"לא עושה סטוצים"..

פועמת

New member
"לא עושה סטוצים"..

משהו בהודעה של קונכיה סגולה הקפיץ אותי לחשוב לרגע... "סטוץ הוגדר כאן כסקס חד פעמי עם מישהו זר" עד כמה המפגש הזה צריך להיות "זר" בכדי לשייך אותו לסטוץ? ואם כך כמה מסך כל המפגשים שכאן הם באמת סטוצים? האם זה אפשרי לאחר קריאת ההודעות-תגובות של אותו אדם..ועל ידי כך אפשרות ללמוד את רצונותיו המיניים.. ראיית חלקי גוף של אותו אדם בשירשורי התמונות.הרבים שכאן.... מסרים....שיחות טלפון?... האם באמת המפגש לאחר כל אלה עדיין נכנס להגדרתו כ-סטוץ?... ועוד שלאחר אותו אקט...יש סיכוי טוב מאוד "שניפגש" כאן שוב.. "לא עושה סטוצים" אני בפורום הנכון?...
 
אכן עקב אכילס, אבל פתרו את זה

והוסיפו "מפגשים אחרים" לכי על מיפגשים אחרים
 
וד"א אנשים רק עכשיו יוצאים מהמקלטים

אז בפעם הבאה שהאסימוב שלך נופל תכריזי כי שמעו את הנפילה שלו עד לדרום או במילים אחרות בטח שיש בעיה, אולי בעיית הבעיות של הפורום וזה עוד הולך ומסתבך עם מסרים של אנשים שהיו עם אנשים שהיו עם אנשים שהיו עם אנשים שהיו עם אלו שהיו איתם... אוף קיבלתי סחרחורת ויש עוד למתקדמים
 

פועמת

New member
נו...

בעיוני אולי נכשלתי אבל במעשי- אלופה.. אפשר לעבור ל"מתקדמים"? פרט נמק והסבר
(פועמת מבטיחה לעשות שיעורי בית
)
 
אוי ואבוי ../images/Emo67.gif

לו הייתי אני כותב "במעשי אני אלוף" או "נסי אותי ולא תצטערי" תארי לך איך זה היה נשמע. אבל לנשים מותר הכל... שערוריה
אפליה
מצטער היו לי רק סימני קריאה. בריגשי כבוד לנשים עם חיבה יתרה לסימני שאלה כאלה
כן כאלה
 

פועמת

New member
תקשיב

ממרום גילי וניסיוני מותר לי לומר כך, אתה לעומת זאת יכול לערער על אותה קביעה רק אחרי ניסיון אישי שלך איתי. (ולא...זאת לא התייהרות..אלא פשוט ידיעה אישית שמקבלת אישור ממי שניסה)..
מתה על האייקון הזה...
 
איך אפשר../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif

אם אין הזדמנות לגלות..... "אין אדם אומר בשבחו.."
 

פועמת

New member
זה לא עניין

ההזדמנות.. זה הרצון לתת את היכולת לכך. וזה נבחר בקפידה. אפשר להוסיף למפונקת גם בררנית. אפרופו אותו משפט שלך- ומה הכינוי שלך אומר?... לא בשיבחך אתה מדבר..
 

פועמת

New member
כן../images/Emo70.gif

הכינוי "מאהב לנצח" אין בו מחמאות לביצועים שלך למי שאתה מתיימר להיות בעיניי האנשים ובעיניך?.. אני חושבת שאתה טועה, אם אקרא למישהו בשם הזה הוא ידע שזאת מחמאה. תגיד- למה "אדם לא מדבר בשיבחו" וכן יכול לדבר בכשלונותיו?.. בוקר..
 
עדיין לא../images/Emo70.gif

בסה"כ מבקש להיות מאהב.... לא להדגיש את ביצועי... בשום מקום.. בוקר בוקר
 
רגע של רצינות

בסקס אין דבר כזה אלופה במעשי כי מה שיעשה את זה לאחד ידחה אחר אי אפשר לעשות הכללות כאלו וזה מה שכל כך יפה פה, לכל סיר יש מכסה/מכסים שיתאימו לו אבל אין מכסה שיתאים לכולם כאחת שמחשיבה ת'צמה אלופה, היית אמורה לדעת את זה. כששאלו באחד השרשורים איזה סקס אתם אוהבים, חשבתי לעצמי באמת איזה סקס אני הכי אוהב? או מה ה"סקס" שלי כאחד שנהנה לבדוק את גבולות הפתיחות המינית שלו לא ממש הצלחתי להגדיר לעצמי באופן חותך הגדרה מדויקת אלא רק היום, אני חושב שאני הכי אוהב "סקס בהתאמה" וזה קצת יותר מורכב מאשר: אם מתאים היום חזק נלך על חזק ואם מתאים לזו עדין אז אחוש זאת גם. אבל בגדול זה יותר בכיוון של הרמוניה בסקס ולהרמוניה הזו אני מגיע רק אם רעייתי. כך שאין מקום לא למי שמחשיב ת'צמו אלוף ולא למי שמכבס כביסה מלוכלכת. ותאמיני לי שאני מדבר לאחר שניסיתי גם כמה "אלופות במעשי". אחלה שיר אגב
ואל תשכחי:
 

פועמת

New member
אפילו יותר מרגע אחד

של רצינות. "אלופה במעשי"... זה מה שהדליק את אותה אש, ולכן באחת ההודעות לאחר מכן הסברתי או יותר נכון ניסיתי להסביר לציניות שלך על חשבון אותו אסימון שנפל לי שרק לאחר ניסיון מעשי מישהו כאן יוכל לדעת אם כן או לא. מה המושג "אלופה במעשי" כולל.. בדיוק את אותם מהלכים שאתה כתבת עליהם, להרגיש.. לחוש את אותו צד שני שמעורב באותה חגיגה.. לדעת מתי לתת את עצמי....ולדעת מתי לקחת בשבילו...בשבילי.. לא מדובר אצלי באופן אישי על מרתון תנוחות...או מרתון פנטזיות המגשימות את עצמן אחת אחרי השניה ברצף... באותן 4 שעות של סקס, אלא בזרימה הנכונה שמתאימה לשני הצדדים.. ברצון ללמוד מכל אחד שיכול לחדש לי משהו.. וכן יש עוד מה לחדש לי....וללמד.. אתה לקחת 2 מילים שנאמרו כתשובה לעוקצנות שלך.. והפכת אותם לאישיו העיקרי בכל ההודעה.. סלאמתק.... ולעומתך, אני כן יודעת איזה סקס אני אוהבת כמו שכתבתי ..וטיה חייכה.. "אוטומטי"- ואתה יודע למה? כי אין עצירות באמצע...להגברת מהירויות או הורדה.. הסקס צריך לזרום...ביני ובינו.. אפרופו השיר- עדיין בועט באדמת טרשים?.
 

anonimi18ap

New member
תקשיב

ממרום גילי וניסיוני מותר לי לומר כך, אתה לעומת זאת יכול לערער על אותה קביעה רק אחרי ניסיון אישי שלך איתי. (ולא...זאת לא התייהרות..אלא פשוט ידיעה אישית שמקבלת אישור ממי שניסה)..
מתה על האייקון הזה...
תסבירי את עצמך
 

מוהיקני

New member
שכחת להזכיר דייג יקר

את אלו שקשורים אחד לשני, או סתם קשורים. או שזה למתקדמים ? איך אפשר בכלל להתקדם כשאתה קשור ? זה היה כחול או אדום ?
שוב מכרו לי קמח !!!!!
 
למעלה