אני מסכים איתך בכל מילה!
זה פשוט לא יעזור. אמנים/להקות יפנים היו באים לפה רק בתנאי שהחברות תקליטים שלהם ימצאו שיש להם פה רווח (במיוחד האמנים/להקות הגדולים והפופולרים). מכל האוכלוסייה בישראל אולי 500 רק אוהבים מוסיקה יפנית. מתוך ה - 500 יש כאלה שאוהבים פופ יפני או רוק יפני (ומעטים את שניהם וגם אם כן הם מעדיפים אחד מהם יותר), גם מתוך הז'אנרים הם מעריצים כמה זמרים, יש לכולם העדפות, פייבוריטים שונים, גם מתוך זה זה לא חייב להיות הערצה אולי לאהוב שיר או שניים מכל אמן או לאהוב שיר או שניים ממוסיקה יפנית בכלל. ויש כאלה שאוהבים רק זמר/זמרת אחת ושומעים רק אותו. אמנים/להקות יפנים לא יכולים למלא פה (אולי קצת הגזמה) אבל אפילו חצי אולם כי לחברות ולהם לא יהיה מזה שום רווח והם לא יפסידו כסף. העצומות האלה (אני מצטער אם זה בוטה מדיי) חסרות תועלת לחלוטין כי אפילו אם 5000 יחתמו על זה, החברות ממש לא שמות על עצומות מסוג כזה, הם רק רואים את הביקוש על ידי סקרים או מכירות (וכאן בגלל שאין ביקוש כמעט אפילו לא מייבאים דיסקים יפנים). לכן אין סיכוי שאמן/להקה יפנית תבוא לפה, אלא אם זה לביקור או לצילום קליפ ודברים כאלה P: . אם רוצים בכלל שהם יסתכלו לכיוון של לבוא לישראל, קודם צריכה להיות מודעות מינימלית (גדולה) של מוסיקה יפנית, ביקוש, ייבוא של דיסקים ורק אז (ואז זה גם אולי) זה יביא לפה אמנים/להקות יפניות.