לחלום על חלומות צלולים - ולא לחצלל

לחלום על חלומות צלולים - ולא לחצלל

קורה לי הרבה פעמים לאחרונה: בחלומות אני חושבת על חלומות או על חלומות צלולים, מדברת עם דמויות בחלום על חלומות צלולים ולא קולטת שאני בחלום!
השיא היה הלילה: בחלום דיברתי עם אישה שהיא כנראה יועצת בענייני חלומות צלולים. דיברתי איתה על חלומות צלולים שהיו לי, היא נתנה לי עצות איך לתרגל את זה. תוך כדי השיחה איתה עשיתי בדיקת מציאות וזה לא עבד! עדיין לא קלטתי שזה חלום. אני חושבת גם שאחת הסיבות לכך היא שהרגשתי לא בנוח לעשות בדיקת מציאות בנוכחותה, כך שביצעתי אותה תוך כדי שאני מנסה שהיא לא תבחין בכך שאני עושה בדיקת מציאות, לכן כנראה זה לא היה "רציני" ולא עבד.
 

וולפהרט

New member
תנסי

בכל פעם שאת נכנסת לפורום- לעשות בדיקת מציאות
ובכלל בכל פעם שאת מדברת במציאות על חלומות צלולים או חלומות רגילים.
ואיזו בדיקת מציאות זו היתה? איך ביצעת מאחורי הגב שלה?
ד.א. ניסיתי פעם בחצלול לספור אצבעות בלי להסתכל עליהן, רק ממישוש וזה גם עבד, היו לי יותר או פחות.
 
זה קצת מוזר

אבל זה לא היה ממש "מאחורי הגב שלה", זה היה תוך כדי שיחה איתה כך שלכאורה היא יכלה לראות שאני מסתכלת על הידיים (שזאת הייתה בדיקת המציאות) אבל בצורה שזה לא ייראה מוזר.
וכן, אני מסכימה שכדאי לעשות בדיקות מציאות בכל פעם כשאני חושבת או מדברת על חלומות צלולים, פשוט לא תמיד זוכרת לעשות את זה

בינתיים, מאז שכתבתי את הפוסט הזה היה לי חלום צלול שבו גיליתי שאני חולמת תוך כדי ניסיון תעופה שהצליח. לרוב זה מה שמצליח לי בחלומות: לנסות לעוף, להעביר את היד דרך קיר או מבחן הקריאה.
 

וולפהרט

New member
כשאת קוראת את ההודעה הזאת

זה אחרי שבדקת מציאות כשנכנסת לפורום?
לא? אז תבדקי עכשיו!
 
בדקתי


אגב, אני גם פעילה מאוד בקבוצת פייסבוק בינלאומית לחלומות צלולים, משתדלת להזכיר לעצמי לעשות בדיקת מציאות גם כשאני נכנסת לשם.
&nbsp
בינתיים, הלילה (וגם בלילות אחרונים) קרה לי עוד דבר מוזר שקשור לזה.
יש לילות מסוימים שאני מתעוררת באמצע הלילה ואחרי שרשמתי חלומות אני מתקשה להירדם שוב. ואז כשאני סוף סוף נרדמת אני חולמת שאני מנסה להירדם.. אבל בחלום אני לא בהכרח נמצאת בבית שלי אלא בכל מיני מקומות אחרים שבהם אני מנסה להירדם. או כאילו מתעוררת שם וחולמת שאני רושמת את החלום.
אז הלילה, כאשר שוב התעוררתי באמת מחלום וניסיתי להירדם, החלטתי לעשות בדיקת מציאות תוך כדי ניסיון להירדם, בעיניים עצומות פשוט שאלתי את עצמי מדי פעם אם אני חולמת. (זאת בדיקת המציאות היחידה שיכולתי לחשוב עליה שאפשר לעשות בעיניים עצומות). אבל גם זה לא עזר ושוב נרדמתי ושוב חלמתי שאני מנסה להירדם, כאשר אני במקום אחר בכלל..
 
וכמובן - זה לא מספיק לעשות בדיקות מציאות

מסקנה מהלילה: לא מספיק לעשות בדיקת מציאות. בדיקת המציאות צריכה להיות רצינית וכשאני עושה אותה, באותו רגע באמת להטיל ספק במציאות.
קרה לי הלילה עוד משהו מבאס כזה: שוב בחלום הייתי בסיטואציה עם עוד אנשים, והתחלנו לדבר על חלומות צלולים. ואז עשיתי בדיקת מציאות כאילו של ניסיון לעוף (ברוב המכריע של המקרים בדיקת המציאות הזאת עובדת לי בחלומות) אבל זה לא היה רציני. הייתי כל כך בטוחה שזאת מציאות שגם בדיקת המציאות הזאת הייתה יותר בשביל להשתעשע בכך מאשר באמת לבדוק אם זה חלום או מציאות ולכן זה כמובן לא עבד והתעוררתי עם תחושה של פיספוס ענקי..
&nbsp
אגב, לאחרונה בכל לילה אני גם מנסה לתרגל wild. אני הרי מתעוררת כמה פעמים באמצע הלילה ומרגישה עירנית כך שלוקח לי זמן להירדם. אז אני חושבת שזאת הזדמנות לתרגל wild. אבל עד היום לא הצלחתי בכך. תמיד בסוף אני מאבדת את הריכוז ונרדמת לשינה רגילה ולא מודעת..
 
למעלה