לדרוש את גאקט בישראל!

fluttering

New member
אתה מתכנן

לשלוח אליהם הזמנה כמנהל פורום מוזיקה יפנית? זה ישמע טוב D:
 

Omer Kun

New member
כמה דברים בלתי אפשריים בקשר לעצמוה הזאת.

קודם כל, לא קראתי את כל השירשור כי באמת אין לי כוח, אז סליחה אם אני חוזר על דברים שנאמרו. אז הנה: הסיכוי שזה באמת יעבוד הוא קלוש ביותר! אלפי עצומות כאלה נפתחות כל הזמן, בדר"כ על זמרים ולהקהות אמריקאיות.. שלהם יש הרבה יותר סיכויים להגיע ולהופיע כאן וגם יש להם הרבה יותר מעריצים ומודעות כאן, והעצומות האלה פשוט לא עוזרות. וגם אם זה יפעל, והסיכוי הקלוש הזה באמת יצליח, והוא כן יבוא לארץ, בפני מי בדיוק הוא יופיע? האיש הזה רגיל להופיע באולמות של מאות אלפי אנשים שמעריצים אותו! ופה מה יהיה לו? 100 איש בלחץ שרק מחבבים אותו ויש להם כולה 2 שירים שלו בפלייליסט וכל מיני פאנגילס שאוהבות אותו רק בגלל שהוא "בישי כוסווון חתייייייייייייייייךךךך תעשה לי ילדים גאקט סאאאן אני מכירה רק 3 שירים שלך אבל אני מעריצת המאההה!!! *___*" (שאף אחד לא יקח את זה אישי כן?) בנתיים, לא נראה לי שיש סיכוי שכוכב בקנה מידה כזה ביפן יבוא להופיע כאן, לא משנה מי זה, גאקט, האמאסאקי או כל אחד אחר. אין פה מספיק מודעות למוזיקה יפנית! יש בארץ קהילה מאוד מצומצמת שמקשיבה למוזיקה יפנית מעבר לסדרות אנימה, וכל השאר מקשיבים לשירי פתיחה וסיום של סדרות אנימה. אין פה בכלל הרבה מעריצים שבאמת אוהבים את גאקט ואת מה שהוא עושה, אני לא מכיר הרבה אנשים שבאמת מקשיבים למוזיקה שלו ואוהבים אותה ואוהבים את גאקט עצמו בגלל הרבה מעבר לאיך שהוא נראה. פה, גאקט לא יצליח למלא אולמות. וכולם יודעים את זה. הכוכבים ביפן אפילו באירופה לא מופיעים, ושם יש להם המוון מעריצים. (שמעתי שבצרפת המוזיקה היפנית ממש חזקה..) אז אני לא חושב שיש סיכוי שהם יבואו לישראל. לא בטווח הקרוב לפחות... ובלי להעלב כן? בסה"כ אמרתי את דעתי. אין צורך לקרוא לי אידיוט בגלל שאני לא מאמין בעצומה הזאת!
בכל מקרה, שיהיה לכם בהצלחה.
 

ayumi3000

New member
אני מסכים איתך בכל מילה!

זה פשוט לא יעזור. אמנים/להקות יפנים היו באים לפה רק בתנאי שהחברות תקליטים שלהם ימצאו שיש להם פה רווח (במיוחד האמנים/להקות הגדולים והפופולרים). מכל האוכלוסייה בישראל אולי 500 רק אוהבים מוסיקה יפנית. מתוך ה - 500 יש כאלה שאוהבים פופ יפני או רוק יפני (ומעטים את שניהם וגם אם כן הם מעדיפים אחד מהם יותר), גם מתוך הז'אנרים הם מעריצים כמה זמרים, יש לכולם העדפות, פייבוריטים שונים, גם מתוך זה זה לא חייב להיות הערצה אולי לאהוב שיר או שניים מכל אמן או לאהוב שיר או שניים ממוסיקה יפנית בכלל. ויש כאלה שאוהבים רק זמר/זמרת אחת ושומעים רק אותו. אמנים/להקות יפנים לא יכולים למלא פה (אולי קצת הגזמה) אבל אפילו חצי אולם כי לחברות ולהם לא יהיה מזה שום רווח והם לא יפסידו כסף. העצומות האלה (אני מצטער אם זה בוטה מדיי) חסרות תועלת לחלוטין כי אפילו אם 5000 יחתמו על זה, החברות ממש לא שמות על עצומות מסוג כזה, הם רק רואים את הביקוש על ידי סקרים או מכירות (וכאן בגלל שאין ביקוש כמעט אפילו לא מייבאים דיסקים יפנים). לכן אין סיכוי שאמן/להקה יפנית תבוא לפה, אלא אם זה לביקור או לצילום קליפ ודברים כאלה P: . אם רוצים בכלל שהם יסתכלו לכיוון של לבוא לישראל, קודם צריכה להיות מודעות מינימלית (גדולה) של מוסיקה יפנית, ביקוש, ייבוא של דיסקים ורק אז (ואז זה גם אולי) זה יביא לפה אמנים/להקות יפניות.
 

Love chan

New member
../images/Emo45.gif

חוץ מדבר אחד - יש כאלה שכן מופיעים באירופה XD גם בUS מדי פעם..
 

nadav1232

New member
../images/Emo45.gif אתם לגמרי צודקים.

זה באמת לא יעזור... פשוט עכשיו רק צריך שהמוזיקה היפנית תתפתח יותר בארץ הזאת!. וזה לא כל כך קורה.. הבעיה היא שהאנשים בארץ צוחקים על זה כשמדברים איתם על מוזיקה יפנית -_-.
 

Yui4E

New member
...

היי , אולי אני לא כל כך מעריצה אותו , אבל ממש לא יפהה לדבר עליוו ככה : / כמו שרשמו HAO ASAKURA והתגובה אחריוו ... זה ממש לא יפהה ואני שונאתת אנשיםם שמדברים ככה על זמרים יפניםם ^_^ לא משנה מי זהה ! אם זה היה אפשרי שהוא יגיע לארץ הייתי באה בשמחהה ! למרות שזה לא אפשריי בחיים .. גם לא חבל שאם הוא יבוא , לא הרבה אנשים יבואא .. אולי זה יעליב אותו קצת חח .. ייאיי איזה נחמדה אנייי >< סתםם חח XD קיצרר זה יהיה נחמד והכל , אבל ממש לא אפשרי .. יואי ומייוי שליטעע XP 3> 3> 3> חחח עזבו אני לא קשורהה
 
למעלה