לחלום ולא יותר

דנישר

New member
לחלום ולא יותר



פעם ראשונה שלי פה.אני נדהם לקרוא כמה יש בעיות בזוגיות לאנשים.הלוואי שהייתי מזדהה איתכם,אבל אני לא.אתם מבינים,בתור אחד שעדיין לא חווה זוגיות מעולם גם בגילי המופלג(27),,אני מאמין שבזוגיות שתהיה לי לכל החיים,זו באמת תהיה כך,כי אני אתחתן עם האחת והיחידה שתאהב רק אותי ואני אותה.אבל כמו שאמרתי,בשבילי זה רק לחלום על דבר כזה,כי יש לי בעיות,אני מודה.אבל לא להרבה יש את הבעיה שיש לי-קשיים להתבטא וסגירות לא מובנת.אתם לא תבינו ימים של בדידות שעוברים על אחד כמוני ולא כדאי לכם להתנסות בזה,כי זה אומר לא לחיות.מבחוץ אני מתפקד(כמעט).מבפנים הכל מת וללא תקוות לעתיד שלכום נראה מובן מאליו,כמו להתחתן ולהקים משפחה. ההודעה שלי נועדה אולי לנחם את כל אלה שיש להם זוגיות במשבר.תסתכלו על הצד החיובי,כי למרות שיש לכם בעיות,אתם לא לבד.הגעתם למשהו בחיים והספקתם לאהוב.אני חושב שבעיות בנישואין ניתן לפתור כמעט בכל מצב.בעיות כאלה ,תסלחו לי,אבל נשמעות לי לפעמים ילדותיות.אפשר וצריך להתפשר.אל תעמדו על שלכם כל הזמן.תדעו שאין דבר יותר חשוב ממשפחה ואהבה בין בני זוג.אל תקלקלו את זה בגלל שטויות. אני יודע שלא אוכל לעולם להבין את בעיותיכם כי לי לא תהיה זוגיות,למרות שאני מאוד רוצה.אז אם תשוו את מצבכם לשלי,תראו שאתם בגג העולם. תקחו את החיים בקלות.
 
פסימי משהו...



לא הבנתי למה לך לא תהיה אף פעם זוגיות?! ולמה בעצם לא הייתה לך גם. אני חושבת שמסוג הנעליים שאתה נועל אין לך זכות בכלל לשפוט את הזוגיות של אנשים אחרים.אתה שלא היית בשום זוגיות,אין לך את הידע או הנסיון בתחום זה ואני לא מנסה לפגוע חלילה אבל היומרנות הזאת ממש לא לעניין. יש אף דברים יותר קשים ממה שאתה חווה-ישנם אין סוף בעיות להתפס אליהם,אבל בעצם העניין כל אחד הוא עם החבילה שלו. התעורר ואולי תמצא את האהבה הנכספת...כי מהפסימיות שנובעת ממך לא יצא דבר,חייך אל העולם ותקבל חיוך בחזרה. בכנות מציאותית, אלת.
 

יונית-

New member
תגובה לדנישר מיונית



קודם כל כואב מאוד לגלות כמה בעיות יש בזוגיות, ואתה צודק, הבדידות זה הדבר הכי קשה שיכול להיות. אני זוכרת שבעלי ואני היינו רבים והיה המון רעש אז היתי בורחת לשני שכנים שלי שהם נכים, ושם היה כמו עולם הדממה שקט בל יתואר, היתי יושבת שם בשקט הזה עד שנרגעת וחוזרת הביתה, וכל הזמן התפללתי לאלוקים שיתן לי שקט כזה, כך חשבתי שזה. היום אני גרושה ואני אומנם עם הרבה חברים, אבל בערב בשקט בלילה אני לבד, כי לא תמיד מוצאים את הפרטנר המושלם, ואז אני אומרת לאלוקים שיתן קצת רעש לחיי. ובקשר לזוג השכנים האלו השקטים אני עדיין הולכת אליכם מתוך אהבה וביקור אבל השקט שלהם מעצבן אותי, כבר לא כמו פעם. אבל אני מארחת להם חברה, מחזירה להם על הבטחון והחמימות שנתנו לי אז. מה שרציתי להגיד לך, שזה נכון, אם הזוגות האלו, יזכרו שהם היו חברים מתוך אהבה והתחתנו מתוך אהבה הם יחיו באושר אבל הם גם חיים במובן מאליו ולא מעריכים את הביחד. בדידות זה דבר נורא. לבד זה דבר מדכא וביחד כך אני אומרת , שיהיה מישהו לריב איתו אפילו, העיקר לא בדדדדדד. מאחלת לך אושר .
 

דנישר

New member
ליונית



אני לא יודע אם הייתי מתפשר עד כדי כך שהייתי מוכן לקבל חיים ממורמרים בלי אהבה והערכה מצד שני בני הזוג. אני יודע שהייתי עושה הכל,אבל הכל בשביל לאהוב ולהיות נאהב.אבל אם עד היום לא היתה לי בת זוג-סימן שגם לא תהיה,עד כמה שאני רוצה בזה.בדידות זה באמת דבר נורא-נפש כואבת זה כאב יותר גדול מכל כאב פיזי כי כאב פיזי עובר והכי חשוב-מחזיקים מעמד עד שהוא יעבור כי בעצם יש בשביל מי להמשיך.אך כשהנפש הולכת ודועכת,אין כבר טעם להמשיך.בשביל מה,בשביל מי? את מספרת שאת לבד בלילות-אני אולי ציני מדי,אבל אני חושב שאם הספקת להתחתן ולחוות קשר רציני ביותר בחייך,יש לך את הכלים להמשיך ולחפש את אהוב ליבך. אבל אצל אחד כמוני שאפילו את הכלים הבסיסים אין לו,מי תרצה להיות איתו? לכן אני אומר שאם היתה לי זוגיות,אני יודע שהייתי מוכן להתפשר על המון דברים שלאחרים הם נראים חשובים,אבל בעצם הם מתעסקים בקטנות. אבל אני לא בא אליהם בטענות-אם הם מרגישים שהם יכולים-אז למה לא לנצל את כישוריהם ולנסות להוציא מחייהם את המיטב,הרי חיים רק פעם אחת. בקיצור,אני מאחל לך גם אושר ושתמצאי מהר אהאה אמיתית לכל החיים.
 
למעלה