לחובבי פיירפליי וד"ר הוריבל....

גלבטרון

New member
לחובבי פיירפליי וד"ר הוריבל....

לנייתן פיליון (קפטן האמר וקפטן מקום רנלודס) יש סידרה חדשה בשם קסל (Catle). נייתן מגלם כותב ספרי מתח מוכשר ומפורסם בשם ריצ'ארד קסל שלאחר שהרג את הגיבור האהו בספר האחרון שלו נקלע למחסום כתיבה ממנו הוא יוצא כאשר הוא פוגש בלשית משטרה קייט בקט (סטנה קטיק) שמבקשת את עזרתו בפיענוח סידרה של מעשי רצח אשר מבוססים על ספריו. 5 פרקים שודרו עד כה ולעניות דעתי, הסידרה מצויינת. כתיבה טובה ורציםה, דמויות מלאות ומשעשעות והרבה יצירתיות. למי שלא הספיקו לראות, מומלץ מאוד http://www.youtube.com/watch?v=JyZc_aY1vnE&feature=related
 

mikmik000

New member
../images/Emo45.gif היא די טובה בנתיים ../images/Emo13.gif

והדמות של ניית'ן ממש חמודה :)
 
הפרק הראשון היה כל כך נוסחאתי, כל כך צפוי

וכל כך רע, שזה פשוט לא היה שווה להמשיך הלאה. ניית'ן או לא.
 

גיל.

New member
מישהו יכול לספר איך הסדרה?

העונה הרביעית של דקסטר צפויה רק עוד המון זמן, דולהאוס שנייה לפני סיום, TTSCC כנראה ז"ל ואני לקראת חסך של ממש... אם יש למישהו המלצות לסדרות שוות, אשמח לשמוע.
 

mikmik000

New member
לדעתי היא נחמדה..

נכון שהיא קצת צפויה, אבל אם אתה אוהב סדרות פשע, או סתם אוהב את ניית'ן, אני חושבת שתהנה ממנה :) ואם אתה כבר בקטע של סדרות עם שחקני באפי\אנג'ל, ולא יצא לך עדיין לראות, אתה יכול לנסות גם את בונס. היא גם ממש טובה לדעתי. אבל אולי אני קצת משוחדת כי אני אוהבת סדרות פשע\משטרה\וכו'.
ובקשר לסדרות אחרות, אני לא יודעת מה אתה כבר רואה ומה בידיוק הסגנון שלך, אבל הייתי ממליצה לך לנסות את סופרנטורל או אבודים, או אם אתה אוהב דרמות בית חולים אז את האוס. ובקומדיות בכלל יש המון טובות, כמו איך פגשתי את אמא, ביג באנג ת'יאורי, המשרד, סקראבס. ואם אתה בקטע של מד"ב ולא יצא לך לראות, תנסה ד"ר הו. זה ממכר בטירוף חח. מקווה שזה עזר במשהו.. ואם תרשום מה אתה כבר רואה ואיזה ז'אנר אתה בידיוק מחפש אולי אני אוכל לעזור יותר.
 

nick at noon

New member
קשה לדעת מה להמליץ בלי לדעת מה כבר ראית בעבר

יש אולי תוכניות שנגמרו שאולי לא ראית: באטלסטאר גלקטיקה, המגן, הסופרנוס, ורוניקה מארס, פארסקייפ. יש תוכניות שכרגע בהפסקה בין עונות שאולי לא ראית: דם אמיתי, דוקטור הו. ויש תוכניות שממש לאחרונה רק התחילו: אני אישית התמכרתי לbetter off ted מהפרקים הבודדים ששודרו. נהניתי מהפרק הראשון של קאסטל, אבל אני מתכוון לחכות לראות אם זה ישודר בכבלים או בלוין בארץ. אם זה ישודר בארץ בכבלים אני אחכה.
 

גיל.

New member
למיקמיק וניק

אני הולך מכיוון אחר, כותבים. אח"כ אתייחס לסדרות ספציפיות.. הכותבים האהובים עלי הם פיטר דיוויד, ג'וס ווידון וג' מייקל סטרזינסקי. הסדר לא משנה. בבילון 5 ובאפי הן הסדרות החביבות עלי. אני לא אוהב דרמות, אבל כן אוהב קומדיות. חשוב לי שיהיה פן דרמטי בסדרות. בקומדיות לדעתי חברים עמדה במבחן הזמן, וסיינפלד ממש לא.אני לא עוקב אחרי קומדיות בד"כ, אבל גם לא מזפזפ מהן והלאה כשאני נתקל באחת. לא ראיתי את גלקטיקה, וגם לא את הסופרנוס. ראיתי את 6 הפרקים הראשונים של פארסקייפ והתייאשתי. זה לא היה עד כדי כך מעניין. את ורוניקה מארס אהבתי. דם אמיתי הייתה טובה יותר בעיניי בצפייה שנייה. את ד"ר הו לא ראיתי, למעט פרק אחד שנראה מבטיח. אם הוא מייצג, כנראה שווה. בונס מצויינת בעיניי, עם ובלי קשר לדיוויד, שבגללו התחלתי, אבל לא בגללו המשכתי. אבודים נמאסה בשלב מסוים, ועל סופרנטורל לא שמעתי. כרגע פרינג' מושכת אותי, אבל לא מספיק כנראה. הירוס הייתה חביבה, אבל לא הרבה יותר מזה. זה על קצה המזלג.
 

nick at noon

New member
נתחיל עם פארסקייפ

פארסקייפ היא דוגמא מצויינת לסדרה קומית עם פן דרמטי. אבל ממש לא מפתיע אותי שויתרת אחרי 6 פרקים. החצי הראשון של עונה 1 הוא ממש לא טוב. החצי השני מראה השתפרות אבל לא עצומה. מהעונה השניה הסדרה נעשית ממש טובה (לא שאין פרקים משעממים פה ושם). אתה יכול לנסות שני פרקים מעונה 2 שיחסית עומדים בפני עצמם (למרות שבכללי מעונה 2 יש גם הרבה יותר עלילה כללית בין פרקים): Crackers Don't Matter Out of Their Minds דוקטור הו היא סדרה מעולה. ומשלבת מעולה דרמטי וקומי. גלקטיקה היא סדרה מצויינת אבל לא ממש כוללת תכנים קומיים (למרות שמעונה 3 ג'יין אספנסון גם כותבת עבורה. הסופרנוס לדעתי מאוד מצחיקה לפעמים אבל היא בעיקר רצינית. הירוס די אהבתי בעונה 1, קצת נמאסה עלי בעונה 2 ובעונה 3 הגעתי למצב שהורדתי כמה פרקים של הסדרה והפסקתי לצפות בהם מרוב שיעמום. את סמולוויל אפשר להחשיב מצחיקה אם אתה מחשיב חורי עלילה ענקיים וחוסר יכולת משחק של אנשים מסויימים לדבר מצחיק. הסדרה רומא היא לדעתי מצויינת. דרמטי אבל גם קצת קומי. שווה לנסות כמה פרקים (שלא כמו סדרות אחרות, אצלה הפרקים הראשונים די קובעים את הרמה הגבוהה). יש כותב סדרות שנקרא בריאן פולר שמומחה בלכתוב סדרות שמבוטלות בעונה ראשונה או שניה שלהן. הוא כתב שלוש סדרות שאהבתי: dead like me - על נערה שמתה וממשיכה לחיות בתור קוצרת נשמות (צריך לראות את הפיילוט כדי להבין). wonderfalls - על נערה שמתחילה לשמוע לעצות שרק היא שומעת מפה של חיות צעצוע. pushing daisies - על איש שיכול להחיות אנשים מתיםלזמן קצר ופותר כך תעלומות רצח. קומדיות הכי אהובות עלי כרגע הן המשרד ו30 רוק. וכמו שאמרתי better off ted החדשה מבריקה בעיני.
 

גיל.

New member
נתת פה שמות של שתי סדרות שאני אוהב

Dead like me שמאוד אהבתי ועקבתי אחריה, ו-Pushing Dasies שגם מאוד אהבתי. כנראה שאצטרך לבדוק גם את Wonderfalls אם כך... ידעתי ששתיהן של בריאן פולר, פשוט לא חשבתי לחפש עוד סדרות שלו... אבדוק גם את הסדרות האחרות. תודה! יש איזה סדרה שעדיין משודרת ששווה לראות? ולגבי סמולוויל, אין לי שום כוונה... זה בסדר... לא נהניתי ממנה יותר מדי אף פעם. היא לא התעלתה למקומות שהיא יכולה הייתה להגיע אליהם עוד אז, בהתחלה.
 

On23

New member
וונדרפולס גדולה,

צריך כבר לסיים אותה... מתים במשרה חלקית ראיתי את הפרק הראשון, יש כבר את העונה הראשונה ומאוד רוצה להמשיך :] אממ, סדרות.. יש את איך פגשתי את אמא, אבל המליצו לך עליה כבר, יש את הסדרה החדשה "שקר לי", אני מאוד אוהב אותה, אבל זה תלוי, כי כל פרק זו עלילה שונה, אבודים למה הפסקת? מתי? העונה הנוכחית מעולה! ויש האוס. לא עולה לי עוד משהו ):
 
למעלה