לגבי לקוח מסויים .

שאלות מצוינות, חשוב מאוד לשאול

שאלות כל הזמן. לעסק חשוב מאוד לגייס לקוחות וחשוב יותר וקל יותר לשמר לקוחות קיימים תוך שרות לקוחות טוב. קשה פי שבע לגייס לקוחות מאשר לשמר לקוחות, לכן שרות הלקוחות תפקידו לשפר ולצ'פר לשימור לקוחות. הדרך הטובה לשרות הלקוחות , כמו לגיוס הלקוחות, היא בשאלת שאלות. כך מגלים את הצרכים המשתנים של הלקוח, ומתאימים להם פתרון במוצר שרות שלנו. גם כשהלקוח נפרד מעלינו חשוב לשאול שאלות כדי לדעת מה הסיבה לכך. זה ילמד אותנו להמשיך לשאול שאלות על הצרכים שלהם, על דברים שהשתנו, על אי שביעות רצון, וללמוד מהם לגבי גיוס לקוחות ושימור לקוחות בעתיד. אם לא עושים זאת, המתחרה שלנו שואל את השאלות, מגלה את נקודות אי שביעות הרצון, נותן מענה לצרכים הללו , ו"גוזל" לנו את הלקוח, אבל האשמה היא בנו, בשרות,שימור הלקוחות שלנו , שלא היינו ערים לכך, לא שאלנו שאלות, לא גלינו את הצרכים המשתנים, את אי שביעות הרצון, את החסר ללקוח אצלנו. בגיוס לקוחות אנו צריכים לגלות בשאלות מכוונות את אי שביעות הרצון של הלקוח מהספק שלו, לשאול אם אנו ממלאים אי שביעות רצון זו, הוא הופך ללקוח שלנו, ולסגור מכירה בפתרון אי שביעות הרצון הזו. מומלץ לקרוא באתרי המאמר: תורת היחסים עם הלקוחות.
 
רק דבר אחד בני

אני מסתייגת ממילה אחת - "אשמה" אמרת "אבל האשמה היא בנו". מציעה מילה אחרת שהיא אחריות כשמסירים אשמה ומגלים את אחריות העולם נראה לגמרי אחרת מתרחב לאינסוף אפשרויות...
 
מאוד, מאוד, מאוד צודקת.

תודה על התיקון. קח אחריות, קבל מחויבות, בכוחך זה תוכל לעקור הרים. הרצון להצליח הוא תנאי הכרחי, אך אין די בו. מחויבות להצלחה היא תנאי הכרחי ומספיק.
 

siv30

New member
אינטואיטיבית לי זה לא נראה נכון

לחזור אחורה. הפקת לקחים צריכים לעשות במהלך העניינים ולא בסיומם.אם רוצים ללמוד וגם להשכיל לעתיד צריכים לקיים ישיבות חודשיות (נניח) וישיבות בהן מתאמים ציפיות. בדיעבד, הבניפיט הוא ממש זעום ושולי אם בכלל.
 
למעלה