לגבי העונה החדשה של הישרדות בערוץ 10

danielshy25

New member
לגבי העונה החדשה של הישרדות בערוץ 10

היי אנשים מה קורה יש לי שאלה מה לגבי האודישנים?? אנשים כבר לא מדברים על זה פה?? אני לא יודעת עד כמה זה קשור לפרום הזה חוץ מעל אותו נושא אבל הייתי מאוד מעונינת לדעת מה קורה עם זה רק משום שהודיעו לי שעברתי לשלב הבא יש אנשים שעברו לשלב הבא או אחריו?? אם כן מה עושים בשלב הבא??? אני צריכה להכין את עצמי עם משהו ספציפי?.... אני מאוד סקרנית אגב הכינוי והשם משתמש הזה לא שייך לי ככה שאני יודעת שזה קצת מבלבל שכתוב בו שהוא גבר הוא שייך לחבר אני סתם מתעצלת לפתוח חדש חח מקווה שתוכלו לעזור לי עם טיפים לאלה שכבר עברו או היו בשלב הבא.... מחכה בקוצר רוח לתשובהה טנקסססס XX
 

bera32

New member
בקשר לאודישנים להשרדות 10

מתי הודיעו לך לבוא לאודישן השני? כבר עברת אותו? מה היה בו?
 

danielshy25

New member
אמממ לא זוכרת מתי זה היה בדיוק אבל..

בערך 3 שבועות... אממ ולא היה משהו מיוחד מילאתי טופס ורואינתי כשצילמו את הראיון וזהו בגדול... הייתי בטוחה שאני לא יעבור חחחח
 

bera32

New member
הישרדות 10

הראיון השני שלך היה עם בחורה? (שלי כן) מאז לא התקשרו אליך? ניסית להתקשר אליהם ולברר?
 

danielshy25

New member
אממ

היה לי ראיון אחד היום הזמינו אותי לשני אמרו לי שזה יהיה בקבוצות משהו.. לא זוכרת.. לבדוק איך אני עם קבוצה משהו כזה.. רגע באודישן השני שוב ראיינו אותך???
 

R a s t a l

New member
שאלה לי אליך...

מה כבר הזנינו אותך לעוד אודישן? אם הגעתי לשם למגדלי זיו שם, צילמו אותי ערכו לי את האודישן והכל ועוד לא התקשרו זה אומר שלא התקבלתי?
 
נשמח לשמוע מה עבר עלייך בינתיים ../images/Emo13.gif

מה היה באודישנים הראשונים?
 

marceloros

New member
מנהל
משהו מסריח כאן

נראה לי אתם מדברים קצת שטויות. ראשית על פי מה שפורסם האודישינים לקראת סיום. דבר שני מי שהיה וברצינות יודע שאין לדבר על כך. סתם לצורך העניין - אם לא התקשרו אליכם שבוע, מאוד בטוח שאתם לא שם.
 

R a s t a l

New member
למה?

אני גם הייתי שם, ולא ידוע לי שאסור לדבר על זה. מה רציני האודישנים כבר הסתיימו? כל כך רציתי להתקבל.... אין סיכוי שעוד לא פשוט החזירו תשובה כי הייתי יום שלישי הזה.
 

R a s t a l

New member
הגעתי בכלל בלי הזמנה,

כשהגעתי ביקשתי מהם שייתנו לי להיכנס ושאני באה מרמת הגולן, אחד האנשים שם דיבר עם המפיק והם הרשו לי דווקא בלי בעיה. נתנו לי מן חוברת כזאת למלאות עם פול שאלות שאני צריכה לענות על עצמי. נתנו לי דף אמרו לי לרשום את שמי ואת גילי וצילמו אותי כמו בכלא. אח"כ הכניסו אותי לחדר עם מצלמת וידאו פועלת ושאלו אותי שאלות בלייב. ובעיקרון זהו. וזה היה יום שלישי הזה, ואחד ממשתתפי הפורום אמר שהיה לפני שלושה שבועות, אז אולי היו כמה נגלות טובות של אודישנים ופשוט עוד לא הגיעו אליי. (טוב בקיצור אני נמצאת בהכחשה עמוקה תוציאו אותי מזה!)
 

marceloros

New member
מנהל
ככה

מאוד מעניין כל הסיפור הזה. אני יכול רק לחוות את דעתי - שלושה ימים זה הזמן הסביר לחזור למתמודד שעובר שלב. להפקה שהתחילה לפני חודש, ועוד חצי חודש אמורה להתחיל לצלם, 5 ימים זה המוווון זמן ו-3 שבועות זה נצח. לאן בידיוק הגעת?
 

R a s t a l

New member
מזתומרת לאן בדיוק הגעתי?

הגעתי סך הכל לאודישן אחד. ואם אתה שואל לגבי המיקום, אז הגעתי למגדלי זיו בת"א. בכל אופן לא נורא, מקסימום שנה הבאה כשאהיה יותר בשלה אני סך הכל בת 18 עוד שעה בדיוק. :) לילה טוב ובהצלחה למי שניגש.
 

marceloros

New member
מנהל
זהו בידיוק

למגדלי זיו ת"א, איפה זה בכלל? (רחוב הכוונה) לגבי שנה הבאה אני יכול רק להצטרף למשאלה שלך שתהיה עונה שנייה. לדעתי פשוט לא תהיה בגלל הוצאות גבוהות אל מול רייטינג/קהל מעריצים, כמו שהיה במדינות אחרות מלבד ארה"ב. אני מאוד מקווה שאני טועה
אודישן זו גם חוויה, כאילו השתתפת התוכנית (אולי אפילו ישדרו אותך בפרק האודישנים)
 

marceloros

New member
מנהל
ראול ולנברג 24, רמת החי"ל,

טוב מצאתי, איך ידעת שזה שם? זה לא האולפן של מימד שם.
 

R a s t a l

New member
כןןןן... ראול ולנברג! שם הייתי

בת דודה שלי גם הלכה להיבחן, וכששמעה הישרדות כבר ידעה שאני ארצה ושזה מתאים לי אז היא קראה לי לבוא איתה. באתי בלי כלום עליי שיא הספונטניות, פיתחתי כמה תמונות בדרך... וקיוויתי לטוב... שמע זה מבאס מה זה רציתי. מאיתך לא אמרו לך כלום? הלוואי ותהיה עונה שנייה.. למרות שגם אני לא כל כך מאמינה... נקווה לטוב.
 

marceloros

New member
מנהל
באיזה שלב בת דודתך?

מה גם אותה זימנו לאודישן ראשון עכשיו? אני עוד אחשוד שהמתמודדים בורחים להם בגלל התעללות (ראה שליין לדוגמה)
 

R a s t a l

New member
מה זה עכשיו, ביום שלישי מתי שאני הייתי.

וכן גם אותה בדיוק אותו הדבר וגם לה לא קראו עד עכשיו.
 
למעלה