לוותר עליה או לא?

Anonymous07

New member
לוותר עליה או לא?

היי, זה שוב אני. אז החלטתי להקשיב לעצת החכמים כאן, ולעצת חברים, והחלטתי לוותר לעת עתה על הידידה הטובה, כי הבנתי שבאמת זה עלול לגרום לנזק יותר במקום למשהו טוב... (אפשר לראות כמה שרשורים למטה את ההתייעצות, אבל זה לא באמת רלוונטי לכאן)

הייתי רוצה להתייעץ אתכם לגבי בחורה אחרת. מדובר על מישהי שלומדת איתי, אך לא היינו אף פעם בקשר קרוב, אך עם זאת כבר כמה חודשים הייתי דלוק עליה קצת. כשהיינו מדברים תמיד הרגשתי שיש כימיה טובה בין שנינו, והצלחתי לאזור אומץ סוף סוף ולהזמין אותה לצאת.

אז יצאנו לדייט לפני שבועיים, והאמת שנהניתי ממש. אני יודע שגם היא נהנתה, אבל למחרת היא כתבה לי שלמרות שהיה לה ממש כיף היא לא חושבת שתצליח לפתח קשר וזה נפסק. חשוב לי לציין שהיא לא יצאה עם גברים הרבה זמן, והיא בחרה לתת צ'אנס איתי לראשונה מזה כמה חודשים, והיא אמרה לי את זה בעצמה.

חשבתי בהתחלה שמדובר אולי על לימודים, אבל אחרי בירורים הבנתי שהיא פשוט לא הרגישה משיכה, והיא הרגישה כאילו הדייט היה יותר כמו יציאה עם חבר טוב (וזה לא השערה שלי, אלא מבוסס). האמת שזה קצת שבר אותי, כי מהצד שלי באמת הרגשתי שקשר איתה יכול להצליח, מבחינת אופי היא באמת לטעמי, וקיוויתי שאנחנו יכולים להיות התאמה ממש טובה.

אז אני קצת קרוע עכשיו, קיבלתי את זה אז כמובן בהבנה, אבל אני כל הזמן מרגיש שיש פה פספוס של ממש, ואני חושב אם שווה לנסות שוב ולקוות לצ'אנס נוסף, או לוותר. בדימיון ראיתי את עצמנו כבר ביחד וממש מאושרים, ואני יודע שממש יקרע אותי לראות אותה יוצאת עם מישהו אחר.

אז שוב, אשמח לשמוע לעצתכם! תודה רבה!
 

deroit2

New member
אני הייתי אומר שתדבר איתה ותשאל אותה אם בא לה לתת עוד צא'נס

כי משיכה זה משהו שקורה אחרי זמן אתה יכול לרצות מישהי מאוד ואחרי שאתה יוצאים ירד לך ולהפך זה לא או שיש או שאין.
 

Berethor

New member
תלוי מה הסיבות מאחורי חוסר המשיכה, לפעמים הן מספיק מבוססות

ולפעמים לא, אצלי לדוגמה בדרך כלל יש סיבות מספיק הגיוניות מאחורי למה אני לא מעוניין במישהי.
 

Berethor

New member
לדעתי אתה נקשר מהר מדי, אתה צריך לצפות את זה מראש מבחורות

בערך 90 אחוז שהבחורה שתכיר לא תהיה בעניין, ובהרבה מהמקרים מסיבה די טיפשית, ומי שכן תהיה מעוניינת בך בדרך כלל לא תהיה מתאימה לך, לפחות מהצד שלך. אחת הסיבות הכי מעפנות שיצא לי להיתקל בהן היא בחורה שמדברת על קליקים. בכל מקרה בשביל זוגיות טובה צריך מספיק התאמה ועניין הדדי, וזה לא פשוט כמו שזה יכול להישמע, אתה מעוניין, היא לא מעוניינת, אז כנראה שזה לא ילך, וכנראה שהיא גם במלא לא שווה את זה, האופי שלה הוא כנראה לא משהו, אם הוא דוחה אותך בכזאת קלות, וזה בניגוד לרושם שקבלת בהתחלה, הרושם שמקבלים ממישהי בתחלה יכול להיות שגוי, כי סביר להניח שהיא הציגה את עצמה כיותר טובה ממה שהיא באמת, ואתה לא מכיר אותה מספיק טוב כדי לדעת באמת כמה היא שווה וכמה היא מתאימה לך. אם חוסר המשיכה שלה נובע מכך שהיא לא אוהבת את המראה שלך, זה סיבה הגיונית, אם חוסר המשיכה שלה זה בגלל שלא אמרת לה משפט פיק אפ בשקל, זה סיבה טיפשית, וזה גם לא מעיד עליה לטובה.
 

turangaleela1

New member
אין פה ממש שאלה. היא כבר אמרה שלא מעוניינת

מה יש לך פה עוד לנסות? זה לא היה הבחירה שלך לא להמשיך אז זה גם לא שלך לתת עוד צ'אנס
 
למעלה