לא סובלת ת'צמי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

כנסי כנסי מאמי זה יעזור לך מבטיח !!

אם את רוצה אני יכול להיות חבר שלך רק שיהיה לך טוב
 
איזה ממייייייי איזה שטויותתתתת!!!

דייי זה לא הכל בחייםםםם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.... את יודעת מה הסוד?ספורט!ספורט ורק ספורט!זה הכי טוב והכי מרזה...אני שחיינית ואני רזה... זה לא נורא יופי זה לא הכלללללל אני בטוחה שיש לך אופי נהדר ושבעתיד המון בנים יעמדו בתוררר...אל תרגישי כככההה!!
 
כנסי..

נשמה מראה חיצוני זה לא הכל...וגם שאת יכולה להרזות..את צעירה את יכולה להרזות בצ'יק..תאכלי 3 ארוחות מסודרות ביום ופרי כלשהו בצהרים וזהו..תאמיני לי שתוך חודשיים כולם יגידו לך"איך רזית.."..תנסי מה אכפת לך? רדי מכל הממתקים זה יעשה לך רק טוב . אחר כך גם הפנים שלך יראו פחות שמנות ותראי איזה מדהימה את..
 

דניאל866

New member
עינב יא כלבה אחת!

את ממש כלבה עם חברות כמוך מי צריך אוייבות במקום לעודד אותה את גורמת לעצב מגעילה אחת מרגריטה, אל תתיחסי!
 

°°NaTaLi°°

New member
מרגריטה

את ממש מתוקה! ועוד דבר אני לא רזה תפנימו בואניה מה ניראה לכם שאני ישקר מרגריטה אני מלאה לא רואים את זה בתמונה אבל יאא!
 
מרגריטה.. כנסי!!!

קודם כל, את כל כך לא מכוערת ושמנה כמו שאת עושה מעצמך!!!!!!!!!!!!!! אם את באמת כ"כ רוצה לרזות, אני מציעה שתלכי לדיאטיקנית... למרות ששוב- לפי מה שאני רואה בתמונה את לללללאאאאא צריכה דיאטה. בקשר לחבר- חבר אמיתי ואהבה אמיתית לאו דווקא יבואו אם תיהיה רזה,גבוהה, שזופה, בולנדינית עם עיניים כחלות! חבר אמיתי יבוא כי הוא יאהב את האופי שלך ולא את היופי שלך! ואני מבטיחה לך שגם זה יבוא!!! חוץ מזה, את מוזמנת לשלוח לי מסר וליצור איתי קשר.. אני ממש ישמח!! ב-
מיקי!
 
מיקקווששש יפהה שליי כנסיי לצאטט אני

צריכה לספר לךך מלאאא דבריםםםם!!!! כנסייייי דחוףףף
 

the blak angel

New member
לריטוש...

דבר ראשון את ממש לא מה שאת עושה מעצמך...את ילדה יפה יש לך פנים מתוקות ועם קצת מאמץ תוכלי לשנות בעצמך מה שאת רק רוצה... ובקשר לחבר,חבר צריך להיות איתך לא בגלל שאת יפה אלא בגלל שהוא אוהב אותך...את לא חייבת להיות יפה מבחוץ... אל תדאגי...גם זה יגיע! אוהבתתתתתתת, מורן
 

shirel 1211

New member
למרגריטהההההההההה../images/Emo41.gif

את יפה! את לא צריכה לקנא באף אחד! יש המון בנות שירצו להראות כמוך ואת בכלל לא מכוערת! תבטחי בעצמך ותאמיני בעצמך כי אם לא אף אחד לא יאמין בך!!! את ממש חמודה ואני בטוחה שאת לא יפה רק מבפנים אלא גם מבחוץ... אוהבת אותך
 

ענברוש90

New member
מרגריתוש

תקשיבי אני יגיד לך משו...אף אחת אבל אף אחת חוץ מהפרחות לפי מה שאני יודעת לא ממש מתסדרת עם הגוף שלה שלא לדבר על אוהבת אבל זה מה שיש ואת צריכה להיות גאה במה שיש ותאמיני לי את ממש מותק! לאב, ענבר.
 

Danielle b3

New member
../images/Emo41.gifריטוש, כנסי בבקשה../images/Emo70.gif../images/Emo41.gif

יש לי כמה דברים להגיד לך: דבר ראשון: את מאוד חמודה ומאוד יפה
אני לא מבינה למה את מתלוננת
דבר שני: אם תאהבי את עצמך - לא משנה איך תראי את תמיד תישארי מאושרת
דבר שלישי: מה אכפת לך איך את נראית
העיקר שתרגישי טוב עם עצמך
ואחרון חביב: אם תחשבי שאת יפה - את באמת יפה
 
מה?1 בגלל המראה?

רק שתדעי לך, המראה לאהכי שוב בעולם, אם את תהיי עצמך, תהיי בטוחה בעצמך, והכי חשוב - תאהבי את עצמך, כולם, אבל כולם יאהבו אותך!!! חוצמזה שאת ממש מאמי!!! ומי שלא חושב ככה - שיקפוץ לך!!! שימי פס על כל מי שמקלל/מעליב אותך בגלל המראה (למרות שאני לא מבינה בכלל על מה יש להעליב אותך...) אז הוא ילד רדוד חסר חיים וביטחון עצמי, שעל-ידי כך שהוא מעליב אנשים הוא מעלה לעצמו את הביטחון העצמי! ואת ממש חמודה, מתוקה, ויפה!!!
 
כנסו אנשנושים...!!! ../images/Emo140.gif

אנשיפ תישמעו.... זה לא משנה איך אתם נראים כל עוד תאהבו את עצמבם ולא תשימו על כל אחד שמעיר הערות מגעילות כמו לדוגמא עינב...אז תראו שהכל יסתדר אני מכירה מלא בנות ובנים שלא הייתה להם חבר\ה בחיים ובכל זאת הם ממשיכים לנסות ולנסות ולא מאבדים תיקווה והכי חשוב את מקבלים את עצמם בתור מי שהם ולא נותנים חשבון לאף אחד...!!! תהיוו עצמכם תמיד ותראו שהכל יסתדר לכם..!!! ודרך אגב לכל האנשים שאמרו למרגריטה שהיא כו0ית ופצצה זה נכון..מרגריטה את מיוחדת ואני רואה שהרבה אוהבים אותך תשארי כפי שאת!!!
אוהבת המון המון....זינה...!
 
למעלה