להרוס בתים,עכשיו אני מבין את שרון..

Roobie

New member
אני אמרתי שהוא שיקר?

אני אומר שהוא טעה, כל אחד יכול לטעות. וזה לא אומר שאני סומך יותר על ערפאת, אני מתבסס על דיווחים של כתבים מהסי-אן-אן שראו את המתרחש.
 

dorrn

New member
אני לא שמעתי שום דיווח של כתב

שהיה שם בזמן הפעולה וראה אנשים מגורשים מבתיהם. לא ראיתי גם שום תמונות שמוכיחות את זה. מה שכן,ראיתי עדויות של אלופים בצה"ל ושל קצינים שהשתתפו במבצע שאמרו שהבתים היו נטושים,ועם כל הכבוד שאין לי לרשת הנ"ל,אני מעדיף להאמין לצה"ל.
 

שמאלני

New member
drrn.......

תגיד לי אתה דפוק או משהו? למה אתה צריך לשמוע כתבים שמדווחים על פלסטינים שבורחים מהבתים שלהם. הרי זה ברור שבאים דחפורים וכלים גדולים כדי להרוס להם את הבתים,זה טבעי שהם יברחו. כמובן שקציני צה"ל צריכים להצדיק את הפועלה הנפשעת הזאת ולכן הם ניצלו את הקטע שהיו כמה בתים בודדים נטושים הם כבר הפכו את זה שכל הבתים היו נטושים. הרי איפה הפלסטינים גרו ברחובות אתה רוצה להגיד לי? אז סתם הפלסטינים משקרים שגירשו אותם מבתיהם,אני שואל אותך זה נראה לך רציני שהם גרו ברחוב. ברור שלא כל אחד גר בבית שלו עד שהכלים של צה"ל הרסו את הבתים. שרון מראה לנו מה הוא יודע לעשות,זה להתעלל בפלסטינים. אני לא יתפלא אם יכריזו עליו כפושע מלחמה.
 

dorrn

New member
הבתים כבר היו נטושים!!!

הרוצחים של ערפאת השתלטו עליהם וגירשו את האנשים שגרו שם כבר לפני חודשים,מה כל כך קשה להבין??
 

dorrn

New member
הבהרה קטנה

ב"הרוצחים של ערפאת" התכוונתי הרוצחים שעובדים בשביל ערפאת,ולא האנשים שרצחו את ערפאת...
 

shlomikli

New member
התקשורת האמריקאית המטומטמת!

הצבא האמריקאי הרס והחריב אלפי בתים באפגניסטאן במסגרת רדיפתו אחרי בין לאדן וחבריו. מאות אלפי בני אדם הפכו לחסרי קורת גג, נודדים בדרכים, פליטים חסרי כל בארצם שלהם. כל זה לא גרם לה, לתקשורת האמריקאית החשוכה להקדיש יותר מכמה מילים לקוניות לנושא מעורר חלחלה זה ובודאי ששום נציג רשמי של הממשל או של הצבא האמריקאי לא נשאל ולא נחקר בנושא הזה על ידי התקשורת האמריקאית וגם לא על ידי שום תקשורת אחרת. אצלנו, אחרי כל פעולה רצחנית של האויב אין התעניינות בקורבנתיה: לא בחללים ולא בפצועים. לעומת זאת יש התעניינות אין קץ בסבל שנגרם לפלשתינאים האומללים שמבתיהם יצאו הרוצחים ואשר נהרסו בידי הקלגסים הישראלים וכל התקשורת הישראלית יוצאת מכליה על מנת להציג את העוול הנורא שנגרם לפלשתינאים האומללים. כך קרה גם היום, כאשר בראיון נוגע ללב שמענו בכל הערוצים את הקורבן האומלל התורן של הכיבוש ואת ההתנצלויות וההתפתלויות של ציפי ליבני שהועמדה על ספסל הנאשמים. כי ברור לכל שעל חיילי צה´´ל להקריב את חייהם על מנת לשמור על רכושו וכבודו של האדם הפלשתיני. הגיעה הזמן ללמד את התקשורת האמריקאית פרק בהילכות התנהלות בעת מלחמה: כי התקשורת חייבת להיות בן בריתו הנאמנה של האויב על מנת למלא את תפקידה. אז שישאלו את ערוצי הטלוויזיה והרדיו הישראליים.
 

שמאלני

New member
לא התקשורת האמריאית מטומטמת....

אלא אתה מטומטם. איך אתה יכול להצדיק פעולה נפשעת של צה"ל,בחיים שלי לא ראיתי כזה דבר שמחבלים מפעילים טרור ואנחנו פוגעים בעם הפלסטיני המסכן. למה שרון הטיפש הזה לא מפגיז ישר את תשתית הטרור,קודם הוא פוגע ברשות עכשיו הוא פגע בעם הפלסטיני. אבל בתשתית הטרור הפלסטיני הוא לא מעז לגעת. נמאס כבר שיושב בשלטון מנהיג בור שלא יודע להנהיג,צריכים מישהו נורמלי שיקח אותנו לימים טובים יותר. אפילו לא אכפת לי ביבי,העיקר שיהיה כבר שקט.
 
גם אתה לא חכם במיוחד

אני לא מבין את זה? כשאנחנו מחסלים חיסולים נקודתיים אז יוצאים נגד זה. כשאנחנו אפילו לא פוגעים באנשים אלא הורסים בתים אז יוצאים נגד זה. כשעושים כתרים וסגרים אז יוצאים נגד זה. איך אתם רוצים להילחם בטרור? באקדחי מים?
 

yariv~2

New member
שרון... שרון...

חיסול נקודתי: דבר אידיוטי שמוביל לרצח סגרים: עוד יותר מה חסר דרכים אחרות????? אי אפשר להיכנס לכל השטחים ולחסל כל דבר שזז עם נשק? כל ביניין ששייך לתנזים, כוח 17, חמאס, פתאח, ג´האד, גדודי אל אקצה, המישטרה הפלשתינאית, וכל שאר מרעין בישין???? למה לפעול נקודתית??? זה מזיק מטומטם אידיוטי וכל קללה אפשרית.... אם שרו ימשיך לפעול נקודתית הרי שהוא רוצח יהודים בדם קררררר!!!! (כי הרי על כל חיסול יהיה פיגוע המוני!!! המטרה היא לחסל את כולם! שלא ישאר מחבל אחד לעשיית פיגוע)
 

שמאלני

New member
נורא קל להלחם בטרור......

הדרך היחידה לחסל את הטרור זה,להפציץ את תשתית הטרור הפלסטיני ולא להרוס כמו מפגרים בתים של פלסטינים,כי הם בכללל לא קשורים לטרור. וגם לחסל נקודתית לא עוזר לחיסול הטרור. ואני נותן עכשיו דוגמא שעוזי לנדאו נתן ברשת ב´,"נגיד שיש ביצה ורוצים ליבש אותה,מסביב לביצה יש יתושים". עכשיו כדי לגרש את היתושים צריכים ליבש את הביצה","ואם אנחנו נהרוג יתוש אחד ועוד יתוש אחד זה לא יעזור לנו כי אז יבואו 10 יתושים". "לכן אנחנו צריכים ליבש קודם את הביצה לאחר מכן היתושים יפלו לבד". ומה הכוונה למי שלא הבין,קודם צריכים להפציץ את תשתית הטרור הפלסטינית,וכך לבד היתושים שהם המחבלים יפלו מעצמם. זה לא יעזור לנו שאנחנו הורגים פה מחבל שם מחבל,אנחנו נהרוג מחבל יבואו 10 נהרוג 2 יבואו 20. לכן זאת הדרך היחידה להפיל את הטרור,ולא להרוס בתים של אזרחים פלסטינים כי זו לא הדרך.
 
למעלה