לגור תיכנס פליזז!!

לגור תיכנס פליזז!!

הי מה קורה??.. טוב רציתי לשאול אותך: ראיתי את ההתארחות שלך בבלוד TV וראיתי את הפלאפון שלך...אז רציתי לדעת..איך מורידים את הצילצול של השיר פתיחה של ראש גדול??
 
לספיר

אני הכנתי אותו לעצמי. ציינתי בבלוג שאני מנגן על קלידים, מלחין ומעבד ואת זה למדתי באופן אוטודידקטי ואת זה אני משלב עם ההאקריות של המכשירים הסלולרים. דברי איתי בפרטי נראה מה ניתן לעשות בעניין. אגב- - - - - - אני חולהההה!!!!! אלמה הדבקת אותי!!!
 
לגורווש המאמוש...כנססס

היי גור... מה קורה מאמי?? זוכר אותי?? (שפה 2פוזה)--> ספיר?? שחברה שלי אורייאן דלוקה עלייך..?? זוכר? טוב.. אני לא יישגע אותך... גם אני הייתי חולה.. ועכשיו אני מחלימה... תרגיש טוב כפרה.. זה ממש חרא להיות חולהה... טוב נשמה...: תרגישש טובב... וגם את אלמה... א!ה2ת 2אה2ה שלא תגמ7 לע!לם: 0פ*7!ששש......
 

mikmik000

New member
יש מצב שאתה איכשהו יכול לשלוח אותו.

.. או משהו כזה? או להעלות את התווים במספרים או משהו כדומה? כי אני גם ממש ממש רוצה את הצלצול הזהה!
 

lilo the sexit

New member
מסכןן!אני יעזור לך..!

כל אחד חולה מתישהוו אבל זה ממש מעצבןן! אני כבר יהיה חולה בגלל שראש גדול נגמר!!!! אל תדאגג אתה תיהיה בריאא?ו..איך אלמה הדביקה אותך? אההה??
ראש גדול ניגמררר מחרר - HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

1dana1

New member
לשתות הרבה תה!!!!! חחחחחחחחחחח ../images/Emo186.gif

חחח.... גמאני הייתי חולה לא מזמן ויצאתי מזה !!
תרגיש טוב
!!
 
גם אני חולה...בעעעע אוףףףףף

יש לי דלקת גרון חזקה כבר מיום שבת משעמם לי בבית...אבל עכשיו אני יותר טובבבבבבבבבב....מזלל שאני יכולה לפחות לקוםן מהמיטה וזה שיא....! גורי מה יש לך בובון?! ומה יש לאלמה?! ממש ל-6 חברות שלי יש שפעת בעעעע...תקופה קשה....לא נורא חופש מביה"ס 5 ימים לא הזיק כללללל
 
חחחחחח באמת?!כולם חולים?!

ספיריייי מה יש לך?!?!!?איך את מרגישה?! אני כבר 5 ימים בבית...! למה כולם חולים...יווווו ממש המון חולים זה ממש התקופה של החלוים למינהם אה...!?
 

VIVIAN3

New member
רגע!

אני היחידה שלא חולה פה?! אויש.... מסכנים.... תחלימו במהרה!
 
למעלה