לא נראה לי שקיימת אפשות כזאת שנקראת לפרוש

גומי16

New member
לא נראה לי שקיימת אפשות כזאת שנקראת לפרוש

לפחות לא בזמן הקרוב הרבה זמן לא היתי פה... אז עכשיו נכנסתי וקראתי קצת הודעת מעניינות ובינהם נתפסו עיני על הודעות בנושא פרישה..בקיצור לפני שנה וחצי בערך או שנה גמאני חשבתי על לפרוש והפסדתי בכוונה אימון ובמקום הלכתי לסרט עם שתי חברים ושלוש ידידות.. וברגע שניכנסנו לעולם הבנתי שעשיתייי טעותת כל הסרט רעדתיי כמו משוגע ממש כמו איזה מסומם שלא קיבל ת'סם שלו ואנלא צוחק איך שחזרתי הביתה הלכתי לחצר של סבא וסבתא שלי הדלקתי ת'פרוז'קטור ופשוט דפקתי אימון של שעה וחצי באיזה 10 בערב (אגב אני גר עם אמא שלי באותו משק של סבא וסבתא שלי ויש להם דשא ענק עם פרוז'קטור שמאיר על כל הדשא) בקיצור אז אמרתי לעצמי שפרישה לא ממש נמצאת על הפרק בזמן הקרוב... שנה חדש ונפלאה לכולםםםםםםםםםםםםםם כן כן גם לךך....D:
 

גומי16

New member
מה קשור זוועה?

כולה כתבתי בלי פסיקים ועם שגיאות .....אתה לא חייב לקרוא את זה ...אין פה חוק שאוסר לכתוב עם שגיעות....אעאעאעאעע אה ושלח לי את האתר שלומדים בו ת'שפות המשך ערב נעים=]
 
תירגום לכל מי שלא הבין;

הרבה זמן לא היתי פה. אז עכשיו נכנסתי וקראתי קצת הודעת מעניינות ובינהם נתפסו עיני על הודעות בנושא פרישה. בקיצור, לפני שנה וחצי בערך( או שנה), גם אני חשבתי על לפרוש. הפסדתי בכוונה אימון ובמקום הלכתי לסרט עם שני חברים ושלוש ידידות. ברגע שניכנסנו לאולם הבנתי שעשיתיי טעות! כל הסרט רעדתיי כמו משוגע! ממש כמו איזה מסומם שלא קיבל ת'סם שלו ואני לא צוחק! איך שחזרתי הביתה הלכתי לחצר של סבא וסבתא שלי הדלקתי ת'פרוז'קטור ופשוט דפקתי אימון של שעה וחצי, באיזה 10 בלילה (אגב אני גר עם אמא שלי באותו משק של סבא וסבתא שלי, ויש להם דשא ענק עם פרוז'קטור שמאיר על כל הדשא). בקיצור, אז אמרתי לעצמי שפרישה לא ממש נמצאת על הפרק בזמן הקרוב... שנה חדש ונפלאה לכולםםםםםםםםםםםםםם כן כן גם לךך....D: (Pintada למען האנושות).
 
../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif

מה אתם צוחקים עליו ?? זה התפקיד שלי
 

גומי16

New member
תודהה=]

בידיוק דורנגו צודקקק!!!!!! ואחי חבל שלא היתה היום בגן יבנה היה מצחיקקקקק
 

ailag

New member
אשכרה מכור

אצלי יש את זה בקטנה.. אם אני מפספסת אימון או שניים, אחרי כמה ימים אני מתחילה לקפצץ בבית :) ועוד בתנועות מסוגננות.. (למה יוצאות לי תנועות יפות בבית יותר מבאימון?)
 

Forever NemeSh

New member
|מלך| אתה מלך!! כל הכבוד לך!!!!! ../images/Emo13.gif

מתה עליך טלו'ש והנה אני... כמ שהבטחתי לך שאכתוב פה אחרי שקצת נעלמתי מפה
 
למעלה