לא תאמינו מה אני אוחז בידיי!

דון גל

New member
אוף!!! ואני הייתי בטוח שהתוכנית

השטנית
של עטלפוני, רומן ושלי תעבוד... לא נורא, אנחנו עוד ננקום! מואהההההה מואהההההה! הדון.
 

Soak

New member
למה אין כיתוב בצרפתית?

לא אמור להיות על הדיסקים הלוגו של BTTF בצרפתית כמו על העטיפה? אם לא, מה בעצם ההבדל בין הדיסקים הקנדים לרגילים? זה נראה לי אותו דבר...
 

רומן ט

New member
התוכן בדיסקים אמור להיות זהה.

העטיפה היא ששונה. אבל זה באמת קצת מוזר שאין אפילו לוגו של אליאנס אטלנטיס על הדיסקים. אני אבדוק היום בבית אם בדיסקים המקוריים היה איזשהו סימן לכך שהם קנדים. ואגב, למה אתה מתעצבן? חשבתי שזה דוקא יישמח אותך ואת כל השאר שאכן יוניברסל מחליפים את הדיסקים גם עבור תושבי מדינת עולם שלישי כמו ישראל. (אני אישית עד היום עדיין פחדתי שזו רק בדיחה, והאימייל של מליסה הוא לא אמיתי)
 

Soak

New member
לא מתעצבן נו.... בדיחה....

הקינאה הורסת אותי
אגב, בפעם הראשונה ששמת את המייל שהיא כתבה לך זה באמת נראה כמו סרקזם! "We will most certainly repace your discs!!! You don't need to send the faulty ones!!! We will send you 12 discs to distribute between your friends!!! Don't forget to give one to Soak!!!"
 

חולה DVD

New member
שאלה חשובה בקשר לגירסת BTTF זון 2

אני מתכוון לגירסה המתורגמת. רציתי לדעת מתי תתחיל להגיע הגירסה המתוקנת לארץ? כלומר להימכר בחנויות
 

רומן ט

New member
תשובה אחידה לחולה DVD ולמושבניק:

למעלה רצה שורה כזו, שנקראת גם טאגליין. בתוכה תמצאו לינק לשרשור "בחזרה לעתיד". קליק עליו ותוכלו למצוא שם תשובות לשאלות שלכם. בברכה
-רומן
 

gil_35

New member
סיכואים אפסאים להוצאת גירסה V2 ...

מתורגמת לעברית
אבל שימו לב איך אני הופך זאת לשמחה ... : למי שמחליף את הגירסה שלו לV2 לא יהיה תרגום לעברית
חה חה חה.... גיל.
 
לא בטוח

הגרסה "הישראלית" מבוססת על הגרסה הגרמנית, ונראה לך שהגרמנים לא יקבלו גרסה מתוקנת? בקיצור, צריך לחפש גרסה גרמנית V2.
 

B a n j o

New member
גם אני אוחז אותם בידיי !!!!! ../images/Emo9.gif

קיבלתי בצהריים ולא היה לי זמן להיכנס לפורום כי ישר מהדואר הלכתי לעבודה. עשיו אני אדונם הגאה של הסרטים V2 !!!!!!
עכשיו צריך לחשוב מה לעשות עם הישנים... מי היה מאמין שהישועה תגיע בסוף מהקנדים....
 

Soak

New member
בנג'ו, אם המשפט האחרון לא היה ציני

ואם אתה באמת לא יודע מה לעשות עם הישנים אני מוכן "לקבל" אותם
כש(אם??) אני אקבל את החדשים אני רוצה לעשות השוואות של תמונות מסך מול הישנים וכיוון ששלחתי את הדיסקים שלי....
 

dankner

New member
ואחרי שתסיים את הבדיקות

וההשוואות - אשמח לקבלם לאוספון שלי
 

VAMPhantom

New member
אגב, תזכירו לי...

יש הבדל רציני בין ההוצאה הקנדית לאמריקאית?! תמיד דובר שההבדל הוא בכיתוביות בצרפתית באריזה, זוכר כראוי?! בבקשה, תרעננו לי את הזכרון בנידון? אחת הסיבות לשאלה: למה מי הם היוניברסל ההם באמריקה? שבנוסף גם דורשים לשלוח את המקוריים שלי+מכתב הסבר? שבקנדה מתבקש רק אימייל עם הפרטים הרצוים...
 

VAMPhantom

New member
חברי'ה, שני דברים:../images/Emo124.gifחשוב לקרוא

1- כפי שכתבתי בשירשור אחר, תרעננו לי... יש הבדל בין הדיסקים של BTTF2-3 הקנדי לאמריקאי? כפי שציינתי גם שם, למה אני שואל על רענון הנושא? מי הם האמריקאים ההאלו, שגם פישלו בגדול בהוצאה, עכשיו דורשים שנשלח להם בכספינו שלנו: את המקוריים שקנינו בעבר+מכתב הסבר?! שלעומת זאת, הקנדים דורשים רק אימייל עם הכתובת! 2- בואו נעשה תאריכון יומולדת מחודש ותמציתי? הרגע נכנסתי להתרענן בתאריכים אך אבוייי, קשה לעקוב אחרי התאריכים, בגלל ריבוי ההודעות שממש, אבל ממש לא עוזרות לשירשור הנ"ל. (הצעתי: הודעות קצרות ללא תוכן כלל, אך ורק ככותרת: תאריך לידה ומי שמעונין(רעיון נחמד גם-כן) להוסיף את מזל האסטרולוגי).
 

Soak

New member
לא צריך עוד שרשור יום הולדת.

צפע - לא צריך להגזים. יש לנו כבר שרשור יום הולדת אחד, תסתדר איתו.
 

VAMPhantom

New member
תודה!../images/Emo123.gif באמת תודה!../images/Emo46.gif

לא משנה שרציתי להקל, לא רק עלי, אלא גם עליכם בנושא ימי ההולדת(ראיתם לאחרונה את השירשור ההוא?) מה בנוגע לשאלה אחרת בנושא הBTTF? מישהו יכול לרענן את השוני בין הקנדי לאמריקאי, חוץ מהאריזות?
 

דון גל

New member
"אגב," רומן: כמה זמן בסה"כ לקח להם

להגיע מרגע שליחת המייל עם הכתובת? הדון.
 

רומן ט

New member
לכל שאלה תשובה

שאלה: האם הגירסה הקנדית שונה מהאמריקאית? לא. בדקתי גם את הדיסקים המקוריים ואין עליהם שום סימן שהם קנדים (כולל אפילו לוגו של אליאנס המפיצים בקנדה). ההבדל היחיד הוא במארז - הדיסקים זהים. שאלה: למה מי זה יוניברסל? תשובה:
למרות שאני חושב שיוניברסל פישלו כאן בענק, תגובות כאלה מזכירות לנו מיהו באמת הישראלי הממוצע.
ובל נשכח, שכל מי שחושב שהוא "דופק את המערכת" בכך שהוא מזמין מקנדה כי שם הם תמימים ומאמינים לאנשים, שיידע שברגע שהם יבינו שיש יותר מדי ישראלים שקנו גירסה קנדית (ולא ייקח להם הרבה זמן להבין) אז בפעם הבאה שמקרה מצער כזה ייקרה הם יחליפו לכולם פרט לישראלים. אנחנו יודעים שזה לא תרחיש דמיוני בכלל.. ובכלל, אני חושב שהעובדה שיוניברסל מחליפים גירסאות זון 1 ללקוחות בינלאומיים היא משמחת ואפילו מפתיעה לטובה. במקרים קודמים החלפות היו אפשריות רק לאמריקאים/קנדים. נכון, שהקנדים אפילו התעלו עליהם, אבל זה באמת מקרה חריג. אז יעלה לכם כמה שקלים לשלוח את הדיסקים המקוריים, זה לא כ"כ נורא. Soak, אני רוצה לחזק אותך, ולומר לך כל הכבוד על היושר וההגינות. וכל השאר - פויה לכם.
שאלה: כמה זמן לקח לדיסקים להגיע? תשובה: אימייל נשלח ב-11 במאי. תשובה באמייל התקבלה ב-12 במאי. הפתק הכחול נחת בתיבה ב-23 במאי. החבילה היתה בידיי ב-25 במאי. סה"כ שבועיים מרגע שליחת האימייל למליסה ועד לקבלת הדיסקים.
 
למעלה