ליבי אתכן אחיותיי היקרות

maymay

New member
ליבי אתכן אחיותיי היקרות

ציפור לילית – כל העניין הוא שלא צריך להיות בדיאטה בכדי להראות טוב! את יודעת שלארוחת בוקר מרלין מונרו אכלה תפריט שהיום מציעים בשומרי משקל לשבוע שלם?!?! רק בשלושים השנה האחרונות החלה לשלוט אופנת הרזות שהפכה בהדרגה להרואין שיק, שמלבד זה שהוא דוחה לחלוטין הוא גם מהווה מתכון בטוח לדיכאון קליני חזק – מה שאנחנו לא רוצות/מנסות להפטר ממנו. לפני מספר שבועות רשמה שרון גליק (המלכה) בעיתון מעריב שאולי את החזיות שרפנו כבר אבל להיות עבד של הרצונות הגברים (של קבוצה מאד מסויימת – אם תרשו לי להוסיף) – אנחנו ממשיכות להיות, ובגדול! לא חייבים לאכול חסה וכרוב כדי להיות יפה ואטרקטיבית. הדבר היחיד שמונע מאיתנו לזרום עם היופי הזה הוא העובדה שעלינו להדחף למידות לא לנו, מה שאוטומטית גורם לנו להראות כמו... מישהי מלאה לחוצה בתוך מידה לא לה J. תארו לעצמכן מישהי במידה 40 שתלבש מידה 36. למרות שהיא נחשבת תחת הקריטריונים של "כוסית" - היא תראה די מגוחך. לא? ובקשר אליך סופרגייט היקרה – חנויות כאלו צריך להחרים. נקודה. אני לא אתפלא אם מדובר ברשת ששמה מתחיל ב"ק" ונגמרת ב"ה" אמנם יש בחסר חנויות שמספקות בגדים מתאימים לבנות המין היפה והמלא אבל זה לא אומר שצריך להתפשר על קקות.
 

LeeLo

New member
באמת נכון...

וחוצמזה, אולי אתם לא יודעות, אבל מרלין מונרו הייתה בעלה גאה ( ?) של המידה 40 ! לא אידיאל היופי כפי שמגדירים אותו היום- 34, 36... 40 ! והיא נראתה ממש נפלא נכון ? ולא רק זה... מבאס בטירוף הקטע של חולצות ומכנסיים קטנים שכאלה... לא כולנו אוהבות להרגיש חנוקות... אפילו הרזות יחסית לא נדחסות למידות כאלה (בגדים כאלה...).
 
תאמינו לי...

כל הבנות האלה, בערוץ האופנה הן ממש דוחות לדעתי כל העצמות בולטות להן! הן פשוט שלד מהלך, ובעיניי, זה פשוט זוועה! אני אמנם לא גבר, אבל אני חושבת שגברים רוצים שיהיה מה לתפוס! תאהבו את עצמכן בנות, תהיו גאות במה שיש לכן כי זה שלכן!
 
מרילין מונרו לא הייתה שמנה...

אני גם לא מדברת על כאלה ששוקלות 20- 30 מעל המשקל הרצוי, אבל בתכלס, אם את מעט מלאה, או במידה 44-46 (אני בגובה 1.76, ולובשת מידה 44-46), אנשים רשאים לכנות אותך "שמנה". בשיקלול הסופי, רוב הגברים אוהבים רזות. לא שחיות, אלא רזות נורמליות. אולי הם הושפעו מהאופנה, אולי מחברים, אולי מהסביבה- אבל תכל´ס- הם לא אוהבים מלאות, ברובם. היום נכנסתי למתאים לי. כל הזמן אנשים שפוגשים אותי מציעים לי לדגמן שם. נכנסתי רק כדי לקנות משהו (זה טקס די משפיל להיכנס לשם. לא צריך להיות ככה, אבל זה משפיל מעט), ואמרתי למוכרת בציניות "שלחו אותי לדגמן פה. אולי תעשו לי הנחה?" אז המוכרת מרימה את הראש מהקופה, מסתכלת עלי ואומרת "וואו, את באמת יפה! אולי תדגמני אצלינו?" כל בחור שהייתי מספרת לו שהציעו לי לדגמן במתאים לי, יברח ממני כמו מאש. "פרה", הוא יחשוב. "ומה איכפת לי אם הפרה יפה".
 

טרה10

New member
יש לך בעיה עם עצמך..? זה פשוט לא

נכון..ענין של טעם..!
 
למעלה