רק כתהליך למידה עצמית
אך יחד עם זאת, די משונה שלקוח במשך 3 שנים, ולפתע פתאום בוקר בהיר אחד- מודיע כי הוא לא זקוק יותר לשירות מהספק כי הוא מצא מישהו אחר. כלומר הוא ממשיך לצרוך את השירות/מוצר, אבל לא מאותה כתובת. ואותי מתמיה האם לא היו נורות איתות שמיקי לא ראתה, האם הם לא התלוננו על מחיר גבוה, זמן שווק ממושך, איכות או כל טענה אחרת לאורך השנים? האינטרס של החברה הוא בד"כ לשמור את אותו פרילאנסר , לעצמה אלא אם אינם מרוצים- אי שביעות רצון היא לדעתי תחושה מתגלגלת. לא נקודתית בבוקר בהיר אחד. ולכן רק אם מיקי לא יודעת, מה היו הסיבות לניתוק העבודה, שווה שתפנה לבירור. ושוב- רק לשם למוד. מאידך להערה קודם של מוטיקה, שזה עשוי להתפרש כתחנונים או התרפסות,או בקשה לשקול מחדש את הנתוק. גם בכך אני לא מוצאת פסול , בצורה מכובדת ומכבדת. אם הלקוח למשל לא היה שבע רצון מהמחיר, וחשוב לשמר אותו כלקוח (גדול, וותיק או כל שיקול אחר) בנקודת זמן זו-אפשר אולי גם לשנות את המחיר (לשמור על הקווים האדומים). עבודה לא תמיד מחכה בכל פינת רחוב, ואם האדם אינו מתעסק במשחקי אגו ועלבונות- יכול להפיק ממשבר כזה ,רק את המיטב עבורו.