ליאון אמר לשיפרה: מחר תדעי הכל

ישש בשעה טובה ליאון לגריל

עד מתי רשעים יעלוזו?כל היום צומי ..צומי.. צומי..מפריע לכל שיחה בקולו החפרני. חופר וקודח,, מרכל ומלכלך ואז מתקן ב..סתם (אחלה תעודת ביטוח) מלכלך על עינב אצל הצנון הקוצני ומיס פיגי החזרזירונת הגרגרנית במשך כל היום ואז מתרפס בפני עינב בלילה על מנת לזכות בצומי גם ממנה. ליאון אתה הומו מגעיל רכלן וסכסכן אבל יותר מכל?? אתה בוגד!!!!!! בגדת בשי.. בגדת בעינב .. בגדת באמת. אפשר לשחק את המשחק הזה גם ללא בגידות. אני שמח שפרצופך האמיתי נחשף לעיני כל. תעלה לגריל ואף תודח כי בתאכלס? נכשלת במשימה וגילית לשפרה יאללההה בייייייי
 

Tapudy

New member
הייתה לו עוד מעידה מטורפת

שפרה אמרה שזה נורא שלוקחים דברים אישיים של אנשים ולאון שניסה להגיד לה שהיא מגזימה אמר "אבל זה רק ליום אחד!!". איך הוא ידע שזה רק ליום אחד?! מי אמר שזה באמת עד יום שלישי? הוא אמר את זה בצורה שזה ברור לו.
 

rpys

New member
הלוואי והם יפסידו במשימה בגלל לאון

שידעו שהוא טיפש!!!!
 
לאון גילה לה בעצם

היא אומרת לצבר, אני יכולה להגיד לך אבל רק אם לאון ירשה. למה שלאון ירשה? כי אמר לה? ואז היא מורידה את המיקרופון, נזכרת שהיא לא ממש יכולה להוריד את המיקרופון. בכל זאת חצי מורידה. הווליום היה נמוך. פתאום גבוה (מישהו בהפקה מעלה את הווליום?) ואז אומרת לו את התאוריה. גם אם לאון לא אמר לה במפורש. הוא נתן לה כל כך הרבה רמזים, שרק אידיוט לא היה מבין. הופה, ועכשיו עינב ולאון ממש רבים. איזה כיף:)
 

בהלםם

New member
את צודקת גם אני שמעתי וראיתי את אותו הדבר

ובנוסף כשהעלו את הווליום אני שמעתי אותה אומרת לצבר את המשפט הזה "הוא אמר לי שהם שמו את זה בחדר שירות הפריטים נמצאים שם עכשיו"... אם הוא לא גילה לה אז אני לא יודעת מה..
 

clearer

New member
אני לא ראיתי, אבל לפי התיאורים כאן

הם נכשלו במשימה - ובגדול! ליאון סוף סוף יועמד להדחה - ומגיע לו. אני רק מקווה שההפקה לא תוותר! כי לאון חשף את המשימה. נכון?
 
למעלה