בני ישראלי
New member
שאלות מצוינות, חשוב מאוד לשאול
שאלות כל הזמן. לעסק חשוב מאוד לגייס לקוחות וחשוב יותר וקל יותר לשמר לקוחות קיימים תוך שרות לקוחות טוב. קשה פי שבע לגייס לקוחות מאשר לשמר לקוחות, לכן שרות הלקוחות תפקידו לשפר ולצ'פר לשימור לקוחות. הדרך הטובה לשרות הלקוחות , כמו לגיוס הלקוחות, היא בשאלת שאלות. כך מגלים את הצרכים המשתנים של הלקוח, ומתאימים להם פתרון במוצר שרות שלנו. גם כשהלקוח נפרד מעלינו חשוב לשאול שאלות כדי לדעת מה הסיבה לכך. זה ילמד אותנו להמשיך לשאול שאלות על הצרכים שלהם, על דברים שהשתנו, על אי שביעות רצון, וללמוד מהם לגבי גיוס לקוחות ושימור לקוחות בעתיד. אם לא עושים זאת, המתחרה שלנו שואל את השאלות, מגלה את נקודות אי שביעות הרצון, נותן מענה לצרכים הללו , ו"גוזל" לנו את הלקוח, אבל האשמה היא בנו, בשרות,שימור הלקוחות שלנו , שלא היינו ערים לכך, לא שאלנו שאלות, לא גלינו את הצרכים המשתנים, את אי שביעות הרצון, את החסר ללקוח אצלנו. בגיוס לקוחות אנו צריכים לגלות בשאלות מכוונות את אי שביעות הרצון של הלקוח מהספק שלו, לשאול אם אנו ממלאים אי שביעות רצון זו, הוא הופך ללקוח שלנו, ולסגור מכירה בפתרון אי שביעות הרצון הזו. מומלץ לקרוא באתרי המאמר: תורת היחסים עם הלקוחות.
שאלות כל הזמן. לעסק חשוב מאוד לגייס לקוחות וחשוב יותר וקל יותר לשמר לקוחות קיימים תוך שרות לקוחות טוב. קשה פי שבע לגייס לקוחות מאשר לשמר לקוחות, לכן שרות הלקוחות תפקידו לשפר ולצ'פר לשימור לקוחות. הדרך הטובה לשרות הלקוחות , כמו לגיוס הלקוחות, היא בשאלת שאלות. כך מגלים את הצרכים המשתנים של הלקוח, ומתאימים להם פתרון במוצר שרות שלנו. גם כשהלקוח נפרד מעלינו חשוב לשאול שאלות כדי לדעת מה הסיבה לכך. זה ילמד אותנו להמשיך לשאול שאלות על הצרכים שלהם, על דברים שהשתנו, על אי שביעות רצון, וללמוד מהם לגבי גיוס לקוחות ושימור לקוחות בעתיד. אם לא עושים זאת, המתחרה שלנו שואל את השאלות, מגלה את נקודות אי שביעות הרצון, נותן מענה לצרכים הללו , ו"גוזל" לנו את הלקוח, אבל האשמה היא בנו, בשרות,שימור הלקוחות שלנו , שלא היינו ערים לכך, לא שאלנו שאלות, לא גלינו את הצרכים המשתנים, את אי שביעות הרצון, את החסר ללקוח אצלנו. בגיוס לקוחות אנו צריכים לגלות בשאלות מכוונות את אי שביעות הרצון של הלקוח מהספק שלו, לשאול אם אנו ממלאים אי שביעות רצון זו, הוא הופך ללקוח שלנו, ולסגור מכירה בפתרון אי שביעות הרצון הזו. מומלץ לקרוא באתרי המאמר: תורת היחסים עם הלקוחות.