לא תקבלי כי זה לא מקצועי אך נסי לקבל יעוץ פנים אל פנים ממדריך מוסמך... מדריך טוב בחדר הכושר אמור לתת לך ייעוץ בקשר לפעילות האירובית. יכול להיות שהעייפות נובעת מעודף המשקל שהשרירים צריכים להתאמץ יותר בזמן המאמץ כך שדוקא חדר כושר יכול להוות פיתרון טוב כי את יכולה לגוון במכשירים האירובים בהם יש מנחים שונים למשל:דיווש באופנים כשאת במצב ישיבה או קרוסטריינר וכו'.. ואז לשחק באימון בין מנחי ישיבה לבין מנחי עמידה תוך כדי פעילות אירובית בנוסף לכך בחדר כושר יש לך השגחה והתנאים האקלימיים יותר נוחים [מיזוג אויר] ויש גם אוירה יותר נוחה [מוסיקה או טלוויזיה הם מכשירים שיש כיום כמעט בכל חדר כושר...] כך שלדעתי חדר כושר יהווה לך פיתרון יעיל.. אם את לא בטוחה בכך נסי למצוא חדר כושר בו את לא צריכה להתחייב לשנה אלה להרשם תחילה לתקופת ניסיון של חודש-שלושה חודשים. בהצלחה:)
 
תודה על העצות

אני נרשמתי לחדר כושר היום עוד לפני שקראתי את מה שרשמתם ....ממש עזרתי כוחות ואומץ ונכנסתי לשם. אחרי שעברתי את כל תהליך ההרשמה אז מדריך כושר עשה לי תוכנית אימונים אירובית וגם יש שם חוגים של אירובי ופילאטיס ארובי מדרגה וכו'. הוא המליץ לי לנסות כל שיעור ולראות לאיזה סוג של פעילות אני יותר מתחברת. וגם הוא אמר שבהתחלה אני צריכה לעשות סטים קטנים של פעילות גופנית ולהיכנס לכושר בהדרגה. עכשיו שאני במעקב בבית חולים עם תזונאית וגם מתאמנת אני מקווה שיהיו תוצאות טובות תודה שוב :))
 
למעלה