להתראות לכוווולם

ומי נתן לך את העבודה המלוכלכת הזאת ../images/Emo35.gif

אולי אצליח לשכנע אותו לוותר לך ... כי אתה נראה כל כך מסכן.
 

bulb

New member
אלטרואיזם טהור, יקירתי.

אני נראה מסכן? כנראה שהלך הנכאים של הפורום משפיעה עלי. אפשר רק לתאר איך את נראית... |השם ישמור|
 

bulb

New member
א. אני ממש לא אנונימי

ב. בתור אחד מאוד גדול, אתה לא ממש מבריק ג. מה דעתך לנער קצת אבק מהפורום, להניח למתים לנפשם ולהחזיר עטרה ליושנה?
 
עכשיו הבנתי מה הבעיה שלך ...

שאנחנו זוכרים את החברים שלנו
אני תמיד אומרת שחברים זה לתמיד, ובמקרה הזה גם שהם מתים.
 

bulb

New member
כרגיל,מחמיצה את הפואנטה...

לזכור זה דבר אחד. להפוך מקום תוסס ומלא חיים לבית יד לבנים ולאתר הנצחה זה כבר משהו אחר. אם כבר, למה לא לשנות את שם הפורום" אופנועים - לגעת במוות"?
 

shlish2004

New member
תסלח לי על התגובה מהבטן

אבל אינשאללה יקרה לך משהו ואף אחד לא יתעניין בך. אני יכול לומר לך כי תמיכת חברי הפורום במשפחתי, בימי האבל על מותה של אחותי, גילי ברקאי ז"ל, וחלקם עד עצם היום הזה, הרים אותנו מהבור העמוק אליו נזרקנו באותו מוצ"ש ארור. אף אחד לא מקדש כאן את המוות או עוסק בו באופן יום יומי, ואתה בחוסר הכבוד שלך שאלו שכן זוכרים את חבריהם, גם לאחר שעברו כמה שנים רק מעורר כבוד, ומראה את הישראלים היפים ולא מכוערים כמוך.
 

bulb

New member
תודה על הברכות. בקרוב אצלך (ותסלח לי על

התגובה מהתחת). תמיכה זה טוב ויפה, אבל החיים ממשיכים, אתה יודע. אתה לא נמצא בעמדה בה אתה יכול לחוות עמדה אוביקטיבית, אז הרשה לי להפנות אותך לארכיון הפורום. אתה מוזמן לעבור עליו ולראות איך הפורום פשט רגל והפך מפורום תוסס ומלא חיים לפורום יזכור. נ.ב. גם אתה מכוער, אבל אל תיקח את זה אישית.
 

גיZמו

New member
אין בעיה.

ג. איפה העטרה? אם אתה מתכוון לזה שאני אתחיל לקלל את קוקי בילבי ושליש אז... אתה טועה. ב. אני לא מבריק בגלל שאני מאוד גדול, תתמודד. א. אני לא מכיר אותך. (או יותר נכון, אני ג ם לא רוצה להכיר אותך..) 8 שוכב. (יעני סמל של אינסוף..) יש לי טיסה חזרה לתל אביב עוד כמה שעות ואתה מפריע לי לישון.
 

bulb

New member
בכיף

לקלל? בינתיים ידידנו שליש הוא הרשון שקילל. אם אתה מצפה שכל הודעה תהיה פוצי0מוצי זה כבר משהו אחר. תתמודד. אתה מפריע לעצמך לישון. אל תאשים אחרים. נ.ב. אתה מכיר אותי עוד מימי ה-KLE המכוער שלך. נער קצת את הראש ונסה להיזכר.
 

גיZמו

New member
ניסיתי להזכר... לא הצלחתי.

והKLE שלי לא היה מכוער, הפכו אותו למכוער. לא כל הודעה צריכה להיות פוצי מוצי אבל לא יכול להיות שכל הודעה שלך תהיה "קוקי חרא" "קוקי זבל" קוקי צריכה ללכת" איזה באסה פה" "איזה מקום מעאפן" "להחליף" "קוקי זבל"... אתה מזכיר לי את המוכרות באביזריון.
 

bulb

New member
יופי. תאשים את שחר והמסכה של האופנוע שלו.

אתה לוקה בראיה סלקטיבית. מתוך כל ההודעות שלי בשנים האחרונות, זה מה שהצלחת לדלות? לא אמרתי שהיא זבל או כל כינוי אחר (אני בטוח שידידנו שליש בעל השפה העשירה ישמח לעזור לך למצוא תאורים הולמים). בסך הכל הערתי את תשומת הלב להתדרדרות בהלך הרוח של הפורום וציינתי שלמנהלים היה חלק בענין. אם אתה בוחר להיעלב במקום להפיק לקחים - שיבושם לך. אני מעדיף את המוכרות באופנועית, אבל אם אבזריון זה מה שעושה לך את זה - לך על זה.
 
אלטרואיזם טהור../images/Emo35.gif

אם כבר הזכרת את זה .. אז זה בדיוק התיאור של קרן. עצוב שאנשים כמוך לא מעריכים.
 

bulb

New member
תחליטי...

את עצובה או שמחה. כבר אמרו שהדרך לגהנום רוצופה בכוונות טובות (גם אם הן לא נכונות).
 
למעלה