ליאון אמר לשיפרה: מחר תדעי הכל

ובנוסף" אם הוא יעשה בשביל הקבוצה

70% תקציב את לא היית עושה משימה כזו?" - לאון לשיפרה - היא ענתה שלא כי היא לא נוגעת בחיים לאף אחד בחפצים אישיים... אז הוא עכשיו מנסה לשכנע אותה ואת צבר שהוא כן היה עושה את זה בשביל כולם להעלות ב 50% אפילו...
 

dodido10

New member
ליאון הזה מפגר ברמות....

עוד מעט הוא יגלה לשפרע את כל האמת...
 
שפרה - שילך להזדיין

צבר מבקש משיפרה שלא תתרגש יותר מדי. הבחורה לא נרגעת. הוא אומר לה, אפילו אם אמרו לזה שגנב את הדברים שיזכה במכונית אז... אז היא אומרת לו - אז שיזדיין במכונית. ג'אסט פור דה רקורד. ושפרה אומרת שגם עבור העלאת התקציב זה לא מקובל עליה שגונבים דברים אישיים. נראה איך תגיב שתדע שזה לאון ועינב.
 

dodido10

New member
נמאס מהצדקנות המזויפת של שפרע....

פשוט נמאס מהאישה הזאת,שתלך הביתה כבר......
 

אדון שי

New member
נמאס יותר מתגובות מטופשות בפורום

וכל אחד חי עם העונש שלו, אתה עם שפרה וכולנו איתך. (נראה לי שאתה הרווחת מהסידור הזה דווקא)
 

בהלםם

New member
תקשיבו לאון פשוט גילה לשפרה עכשיו את המשימה

היא יודעת שזה הוא והם מדברים איכשהו בצורה פסיכולוגית שזה נראה כאילו הכל כרגיל
 

Lomsahne

New member
הוא לא גילה לה...

וואי איזה מציק,היא עלתה על זה לבד ולאון כועס עליה שהיא חושדת בו וגם נשבע לה שזה לא הוא.
 

בהלםם

New member
קודם כל לבד היא לא היתה עולה על זה בחיים

לאון רמז לה כרגע שעה בחוץ שזה הוא ! רק אהבל לא היה מבין זאת ואני שמעתי במו אוזני שהיא הורידה את המקרופון שאלה את לאון אם היא יכולה לספר לו (לצבר) והיא הלכה ואמרה לצבר ללא המקרופון "הם שמו את זה בחדר שירות.. ואני מודה שרק את זה שמעתי אבל מזה אומר? גם על זה היא עלתה לבד ששמו את זה בחדר שירות?
 
טוב די, התאפקתי כי בחודש האחרון זה היה הדבר

הכי לא מקורי להגיד, נמאס לי משיפרעעעעעעע איך האישה שהרשימה אותי כ"כ ברגע שיצאה מהמכונית הצליחה לגרום לי לפתח אליה רגשות כ"כ שלילים
 
תספיקו יהוזים הוא לא גילה היא עלתה על זה

והם לא נכשלו כי הוא אומר שזה לא הוא עד עכשיו מנסה להאשים סתם אחרים בשביל הקטע.............!!!
 
אם יש צדק הם נכשלו

שפרה אמרה שהיא יודעת שעינב וליאון לקחו את המשימה, החביאו את הדברים בחדר האח הגדול וכמובן שמו את דבריהם בחדר השירות
 
הגאונות של שיפרעע מסתכמת בכך,

האח הגדול מעיר את תשומת ליבה למסרגות היא טוחנת ללאון במוח עד שהוא נאלץ לזרוק רמזים עבים....
 

דודויו

New member
שפרה כבר קלטה... לאון יצא דפוק!!

ראיתי את כל השיחה של לאון ושפרה, לאון חוזר מילון פעמיים שאם זה לטובת הקבוצה זה לא נורא ומנסה לרמוז בכל דרך. רק מטומטם לא ישים לב לזה (ושפרה אולי מעצבנת אבל היא לא מטומטמת). ברגע אחד שפרה אומרת שאם זה לטובת הקבוצה זה בסדר פתאום, אחרי שהיא קלטה שזה לאון. היא קלטה שזה לאון ולטובת הקבצה ועכשיו היא שותקת. שפרה יודעת, בדוק. לדעתי הם לא צריכים לנצח את המשימה, לאון רמז מילון ואחד פעמיים שזה הוא ואני אומר לעצמי שישתוק כבר ! ראו שזה הוא איך הוא פגוע ששפרה אמרה שגם אם זה לטובת הקבוצה וגם אם זה מישהו קרוב עליה זה לא לעניין בכלל. ולאון לא יכול לסתום את הפה, הוא רמז לה והיא הבינה את הרמז. אין יותר שקוף מזה. שפרה נרגעה צחקה והלכה וסיפרה לצבר שהוא חושדת שזה לאון...... מין הסתם אם זה לאון אז זה לא נורא מבחינת שפרה והיא התפכה בדעתה תוך שנייה, אם זאת הייתה רק עינת שפרה הייתה עצבנית אפילו אם זה לטובת הקבוצה ומשתמשת בזה שדפקו אותה, היא חיפשה דרך למצוא לאשים אותה אחרי שהם ריכלו עם צבר ואמרו שזה בטוח אחד מה-3 שהם חושדים. (עינת יוסי ובטח איתי) שפרה: "יש לי 8 תאוריות ובאחד גם אתה מעורב" לאון: "תצמצמי ל-1" ברגע זה לאון הרס את המשימה לקבוצה. שפרה צחקה והבינה את הרמז..... הכול כבר ברור. לדעתי הם אמורים להפסיד במשימה.. ללאון היה אסור לתת מילון ואחד רמזים כאלה עבים... האח הגדול לא צריך ללכת לקראתם כל הזמן...... חוץ מזה שהם קלטו לבד שזאת משימה ושמו לב שגנבו להם חפצים. מצעטר אבל לדעתי הם לא עברו את המשימה.... האח הגדול לא צריך להתחשב בהם כי הם הפסידו, לאון יצא דפוק.
 
למעלה