לא מצליחנ להיזכר

Messinger11

New member
לא מצליחנ להיזכר

באיזה פרקים מופיעה העוזרת של סופרמן...בבקשה תזכירו לי....זה ישגע אותי עכשיו...
 

AshkenaziAmiti

New member
העוזרת של סופרמן?

אני לא ממש בטוח על מה את מדברת..אני לא זוכר שום פרק עם העוזרת של סופרמן
 
איך אתה לא זוכר?

כשחילקו משהו והגיעו לבית של סופרמן, ויצאה איזו עוזרת מקסיקנית שאמרה בקול חלש כזה "איי.. סופרמן נו הוום..." אז רצו להביא לה משהו שתביא לו אז היא אמרה "איי... נו... נו..." וחזרה פנימה..
 

dsol

New member
הקטע היחיד שזכור לי עם סופרמן זה_../images/Emo189.gif

עם וונדר מן והמטוס הבלתי נראה שלה... שהוא "תופס" אותה בדיוק שהיא בשירותים הבלתי נראית שבמטוס הבלתי נראה (אבל בכלל.. סופרמן יכול לראות כל מה שהוא רוצה.. מה היא חשה..) את מתכוונת לזה ?
 
היו מלא קטעים עם סופרמן...

- כשהראו אותו יושב בגיהנום עם היטלר ועוד כמה אנשים ואמר שהוא הגיע לשם כי הוא הרג איזו אישה, לא זוכר למה. - כשפיטר דיבר על הקטע בסרט סופרמן שבו הוא זורק איזה משהו בסימן S על דמות הרשע וזה כאילו בכלל לא השפיע.. "slowed you down...." "hh.. that was a minor inconvinience" - כשהוא בא לאיזו מישהי שהתראה איתה, ראה דרך הגוף שלה שיש לה תינוק והתחפף..חח - כשפיטר אמר משהו "זה יותר גרוע משהייתי השותף לדירה עם סופרמן", ואז הראו את סופרמן עם גיבורי על אחרים יושבים ודנים באיך לעצור את לקס לות'ור, ואז פיטר יוצא ואומר שחסרים חטיפי גבינה...חחח - "so I'm just saying, you know, 500 miles for me, like 8 seconds for you... whatever I'm not here..." היו עוד בטוח.. רק באלה אני נזכר כרגע.
 

AshkenaziAmiti

New member
אני זוכר את כל מה שאמרת

רק את זה עם העוזרת אני לא זוכר...הגיע הזמן לראות את הפרק ההוא מחדש. ואתה בטוח שהזה עם הגיהינום זה היה סופרמן?כי אני לא בטוח. והאישה שהוא רואה שיש לה תינוק בבטן זאת לויס
 

recoil

New member
בפרק שסטואי הורג את לואיס

המשטרה מגיעה לחפש את סטואי ב"בית של סופרמן", ואז העוזרת יוצאת אליהם.
 

Messinger11

New member
אחרי חיפושים מטורפים מצאתי את זה

אתם בטוחים אבל שהיא לא מופיעה בעוד פרק? נראה לי שבעונה השישית זה היה הפרק השני איתה....
 
למעלה