ליאת, לתשומת ליבך

gadi7

New member
ליאת, לתשומת ליבך

ליאת יקרה אסתלינה צודקת במלוא מאת האחוזים. עצותיה הטובות בסלע יצוקות. תקשיבי לה וגשי לפרופ´ רכס בי"ם או לפרופ´ נויפלד בת"א כמו שאני יעצתי. כדאי מאוד שתהיה לך חוות דעת שניה של רופא נוירולוג מומחה לאפילפסיה (כן, כן. כך קוראים למחלה ממנה את סובלת, או טעם להתחמק. היא תוצאת לוואי נוספת של הנזק המוחי ממנו סבלת בעת הלידה).בהחלט ייתכן שדפלפט 200 מ"ג כבר לא עוזר לך. אנחנו לא אומרים לך להחליף תרופה. שנינו איננו רופאים. פשוט צברנו מעט נסיון בחיים ואנו מפעילים את התאים האפורים שעדיין עובדים... אם קשה לך (קשיי ניידות,לוגיסטיקה מסובכת וכו´) לצאת מהצפון, תלחצי עליה לשקול...בהקדם (שוב) את רעיון החלפת ה
.אם היא נגד, שתסביר לך מדוע. לא מספיק להגיד שטרם הגיע הזמן. שתציע לך חלופה אחרת, שעשויה לעזור לך. כמו שכבר אמרה אסתלינה, אל תשחקי עם הבריאות שלך. בהצלחה.
 
לגדי היקר!

אין לי שום כוונה לשחק בבריאות שלי, חלילה. אני יודעת שעצותיה של אסטלינה טובות, ועל כך אני מודה לה. יש לי פשוט קשיי ניידות כמו שכתבת. תודה על העצה. אני לא מתחמקת משום-דבר, יכול להיות שפשוט קשה לי להשלים עם העובדה שגם אפילפסיה קשורה לעניין. אני יודעת שהיא תוצאה ישירה של הנזק שנגרם לי בעת הלידה. האפשרות שאתה מעלה בקשר ליעילות התרופה, נראית לי כעת סבירה לחלוטין. אתם אמנם לא רופאים, אבל אתם תורמים מנסיונכם, ועל כך קבלו צל"ש. הרופאה לא ממליצה להחליף תרופה, כי היא אמרה לנו שתקופת ההסתגלות לתרופה חדשה קשה ביותר, וכרוכה בבעיות רפואיות, בכבד, ועוד כל מיני דברים. תודה על הכל, אתם עוזרים, ומעל הכל נפלאים! ליאת.
 

gadi7

New member
נכון, אבל...

נכן. שנה תקופת הסתגלות. וגם תקופת חפיפה (את לוקחת בו זמנית את התרופה הישנה ומינון נמוך של התרופה החדשה. אח"כ מעלה במינון של התרופה החדשה ויורדת במינון של התרופה הישנה, עד שמגיעים לאפס מינון בתרופה הישנה ומינון יעיל בתרופה החדשה). אם התרופה החדשה אינה טובה, מנסים שוב עד שתרופה אחרת מתבררת כיעילה יותר. זהו תהליך מעצבן ומתיש, אבל כדאי לעבור אותו כי אחרי שמוצאים את התרופה הטובה ביותר, איכות החיים משתפרת. כמו כן, כמו שאסתלינה כבר כתבה, יש צורך לערוך בדיקות דם לוודא שהכבד מתמודד כהלכה עם התרופה (למעשה סם אבל חוקי) החדשה.יש לוודא שהיא לא גורמת לך לישנוניות יתר וכד´. לכן זהו תהליך מסורבל. אבל כאמור כדאי, כי תרופה טובה ומוצלחת תשפר לך את איכות החיים. בהצלחה
 
גדי!

אני מודעת לכל מה שאתה כותב, לא ידעתי שאפשר לקחת את התרופה החדשה+הישנה בו זמנית, ובכך אולי להקל על הגוף בתהליך ההסתגלות, תודה על הכל, ליאת.
 

estelina

New member
צר לי ליאת מכל הלב

על אופן הטיפול שאת מקבלת, זה ממש מכעיס אותי קשיי ניידות זאת לא סיבה לא לעזור לעצמך, ואם את רוצה לדעת, אז גם אני מאזור טבריה, גדלתי שם אז מה לא טיפלתי בעצמי גם הכדורים שאת לוקחת היום גורמים נזק לכבד, נו, לקבל התקפים זה עדיף?
 
אסטלינה יקרה!

תודה על הזדהותך איתי, אני כ"כ צריכה את זה בימים אלו. ואני לא כותבת לך את זה מתוך רחמים עצמיים או משהו. טוב לדעת שאת מהאיזור שלי, כיף מאוד לקרוא את זה. יש לי קשיי ניידות, ואת צודקת שזה לא תירוץ להזניח את הטיפול בהתקפים המעצבנים. לקבל התקפים זה ממש לא עדיף, תאמיני לי אסטלינה, שהייתי רוצה להיות בלי ההתקפים הללו, ושוב תודה על הכל, ליאת.
 
למעלה