לא מצליח למצוא הודעה שלא נקראה

Yoel Hashoel

New member
לא מצליח למצוא הודעה שלא נקראה

יש לי חיווי של הודעה אחת שלא נקראה ואני פשוט לא מצליח למצוא אותה! עזרה בבקשה, אני משתגע!
 

Inigo Monttoya

New member
אז ככה

כנס לכל אחת מתיבות הדואר שלך ופשוט תלחץ על מקש u. לחיצה על מקש זה בתוך תיבת מיילים או סמסים תקפיץ את ההודעה הבאה שלא נקראה. מקווה שעזרתי :)
 

Yoel Hashoel

New member
תודה אבל זה לא עוזר ): ):

הכרתי את הקיצור הזה מהקיצורים שגיל ק10 נתן אבל זה לא מצא כלום
 

Inigo Monttoya

New member
אז בוא תנסה עוד משהו

תכנס לתוך תיקיית יישומים בתפריט הראשי, שם תראה תיקיה שנקראת "הודעות שמורות". בתוך אותה תיקיה חפש את ההודעה שלא נקראה באותה דרך שאתה כבר מכיר.:)
 

גיל ק 10

New member
לא מצליח למצוא הודעה שלא נקראה

יואל, לפעמים אחרי מחיקת הודעה{נדיר} ההודעה לא נעלמת{בראש המסך}-יש להוציא סוללה ולהתחל את המכשיר. האם אתה יודע על איזה הודעה מדובר? כלומר האם מדובר במעטפת מייל{מעטפה שלמה}?הודעת צ"ט-ריבוע עם קווים בתוכו{הודעת sms}?סימן של כדור צהוב כמו כדור הארץ{הודעת רשת}? אם מדובר בהודעת מייל-כנס לתיבת המייל שלך ולחץ בצורה רנדומלית על האות u-המכשיר ידפדף בכל המיילים שלא נקראו מהאחרון לראשון, אם מדובר בהודעת sms-כנס לאייקון ההודעת sms שלך ובצע את אותה פעולה אם מדובר בהודעת רשת כנס לתובת ה messages ובצע את אותה פעולה ראיתי הרבה פעמים שאנשים שלא משתמשים בתיבת הmessages שלהם פשוט מסתירים אותה{hide} וכשהם מקבלים הודעה{בדר ך כלל הודעת רשת} לא מבינים איפה ההודעה נמצאת, לכן יש להכנס לתפריט הראשי ללחוץ על התפריט ולבחור הצג הכל, לגשת לתיקית messages ולמצוא את ההודעה.
 
למעלה