לא רוצה אמבטיה

Amoureuse

New member
אני יכולה להבין מכך שמשטח 60*60 זה טוב?

לגבי החיבוקים יש לי עוד 5 חודשים לתכנן... אבל תודה לכל עיצה כמובן. את תכנון חדר האמבטיה כדאי לעשות מראש אז אני מתמקדת בזה כרגע. המכונה שלי לא באמבטיה, אבל לפי זה אני יכולה להבין שמשטח החתלה בגודל של מכונה זה טוב? אני עדיין מנסה לתכנן משטח שמתקפל לקיר או לחלופין הארכה נשלפת לשיש ליד הכיור... בטח אני אציק לכן מחר במפגש, כל הארכיטקטיות והמעצבות מוזמנות לעזור
 

judith4

New member
בלת"ק (למדתי להשתמש בקיצור הזה...)

ממש אין צורך להתאמץ ולהפוך את חדר האמבטיה כמקום ההחתלה. עטפתי היטב במגבת (יש כאלה מגבות חמודות, שמן הסתם תקבלי מתנה, עם תוספת מגבת באחת הזויות שמשמשת כובע) עברתי לחדר בו ישן/ישנים, ושם על השידה, ניגבתי, חיתלתי והלבשתי. כן דאגתי בעונות מסויימות שהחדר יהיה מחומם קצת יותר מהרגיל בשלב הזה. היום שהם בני שנתיים, אני מוציאה אותם אל המיטה שלי ושם מחתלת, מלבישה וכו'. ואז מועברים אחר כבוד אל מיטתם. אם האמבטיה שלך כבר מותאמת לכזו סיטואציה - אז בכיף - אבל לא הייתי מתאמצת לעשות שינויים.
 
מחשבות לאמורז

תדאגי לא למקם את הכיור מאחורי הדלת כי אז את צריכה להכנס עם תינוק מסריח בידיים ולסגור את הדלת עם הרגל לפני שיש לך גישה לכיור. מחתלים תינוקות עד שהם נגמלים, לפעמים עד גיל שנתיים ויותר אבל באיזה שהוא שלב הם נעשים כבדים מכדי להרים כל פעם ועוברים לחתל בישיבה על המיטה או על הרצפה. כמו כן זה תלוי בגובה שלך, אני למשל גבוהה. לחתל קבוע בגובה השיש הסטנדרטי עושה לי כאב גב, אצלי משטח ההחתלה בגובה 95 ס"מ מהרצפה, זה לא הגובה הסטנדרטי ולי זה מאוד נוח, אני מכירה בחורות נמוכות שלהן זה בכלל לא נוח. את יכולה ללכת עם תינוק של השכנים (או בובה) לחנות עם שידות ולנסות את התחושה של הגבהים השונים. אני עשיתי זאת. לגבי תקן לשידות החתלה. חלק מהתקן נוגע לזה שיהיו שוליים למשטח, חלקים אחרי נוגעים לזה שילד שמטפס על המגירות של השידה לא יהפוך אותה. זה לא כל כך רלוונטי לגבי משטח שיש. צריך כן לדאוג שהארון הנושא את השיש יהיה מאוד יציב. רגליים צרות ודקורטיביות למשל לא מתאימות. עוד טיפ חשוב: תדאגי לברז עם פיה מאוד גבוהה, הכי גבוהה שאת יכולה למצוא, כי התינוק צריך להיות בנוחות ביד שלך בין הברז ובין הכיור כך שהמים ישטפו מה שצריך. רוב הברזים הנמכרים היום הם נמוכים מדי. הברזים הגבוהים של חמת יקרים רצח, אני מצאתי (בהמלצת השיפוצניק שלי) בבני ברק חנות עם ברז שהתאים לי במחיר סביר.
 

Arroz con leche

New member
שוב אצלי זה אילתור

הנחתי מגבת על המשטח ועליה החלפתי ואת המגבת פעם ביומיים שלושה לכביסה /יותר נכון כשהתלכלכה...
כפי שכתבה lucyזה לא עומד בתקנים ובהחלט לא בגודל הנדרש אבל אישית לקחתי אחריות על התינוק שלי
ובשום אופן הוא לא שכב שם בלי יד שלי עליו. לגבי החדר הספציפי שלך אני יכולה להציע לך אבל לא אתכנן משהו שאינו בתקן
 

lb4

New member
אני רוצה להיות בטוחה שהבנתי

המגבונים הרגילים של הטוסיק ( בסגנון האגיס ) מתכבסים או שמדובר רק בעבים יותר ? מנקים בהם את הטוסיק ואז מכבסים ? ואם כבר- איך מייבשים?
 

Arroz con leche

New member
מתכבסים בהחלט

אני לא מכבסת את מה שניקה קקי
אבל כמובן שאפשר אם את מתעקשת ואז לתלות בשמש כי הצבע החביב נשאר אם לא...
פעם כיבסתי חבילה שלמה ויבשתי על החבל בקבוצות (לא תליתי אחד אחד... -לא יודעת על מייבש כי אין לי אבל מאמינה שזה עובד מצויין) זה מתיבש מהר מאוד אני מכבסת לפני שזה נוגע לילדון בטוסיק (אני בכלל קוראת להם מסירי שומנים...ניסית פעם לנקות את הכיריים עם זה??? יורד יופי...)
 
למעלה