לדבי ולכל חברי הפורום שלום (שאלה)

חמiדiן

New member
לדבי ולכל חברי הפורום שלום (שאלה)

אני רוצה לקנות בובת ענק אבל אל תשלחו אותי לצפון ת"א שמה יש בובות מסוג על הפנים שיאפשר לנשום בתוך הבובות שם ולא רואים כולם בתוך הבובה. חפשתי באינטרנט ומצאתי את דילילידול - עיצוב וייצור בובות ענק היא דורשת לפני דעתי מחיר מוגזם לבובת ענק אחת. לבובה היא לוקחת 1200 ש"ח או 1500 ש"ח עם כל הכבוד לבובות שלה ולמחיר זה יקר לפי דעתי. עם אתם מכירות מישהי שעושה בובות ענק במחירים סבירים ולא יקרים תרשמו לי פה בפורום תודה.
 
יחסית 1500 ש"ח לבובה ענקית .....

זול ביותר. אני לא מכירה זול יותר אלה יקר פי 3!!!! מקווה שהם מכינים בובות איכותיות ואין לי מושג איך הם תמחרו את הבובה ... אני מכינה אותן מספוג [פיסול בספוג] עם ציפוי בד פליז ...כולל כפפות ונעליים ענקיות ואפילו הגוף הוא מספוג ובד..... זול יותר נראה לי אפשר להשיג במזרח הרחוק...... אל תשכח שהבובה לאחר כמה פעילויות מחזירה את ההשקעה. ברוך הבא ויום נעים!!
 
../images/Emo45.gif צודקת....מי שבונה בובות יכול

להבין כמה עבודה יש בבנית בובה ...שלא נדבר על כמות דבק המגע והריח החריף.... בובת עבודת יד היא בובה יחודית ויחידה . אתמול ה"התחלות קטנות" אמרה: " אפילו אם יציעו לי 1000 ש"ח לא אמכור את הסביבון..... וזה רק סביבון....
 

נגהלי

New member
אני קניתי 2 בובות ענק כ"א ב........

500 ש"ח!!!! והבובות מהממות! בובה של טיגר מפו הדב (נמר חייכני וממש לא מפחיד- להפך) ובובת אריה..
 

נגהלי

New member
ואולי הבנתי לא נכון.. האם התכוונת

לבובות תהלוכה? כי לזה אני התכוונתי...
 
יופי של בובות ועוד יותר יופי של ...

מחיר. תודה רבה נגהלי. ו................ברוכה הבאה אלינו.
שבת שלום דבוש
 

חמiדiן

New member
הבובות שיש לך זה סוג ....

זה סוג הכי לא נוח שיש היה לי בובות כאלה יאפשר לנשום שם כמעט, והראש לא מספוג הראש שלך הוא מבד לא נוח יש לי חבר שהוא ליצן והיה לו עובד שלבש את הבובות כאלה והעובד שלו איבד את הקרה כי לא היה לו אויר.
 
אני רכשתי ב500$ באוסטרליה לפני

שנה וחצי בובות מקסימות .מסקר שוק שעשיתי הבובות האיכותיות עולות המון כסף ו1000 ש"ח ומעלה זה מחיר סביר ולא יקר. אני לא יודעת להעלות תמונות .חבל
 
למעלה