לחד ועין,לקרן ולאור לרולן והואי ו

יוגינס

New member
לחד ועין,לקרן ולאור לרולן והואי ו

לכל מי שחי בהוויה הסבוכה והמסובכת של משפחה מורכבת ושותף לנו בפורום אם בקריאה ואם בכתיבה {אני הודתי כבר לאלוהים בראשיתו של הפורום} ,אני מבקש להקדיש מילים אלו….. אני חושב שיש לנו מעבר לכל התפקידים היום - יומיים ,הקשים ,המתסכלים ,המשעממים, ה מ ע צ ב נ י ם ,מטלה נוספת ,יותר מזה מעין "שליחות מסיונרית". להוות תיקוה סיכוי לכול אותם גברים ונשים בגילאים שונים , בני עדות שונות, שמסגרת זוגיותם הראשונה קרסה , התנפצה , נכשלה וזה ממש לא חשוב למה ומי האשם {רק לצורך עניין זה כמובן }. הזוגיות העכשוית השניה {או השלישית ….},המורכבת נותנת, לדעתי פתח לתקוה שאפשר גם אחרת. אפשר להצליח בפרק ב' אפשר לחיות אחרת ולחיות אפילו נ ה ד ר . נכון צריך להפיק לקחים , צריך לעיתים לשנות דפוסי התנהגות , זה לא פשוט אבל עובדה זה אפשרי. לפני ימים מספר בשולי אחד הדיונים הצעתי ,בעדינות , לנסות ולמתן השימוש במונחים לוחמניים במונחים מעודנים יותר , וואלה במה לא האשימו אותי בהתיפיפות ,בבישום ,באי ראיית המציאות והבנתה ועוד ועוד . ובכל זאת אני עדיין בדעתי כי למידה - מניסיוני שלי - הביאה אותי לעידון ,לחידוד רגישות לשיפור יכולת הקשב….ובקיצור,לזוגיות אחרת במשפחה מורכבת , משפחה מופלאה. ולפני השינה סיפור קצר …. לפני שעה קלה חזרנו זוגתי ואני מתפקיד - התפקיד - בייביסיטר לנכד הראשון.בנו של בנה של זוגתי ועל מי השתין הקטן … על סבא יוגינס שהחליף באותם שניות טיטוליו, של הרך הנולד. בר מזל הקטן נולד למשפחה מרובת סבים וסבתות , כן אני באמת מרגיש כסבו לכל דבר הכל קוראים לי כך… שיהיה לנו סופשבוע טוב באמת שבת שלום
 

ע י ן

New member
תחזוקה רבותיי...תחזוקה.../images/Emo8.gif

כל כך מרגש ...אוהב ומאמין !!! את האנרגיות ..המחשבות היצרתייות , הכוחות ...אכן צריך לכוון לבנייה בזוגיות החדשה. אני רוצה רק להוסיף על דבריך החשובים ,את מה שכולנו כבר יודעים היטב ...רק מלהט החיים ...לעיתים שוכחים ...: כל כך חשוב לשמר ולהפרות את הזוגיות היא לא נשארת שם מונחת טובה ומכילה ..אם לא מרעננים אותה ...מחזקים ... תחזוקה עיקבית . סופשבוע נעים ואוהב.
 

blonda3

New member
../images/Emo6.gifחחחחחחחחחחחחח../images/Emo45.gif../images/Emo163.gif../images/Emo95.gif

על מי השתין הקטן????
על סבא יוגינס.....
איזה יופי
, איזה חיוך העלית על פניי....
איזה כייף לכם סבא וסבתא
שימשיך כך תמיד
 
סבא יוגינס../images/Emo141.gif

האופטימיות ממש מורגשת ועוברת ומתפזרת לכל מי שקורא. אין ספק שאחרי שסוגרים פרק אחד ויוצאים לדרך חדשה זה בדיוק הזמן לעשות סדר וללמוד מנסיון העבר. אני שמחה לקרוא שאצלך זה מצליח ובגדול. שבת שלום לך לזוגתך ולנכד המשתין שימשיך בקשת זה סימן לבריאות...
 

rolan

New member
גמאני ../images/Emo6.gif

רק היום חשבתי כמוך...
מחשבה דומה חלפה בראשי כאשר הרהרתי ביני לביני - איך זה שמערכת אחת מצליחה והקודמת נכשלה... האמת שבזאת, השניה, אנחנו בוגרים יותר, מתחשבים יותר, מבינים וכו' וכו' בכל מקרה אחרי חווית הכשלון מסיקים מסקנות ומיישמים, מדברים בשפה חדשה, רכים ומקבלים.
החיים הנהדרים (והם באמת כאלו) באים אחרי כאבים קשים של משפחה שנהרסת, ניתוק, כעסים ועוד כאלה שכולנו חווינו ומכירים.
מי שמצליח למצוא את החצי השני החדש, זה שמשלים אותו זכה בזכייה גדולה.
לשמחתי הרבה, זכיתי!... ואני פוגשת כאן עוד כמוני אנשים יפים שיודעים לבנות מחדש פרק יפה, טוב ומורכב.
יוגינס, אשרייך שהנכד של זוגתך השתין עליך - הלוואי עלינו!!!
נחמד כאן מאוד, עם כולכם!
 
../images/Emo23.gifעבר ועתיד

*כשנפרדתי מבעלי הראשון (לפני 11 שנה) החלטתי לעשות נקיון יסודי בחיי. ואכן לקחתי מטפלת טובה והרבה נכונות לעבודה עצמית קשה והתחלתי "לחפור". הרבה משקעים , מכל מיני כיוונים צצו ועלו . זה לא שהשתניתי מי יודע מה. נשארתי עם אותם חברים .השינוי המשמעותי ביותר (כמה טרויאלי )היה ביחס לאמא שלי . ממצב מתמיד של כעס תוסס- לקבלה ואהבה .ככלל השתניתי במיקורנים בלבד - אבל אלה איפשרו לי , כשפגשתי את אהבתי להעיז וללכת איתה. אין לי ספק שללא טיפול (מקצועי ואישי) עוד הייתי ממשיכה "לפרגן" לי חיי רגש בעיתיים, לא מספקים וכואבים.נורא קל להתמכר לכאב. אני שמחה שעם כל המורכבות של חיינו - והם אכן מורכבים- דבר אחד נשאר פשוט: הוא אוהב אותי . אני אוהבת אותו. אני חושבת שללא עבודה עצמית רצינית אנחנו משכפלים את יחסינו הבעיתיים שוב ושוב.בהתחלה אולי ניתן להסוות זאת (אהבה חדשה ,התרגשות וכו')אבל בסוף אנו נפגשים עם בעיותינו הידועות. *הרבה פעמים יוצא לי לחשוב (וגם לחשוש) על הסבתאות המורכבת. איך זה יהיה . האם הקשיים והנתקים הקיימים היום ימשכו הלאה. אני מתארת לעצמי שרוב הסיכויים שכן. שינויים לא נעשים בצד אחד בלבד. אני שמחה לשמוע מקרוב על מישהו ש"כבר שם".
 
סביב השעון

אני חייבת להודות על האמת,גם אני עשיתי סדר לפני 14 שנה כשהתגרשתי וטופלתי וטיפלתי ובאמת שיניתי דפוסי התנהגות,אבל כמו שנאמר כאן כבר בעבר (הקרוב..)לטנגו חייבים שנים.לא כולם נוברים ולא כולם בודקים ומחפשים את הטעויות בעיקר כשאת נכנסת לקשר עם בן זוג שהוא אלמן ובעצם זה ההבדל,הוא לא יצא מהמערכת אחרי כישלון אז מה יש לתקן? להפך אישתו המנוחה רגע לפני שמתה הספיקה לכתוב לו על הסדין שהוא צדיק שהוא אחד מ- ל"ו הצדיקים...אז אני שואלת אתכם למה להזיז לחפש או לשנות?
 
עם עלה של זית היא תבוא

יונה אני מודה שכבר כמה זמן אני מתפלאה עליך. התרשמתי שאת אדם מלא אהבה ,חום ודינמיות. מסוגלת להזיז הרים ברגע הנכון. בצד זה אני מבינה שאת תקועה באיזה מקדש לזכר אשתו המתה.סליחה - אבל מה מחזיק אותך שם? את לא חייבת לענות . רק על מה שנוח לך. אני רוצה להבין.
 
שאלה כל כך עמוקה

בגדול שני דברים 1.המצב הכלכלי(יש הסכם וממתינים למכירת הנכס..) 2.הפחדים -כן בגילי אחרי סיבוב שני כבר נראה שכלום לא יכול להשתפר ,כל השדים הירוקים והמפחידים יושבים לי בראש ומזכירים לי שבהתחלה היה נחמד וטוב ואהבה ועוד...וכמו שכתבת אחרי 3 שנים זה בירידה עצומה ובעובדה עם כל החום הידע והרצון לא הצלחנו לעצור את התהליך ההרסני ולבנות,ובנוסף המבנה המשפחתי לא עזר לנו בכלל להפך זה היה קשה מאד. בקיצור פחד מכישלון נוסף,איך אומרים לפעמים המוכר והידוע הם כאילו המצב הקל יותר למרות שזה בדיוק ההפך.
 
זה נשמע כמו התמודדות אבודה מראש.

להרבה בחורות קשה להתמודד עם "האקס המיטולוגיט". היא היתה החברה של הגבר פעם מזמן אבל הוא עדיין חושב שהיא כליל השלמות ומשווה כל אחת אליה. ומה לעשות - מאחר והאקס המיטולוגית עברה גלוריפיקציה והפכה לדמות מיטולוגית אין לאף אחת אמיתית ונוכחית שום סיכוי מולה. נראה שאצל הבחור שלך האקס היא ממש מיטולוגית. גם אהבה אותו, גם העריצה אותו עד רגעיה האחרונים, גם איננה עימנו יותר כך שאינה אומרת ועושה דברים שיגרעו ממושלמותה. ובשונה מרוב האקסיות המיטולוגיות הם לא נפרדו. כמו שאת אמרת "הוא לא יצא מהמערכת אחרי כישלון" כך שאין שום משקעים של כעס או שנאה. היא פשוט נעלמה מחייו בשיא תיפארתה וכך היא חרוטה בזכרונו. נשמע מדכא? נשמע שהמאבק שלך על ליבו אבוד מראש? - אז זהו שלא! הרי למרות כל זה הוא בחר בך. במהלך הזמן ששהכרתם הוא העמיד אותך מולה והעדיף לחיות איתך מאשר להתרפק על זכרונות המיטולוגית. אָת "הנוכחית ההאגדית"! זה שלאחרונה הוא קצת שכח את העובדות האלה דווקא מראה שיש בהחלט מקום לחשבון נפש קטן מצידו. אם הוא לא איש של פסיכולוגים וטיפולים אז אולי סתם שיחות ורמזים פה ושם יגניבו לו לראש את המחשבות הנכונות.
 
תודה לך אור על המילים המבינות

אולי הוא בחר בי כבררת מחדל? או אולי כדי לא להישאר לבד? יש המון סיבות ,למרות שהוא באמת אהב. ופסיכולוגים הם מחוץ לתחום ,שיחות יש המון כמעט כל הזמן אך לצערי הוא דמגוג ענק ולכל דבר יש הסברים ותרוצים. והמיטולוגית אכן היתה יפה ומיוחדת אבל מאז שעזבה היא הפכה קדושה....
 
טוב, שיסגור כבר את הפרק הקודם!

ההיא המושלמת והאלוהית הלכה להיות עם אלוהים. נשארתם אתם גברת מקום שני ואדון מקום שני להסתדר ביחד כפרס תנחומים האחד של השני. מה לעשות. גם במשחק קלפים (ברידג', רמי, או אפילו מלחהמה) כאשר האס והמלך כבר יצאו - אז המלכה והנסיך הם הקלפים החזקים והטובים ביותר שנשארו. אז אפשר להזכר בנוסטלגיה במלך או באס הנהדרת (כן, האס כאן בתפקיד המנוֹחה שלו) אבל צריך להמשיך לשחק עם מה שנשאר ביד. (טוב, מה אני מטיף לך את המוּסר שמיועד בעצם לנסיך שלך. תגררי אותו לפה ואני כבר ארביץ בו תורה.)
 
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif פרס תנחומים.......

אני לא בחרתי עם לצחוק או לבכות,נראה לי שמה שנשאר לי חופשי חופשי זה החיוך והצחוק אור רק תזכיר לי בבקשה מי אני בין כל הקלפים? האס כבר הלך המלך ...יחד איתה...נראה שנשאר רק ה=10
 
והמלכה?! מה זה "הריגשי" האלה?

מכל הנשים בעולם הוא בחר בך. אז תתני לעצמך ליהנות מהכתר שהוא שם לך על הראש. אם את לא מרגישה כמלכה ולא מתנהגת כמלכה - איך את מצפה שיתייחסו אליך כראוי למלכה שהינך (אוי סליחה. יצאתי מטיף לך. ועוד מפיל את האחריות עליך. כמה אופייני לגבר... אבל לפחות אני עדין מאמין במלכיותך.)
 
אתה צודק

הגיע הזמן שבאמת אניח על ראשי כתר ....רגע גם לו? אור ההטפות שלך הן בשבילי ביקורת בונה אז המון תודה
 
איזה יופי שלקחת את זה בראש הנכון.

ממש קל להכנס לעמדת הגנה ולטעות בין ביקורת בונה וביקורת קטלנית. וכמובן שגם הוא זכאי לכתר. את עצמך הענקת לו אותו ביום שבו בחרת בו. הרי לא היית בוחרת באף אחד מלבד הראוי ביותר, לא? (מה קרה שאני פתאום מבקר ובונה ומייעץ ונשמע כזה מבין גדול? אפשר לחשוב שאצלי הכל כל כך חלק ומקסים... נו טוב, אולי דרכך אני מטיף מוסר גם לעצמי... )
 
שוב אתה צודק../images/Emo45.gif

דרך הפתרונות והעצות שאנחנו נותנים לזולת אנחנו בהזדמנות זאת שומעים את עצמנו ומפנימים פתרונות חיוביים,אז תפנים אבל תן גם לנו...
 
כר איגרוף

מנסיוני ,לפעמים אנו הופכים את הבא אחרי הנישואין /גירושין/אלמנות וכו' לכר האיגרוף שלנו ,לפתור דרכו את הבעיות שהיו לנו עם בן הזוג הקודם. אני מקווה שזה לא המקרה. זו הסיבה שאני חושבת שחייבים "תקופת צינון" לאחר כישלון הנישואין. הבא בתור "חוטף" אותה. בקושי אנחנו מצליחים לראות מי הוא אלא מי הוא ביחס לבעלי /אשתי הקודמ/ת. וזה לא מספיק.
 
קורבן הנסיבות

סביב השעון ,אין ספק שצריך תקופת צינון או זמן לאבד את האבל. אבל התנאי הוא שבאמת עושים משהו בתקופה של הצנון ,ולא רק נותנים לזמן לעבור ,כי אז הלב סגור מלקבל או לתת אהבה,בכל אופן כך זה אצל האלמן(לשעבר) שלי
 
למעלה