ליילה וג'מיל - פרק 52 - דלילה נחשפת

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 68 - דלילה מפלילה את המפקח אלמדינייה

פריקלס מזמין גם את אנשי מרכז ברוכים הבאים וגם את המשפחה של ראניה לטיול הליכה. אלנה מנסה לקבוע תוכניות עם אליאס אבל הוא מספר על טיול ההליכה ואלנה טוענת שגם אנשי המרכז הוזמנו ומבקשת ללכת איתו, אך אליאס מסרב בטענה שזה מוקדם מדי וזה לא טוב לו ולמסעד ואלנה מתאכזבת מאוד. קמילה מבקשת להביא חברה לטיול ומזמינה גם את ולריה לבוא לטיול איתם. דלילה וגבריאל זוממים איך להפליל את אלמדינייה וגבריאל יוצר קשר עם מנהל בית הייצור והוא מסכים להעיד נגד אלמדינייה כדי לנקום בו. עכשיו עליהם לשים ראיות מפלילות ודלילה חושבת שהעובדה שהמפקח יוצא לטיול הליכה זאת הזדמנות מצויינת לשתול אצלו כספי שוחד וסמים ובטוחה שזה יצליח להם בקלות.

הטיול יוצא לדרך וכל המשתתפים נרשמים. מסעד מתנדבת לשמור על רדואן כדי שליילה וג'מיל יוכלו להשתתף, גם אליאס מתנדב להישאר איתה למרות שאלנה מגיעה וגם היא מצטרפת לטיול. מסעד מטיחה באליאס שהוא לא מתייחס נכון לאלנה שהוא כל הזמן מבלה איתם וגם עכשיו ולא נותן לאלנה את מקומה למרות שהיא בת זוגו. אליאס מתעקש להיות עם משפחתו ומסעד מזכירה לו שהוא עשה את הבחירה שלו. קמילה אומרת לא לרשום את סיבלי כי היא לא תשרוד אפילו כמה דקות וסיבלי מוחה על ההערות על השמנופוביות שכל כך ציפתה להן מבת דודתה. אלנה מתעייפת וחוסיין נותן לה מים והם מדברים על חייהם ומתקרבים. במהלך הטיול ראניה מנסה לדבר עם ג'מיל על ההיריון של דלילה אך שיחתם נקטעת. סיבלי נחה וחולמת על דווי והמומה מכך שדווי כל היה כל כך מוחשי מולה והיא מספרת על החלום לראניה וחושבת שהיא משתגעת, אך ראניה מרגיעה אותה שזה סימן לאהבתם הגדולה וזה יכול לקרות.

בזמן הטיול איש של דלילה מפזר כסף וסמים בביתו של אלמדינייה ותומס מקבל ביקור של מחלקת חקירת שוטרים שבו נאמר על העדות של בעל הייצור כאילו אלמדינייה היה שותף של בעל מפעל הייצור שקיבל ממנו שוחד והסיבה לפשיטה היה שהוא סירב לשלם עוד כסף. תומס מגן על המפקח שלו וטוען שזה בלתי אפשרי. איש מחלקת חקירת שוטרים אומר שעליהם לבדוק את ביתו של המפקח. תומס מתעקש לחכות לשובו של המפקח אך מנטרים את השיחות שלו כי הוא חבר של אלמדינייה שלא יזהיר אותו. המשטרה אכן מחכה ליד ביתו של אלמדינייה והמשפחה מופתעת לראות אותם בחזרה מהטיול, הוא שומע על ההאשמות של בעל מפעל הייצור וחושב שאין לו מה להסתיר ומוכן שייעשו את הבדיקה בביתו ומופתע מהסמים והכסף שנמצא בביתו ואיש מחלקת חקירת שוטרים נאלץ לעצור אותו. זולייקה זועמת וסובלת, אך לפריקלס זה כואב מאוד. אלמדינייה אומר לחוקר שהוא חושד בדלילה שחקר את פשעיה נגד בני משפחתו והיא החליטה להתנקם בו, החוקר טוען שהוא לא פוסל את דבריו, בעיקר כי השירות שלו במשטרה הוא לא רבב עד עכשיו, אך בנסיבות הקיימות שהוא נתפס על חם הוא נאלץ להשאיר אותו במאסר.

לטיפה ואווה מופתעות מהיעלמותו של עומר ולטיפה מוצאת את המכתב שלו ומתקשה להראות אותו לאווה אך אווה קוראת את המכתב ועומר נפרד מאווה וטוען שזה לא הולך ביניהם והוא משאיר לה את אחותו כמזכרת. אווה שבורה ובוריס טוען שציפה לזאת מעומר שאי אפשר לסמוך עליו. אבנר סובל בביתו וליבו נשבר בגלל לטיפה, ואסתר נשברת מכך ובאה לחנות של אווה ואומרת ללטיפה שהיא לא שווה כלום, אבל אבנר סובל בגללה ואומרת לה לבוא לביתם ולטיפה מאושרת.

עלי מרשה לשרה לרקוד ריקודי בטן עם מונא ועוד בנות ופארוק מופתע מכך שעלי לא מקנא ששרה רוקדת ריקודים כאלה. כשמונא שואלת את דעתו של פארוק על הריקוד, פארוק טוען שזה לא ריקוד של אישה הגונה ומונא נפגעת מדבריו של פארוק, אך זה לא מפריד ביניהם ומונא משכנעת את פארוק לשכב איתה, למרות שפארוק שמרני ולא אוהב את הרעיון של לשכב בלי נישואין, אבל נראה שגם הוא מצליח ליהנות מהלילה עם מונא.

פאוזי מנסה לרכך את דלילה ולשכנע אותה להשלים עם משפחתה בטענה שגם אותו הזמינו לפיקניק הטיול שלהם כחבר של סנטיניה למרות כל מה שעשה, אך דלילה נשארת מלאת שנאה ולא מוכנה לשמוע. לאחר מאסרו של אולמדיניה דלילה וגבריאל חוגגים את זה שהצליחו להפליל אותו וכשגבריאל הולך פאוזי שואל את דלילה מה היא חוגגת ואם היא אחראית להפללת המפקח ואת זה היא חגגה עם עורך דינה?
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 69 - הישועה לאלמדינייה מגיעה מהמקום הכי לא צפוי

זולייקה וסיבלי סובלות מאוד ממעצרו של אלמדינייה, זולייקה הייתה רוצה ללכת מכות עם דלילה, אך מבינה שזה לא יעזור ופתאום סיבלי מבחינה בכך שהוילון שלהם פתוח ומתברר שאלמדינייה וזולייקה הרבה פעמים השאירו וילון פתוח והשכנים ממול יכלו להתבונן בהם גם ברגעים האינטימיים. סיבלי שמה לב שמישהו צופה בהם ממול וסוגרת את הוילון. גם בבוקר זולייקה נותנת טרמפ לבתה לאוניברסיטה ומוכנית תקועה להם בדרך כמו בכל יום וזולייקה מצטערת שהמכונית תמיד תקועה ונראה שזאת מכונית של זקנה שעוברת במקום. ג'מיל מתייצב לפני החוקר ומבהיר שאלמדינייה חף מפשע וטוען שדלילה הפלילה אותו כי הוא עזר לו ולאשתו. צריך להוכיח שהסמים והכסף הושתלו בדירה, אך המצלמות קולקלו בכוונה כי העבודה נעשתה על ידי מקצוענים. ג'מיל וחוסיין מתנדבים לדבר עם השכנים שאולי ראו משהו. זולייקה רוצה להצטרף אך הם מבהירים שמכירים אותה בתור אשת המפקח. אך גם לג'מיל וחוסיין אין מזל, כי השכנים חשדנים. אז סיבלי מספרת על שהיה נדמה לה שמישהו מציץ לדירתם. ג'מיל וחוסיין יוצאים לחפש בבית בחלון ממול מי יכול להציץ לדירה. הם שומעים מהשוער על קלפורנייה השכנה שאוהבת להתבונן בחיי אנשים והיא ראתה איך המפקח נעצר והתרגשה מזה. הם גם שומעים שהיא לא עומדת בתשלומים של וועד הבית ותיאלץ לעזוב. ג'מיל וחוסיין מתחזים לאנשים שרוצים לקנות את הדירה וקלפורניה עורכת להם סיור בדירה ומראה להם את החדרים. אך חדר אחד היא לא מוכנה להראות להם בטענה שכל החדרים אותו דבר והיא תכין אותו במיוחד כשיודיעו מראש. ג'מיל וחוסיין מבינים שזה החדר ממנו היא מציצה וג'מיל מעמיד פנים שהוא צריך לשירותים וחוסיין מסיח את דעתה של קלפורניה, וג'מיל נכנס לחדר, אך קלפורניה לא מסכימה להיות עם חוסיין ולהשאיר את ג'מיל לבד ותופסת את ג'מיל בחדר עם המשקפת והתמונות. היא מסבירה שעושה את זה משיעמום ומהתמכרות למקצוע ומתחננת בפניהם שלא יגלו לאף אחד ולא יתלוננו עליה. ג'מיל מבהיר שהתמונות שצילמה יכולות להוציא אדם חף מפשע מהכלא.

לפני כן ג'מיל שואל את ראניה מה רצתה לספר על ההיריון של דלילה וראניה שואלת אם זה בסדר שתדבר מול ליילה וג'מיל מבהיר שכן ומספרת שהרופאה אמרה שדלילה בשבוע ה-14. ליילה וג'מיל מופתעים, וליילה מבינה שדלילה כבר הייתה בהיריון כשנפרדו וראניה שואלת את ג'מיל אם שכב איתה קודם וג'מיל מבהיר שלא וראניה וליילה מסיקות שהילד אינו של ג'מיל וראניה מתעקשת שהאבחון של הרופאה וודאי נכון כי כבר אפשר היה לראות את מין התינוק וזאת בת. ליילה מבינה שבדיקת הד.נ.א. זויפה וג'מיל לא מבין איך דלילה הצליחה שהרי הוא פנה למעבדה אמינה שהמליצה עליה לטיסיה. ליילה מחליטה לחקור את העניין ומספרת ללטיסיה על חשדותיה ולטיסיה נותנת לה את כתובת המעבדה. ליילה הולכת לשם בתור המנחה מערוץ האינטרנט שרוצה לחקור את נושא בדיקות הד.נ.א. היא שואלת שאלות על איך נעשית הבדיקה, טווח הטעות ואיזו אפשרות יש לזייף את הבדיקה. רופא בכיר משתף פעולה איתה, אך הטכנאי שזייף את הבדיקה נלחץ ומנסה לשכנע את ליילה שמדובר בדברים משעממים וחסרי משמעות, אך ליילה חוקרת ובפרומו לפרק הבא היא שואלת שאלות ספציפיות על הזיוף.

בוריס מנסה לשכנע את אווה שטוב שנפתרה מעומר וסלומה מראש לא בטחה בו וגם הוא ואווה מודה בפני שרה שעומר הזכיר לה את אביה ולכן נפלה ברשתו אחרי שנים שלא הייתה עם גבר. בוריס מטייל עם סלומה ומוצא את מאמדי שוכב על הספסל כמעט עירום ומעיר אותו ומאמדי שואל מה בוריס עושה בחדרו ובוריס מסביר לו שהוא לא בחדרו אלא ברחוב. באותו זמן עלי, שרה ומונא דואגים למאמדי שנעלם כשסולטאו בבית. בוריס אומר שייקח את מאמדי הביתה ונותן לו בגד שלו שלא יעצרו אותו על התפשטות בציבור. בעוד המשפחה דואגת בוריס מביא את מאמדי שעדיין נלחץ וטוען שבוריס עשה לו משהו וחטף את סולטאו ומסבירים שסולטאו בבית, בוריס מספר מה קרה ומאמדי נשלח לחדרו ובוריס מסביר שחשוב לפנות לרופא עם העניין, שזה בדיוק מה שקרה לאשתו רחל ועכשיו הרפואה התקדמה ואפשר לטפל בזה. עלי מודה מאוד לבוריס על מה שעשה. בינתיים איש נכנס לחנות הפרחים של אווה וטוען שבה לתפוס בעלות כי הוא הבעלים החדש, אווה טוענת שלא מכרה את החנות אך הוא מבהיר שקנה את החנות מעומר שהיה לו ייפוי כוח שלה. ובעוד המשפחה מדברת על מצבו של מאמדי אווה מגיעה נואשת לספר שעומר מכר את החנות שלה מאחורי גבה.

אבנר ולטיפה שמחים להיות ביחד, ואבנר אומר שעכשיו כשהיא לא מעמידה פנים שהיא בהיריון, אך הם יכולים לשכב, אך אסתר עוצרת אותם ואומרת שעכשיו עליהם לעשות הכול מסודר. אבנר ולטיפה מבהירים שיתחתנו, אך אסתר אומרת שהדבר החשוב ביותר שלטיפה צריכה להתגייר. לטיפה מסכימה אך הם צריכים לעשות את תהליך הגיור מול הרב ואסתר ואבנר לא מצליחים לאמן את לטיפה איזה תשובות היא צריכה להגיד לרב לגבי הסיבה לגיור שלה. כי האמת שזה כדי להתחתן עם יהודי לא הולך טוב והם לא מצליחים להוציא מלטיפה את התשובות הנכונות ושוברים את הראש.

טרזה תומכת בפריקלס ומקווה שהעניין של אביו יובהר במהרה, ומסתבר שלפני נישואיה עם נורברטו היא שרה ואימו של פריקלס מעריצה אותה. פריקלס מציע לטרזה סיבוב הופעות בחו"ל, אך בלי ז'אן מופע סולו. טרזה מעריכה את התרומה של ז'אן לקריירה שלה וקשה לה להחליט על סיבוב הופעות בלעדיו. אך פריקלס מבהיר שהיא זמרת מנוסה בעוד ז'אן זמר מתחיל ובפרומו לפרק הבא טרזה אומרת לז'אן שהיא רוצה לצאת ההופעות הזה.

נורברטו נוסע לנסיעת עסקים וולריה מנסה לשבור את הראש מה הסיסמא של המחשב שלו וזה לא תאריך יום ההולדת של בנו או שלו או של אשתו לשעבר. גבריאל שמסתבר הוא גם עורך הדין של נורברטו מספר לה שנורברטו הסכים להינשא לה ללא הסכם הפרדת רכוש כי רוב הרכוש שלו נמצא בחו"ל ולא מדווח ונותן לה טיפ שתחשוב על הדבר הכי צפוי בשבילו בתור סיסמא. ולריה חושבת קצת ומבינה שהסיסמא היא ולריה ומצליחה להגיע למידע שיש לנורברטו במחשב.

בזמן שחושפים את עניין החשד לזיוף בדיקת הד.נ.א ראניה ומשפחתה תוהים מדוע פאוזי ממשיך להישאר עם דלילה וליילה מבהירה שהוא עזר לה ולג'מיל ולא היה ביחד בלעדיו, אך הם לא מבינים מה יש לו לעשות עם דלילה המרשעת וג'מיל מספר שדלילה טוענת שפאוזי הוא אחיה שהוא הבן של נדיה המשרתת ודלילה שכנעה אותו שהוא הבן של עזיז וזה גורם לראניה ומשפחתה להבין זאת יותר טוב.

המשפחה של אליני מקבלת סופית את מעמד משפחת האומנה של סלמה והם צריכים לחלוק משמורת עם האב זוראן והם מסכימים והכול טוב ויפה למרות שמסבירים להם שמשפחת אומנה זה עדיין לא אימוץ ולפני אימוץ יצטרכו ליצור קשר עם קרובי משפחתה של סלמה, אך אליני בטוחה שהם לא יצוצו. בכל מקרה המשפחה וביניהם גם ארתור ובנז'מין שמחים שסלמה סוף סוף יכולה להישאר לישון בביתם.

קאטינו שם לב שבנז'מין מאוהב ובנז'מין הולך ללטיסיה ומתוודה על רגשותיו ומנשק אותה וטוען שהוא מאוהב בה. אך לטיסיה טוענת שהיא הרבה יותר מבוגרת ממנו והוא יכול להיות הבן שלה. הוא מבהיר שהוא לא הבן שלה ומנשק אותה אך לטיסיה דוחה אותו ומתעקשת שהם לא מתאימים בגלל פער הגילאים. בנז'מין מתנצל על הנשיקה וטוען שלמד כשאישה אומרת שלא זה לא ושבור מהדחייה של לטיסיה וצורת המחשבה המרובעת לדעתו שלה.
 

שמלת תחרה1

Well-known member
פרק 69 - הישועה לאלמדינייה מגיעה מהמקום הכי לא צפוי

זולייקה וסיבלי סובלות מאוד ממעצרו של אלמדינייה, זולייקה הייתה רוצה ללכת מכות עם דלילה, אך מבינה שזה לא יעזור ופתאום סיבלי מבחינה בכך שהוילון שלהם פתוח ומתברר שאלמדינייה וזולייקה הרבה פעמים השאירו וילון פתוח והשכנים ממול יכלו להתבונן בהם גם ברגעים האינטימיים. סיבלי שמה לב שמישהו צופה בהם ממול וסוגרת את הוילון. גם בבוקר זולייקה נותנת טרמפ לבתה לאוניברסיטה ומוכנית תקועה להם בדרך כמו בכל יום וזולייקה מצטערת שהמכונית תמיד תקועה ונראה שזאת מכונית של זקנה שעוברת במקום. ג'מיל מתייצב לפני החוקר ומבהיר שאלמדינייה חף מפשע וטוען שדלילה הפלילה אותו כי הוא עזר לו ולאשתו. צריך להוכיח שהסמים והכסף הושתלו בדירה, אך המצלמות קולקלו בכוונה כי העבודה נעשתה על ידי מקצוענים. ג'מיל וחוסיין מתנדבים לדבר עם השכנים שאולי ראו משהו. זולייקה רוצה להצטרף אך הם מבהירים שמכירים אותה בתור אשת המפקח. אך גם לג'מיל וחוסיין אין מזל, כי השכנים חשדנים. אז סיבלי מספרת על שהיה נדמה לה שמישהו מציץ לדירתם. ג'מיל וחוסיין יוצאים לחפש בבית בחלון ממול מי יכול להציץ לדירה. הם שומעים מהשוער על קלפורנייה השכנה שאוהבת להתבונן בחיי אנשים והיא ראתה איך המפקח נעצר והתרגשה מזה. הם גם שומעים שהיא לא עומדת בתשלומים של וועד הבית ותיאלץ לעזוב. ג'מיל וחוסיין מתחזים לאנשים שרוצים לקנות את הדירה וקלפורניה עורכת להם סיור בדירה ומראה להם את החדרים. אך חדר אחד היא לא מוכנה להראות להם בטענה שכל החדרים אותו דבר והיא תכין אותו במיוחד כשיודיעו מראש. ג'מיל וחוסיין מבינים שזה החדר ממנו היא מציצה וג'מיל מעמיד פנים שהוא צריך לשירותים וחוסיין מסיח את דעתה של קלפורניה, וג'מיל נכנס לחדר, אך קלפורניה לא מסכימה להיות עם חוסיין ולהשאיר את ג'מיל לבד ותופסת את ג'מיל בחדר עם המשקפת והתמונות. היא מסבירה שעושה את זה משיעמום ומהתמכרות למקצוע ומתחננת בפניהם שלא יגלו לאף אחד ולא יתלוננו עליה. ג'מיל מבהיר שהתמונות שצילמה יכולות להוציא אדם חף מפשע מהכלא.

לפני כן ג'מיל שואל את ראניה מה רצתה לספר על ההיריון של דלילה וראניה שואלת אם זה בסדר שתדבר מול ליילה וג'מיל מבהיר שכן ומספרת שהרופאה אמרה שדלילה בשבוע ה-14. ליילה וג'מיל מופתעים, וליילה מבינה שדלילה כבר הייתה בהיריון כשנפרדו וראניה שואלת את ג'מיל אם שכב איתה קודם וג'מיל מבהיר שלא וראניה וליילה מסיקות שהילד אינו של ג'מיל וראניה מתעקשת שהאבחון של הרופאה וודאי נכון כי כבר אפשר היה לראות את מין התינוק וזאת בת. ליילה מבינה שבדיקת הד.נ.א. זויפה וג'מיל לא מבין איך דלילה הצליחה שהרי הוא פנה למעבדה אמינה שהמליצה עליה לטיסיה. ליילה מחליטה לחקור את העניין ומספרת ללטיסיה על חשדותיה ולטיסיה נותנת לה את כתובת המעבדה. ליילה הולכת לשם בתור המנחה מערוץ האינטרנט שרוצה לחקור את נושא בדיקות הד.נ.א. היא שואלת שאלות על איך נעשית הבדיקה, טווח הטעות ואיזו אפשרות יש לזייף את הבדיקה. רופא בכיר משתף פעולה איתה, אך הטכנאי שזייף את הבדיקה נלחץ ומנסה לשכנע את ליילה שמדובר בדברים משעממים וחסרי משמעות, אך ליילה חוקרת ובפרומו לפרק הבא היא שואלת שאלות ספציפיות על הזיוף.

בוריס מנסה לשכנע את אווה שטוב שנפתרה מעומר וסלומה מראש לא בטחה בו וגם הוא ואווה מודה בפני שרה שעומר הזכיר לה את אביה ולכן נפלה ברשתו אחרי שנים שלא הייתה עם גבר. בוריס מטייל עם סלומה ומוצא את מאמדי שוכב על הספסל כמעט עירום ומעיר אותו ומאמדי שואל מה בוריס עושה בחדרו ובוריס מסביר לו שהוא לא בחדרו אלא ברחוב. באותו זמן עלי, שרה ומונא דואגים למאמדי שנעלם כשסולטאו בבית. בוריס אומר שייקח את מאמדי הביתה ונותן לו בגד שלו שלא יעצרו אותו על התפשטות בציבור. בעוד המשפחה דואגת בוריס מביא את מאמדי שעדיין נלחץ וטוען שבוריס עשה לו משהו וחטף את סולטאו ומסבירים שסולטאו בבית, בוריס מספר מה קרה ומאמדי נשלח לחדרו ובוריס מסביר שחשוב לפנות לרופא עם העניין, שזה בדיוק מה שקרה לאשתו רחל ועכשיו הרפואה התקדמה ואפשר לטפל בזה. עלי מודה מאוד לבוריס על מה שעשה. בינתיים איש נכנס לחנות הפרחים של אווה וטוען שבה לתפוס בעלות כי הוא הבעלים החדש, אווה טוענת שלא מכרה את החנות אך הוא מבהיר שקנה את החנות מעומר שהיה לו ייפוי כוח שלה. ובעוד המשפחה מדברת על מצבו של מאמדי אווה מגיעה נואשת לספר שעומר מכר את החנות שלה מאחורי גבה.

אבנר ולטיפה שמחים להיות ביחד, ואבנר אומר שעכשיו כשהיא לא מעמידה פנים שהיא בהיריון, אך הם יכולים לשכב, אך אסתר עוצרת אותם ואומרת שעכשיו עליהם לעשות הכול מסודר. אבנר ולטיפה מבהירים שיתחתנו, אך אסתר אומרת שהדבר החשוב ביותר שלטיפה צריכה להתגייר. לטיפה מסכימה אך הם צריכים לעשות את תהליך הגיור מול הרב ואסתר ואבנר לא מצליחים לאמן את לטיפה איזה תשובות היא צריכה להגיד לרב לגבי הסיבה לגיור שלה. כי האמת שזה כדי להתחתן עם יהודי לא הולך טוב והם לא מצליחים להוציא מלטיפה את התשובות הנכונות ושוברים את הראש.

טרזה תומכת בפריקלס ומקווה שהעניין של אביו יובהר במהרה, ומסתבר שלפני נישואיה עם נורברטו היא שרה ואימו של פריקלס מעריצה אותה. פריקלס מציע לטרזה סיבוב הופעות בחו"ל, אך בלי ז'אן מופע סולו. טרזה מעריכה את התרומה של ז'אן לקריירה שלה וקשה לה להחליט על סיבוב הופעות בלעדיו. אך פריקלס מבהיר שהיא זמרת מנוסה בעוד ז'אן זמר מתחיל ובפרומו לפרק הבא טרזה אומרת לז'אן שהיא רוצה לצאת ההופעות הזה.

נורברטו נוסע לנסיעת עסקים וולריה מנסה לשבור את הראש מה הסיסמא של המחשב שלו וזה לא תאריך יום ההולדת של בנו או שלו או של אשתו לשעבר. גבריאל שמסתבר הוא גם עורך הדין של נורברטו מספר לה שנורברטו הסכים להינשא לה ללא הסכם הפרדת רכוש כי רוב הרכוש שלו נמצא בחו"ל ולא מדווח ונותן לה טיפ שתחשוב על הדבר הכי צפוי בשבילו בתור סיסמא. ולריה חושבת קצת ומבינה שהסיסמא היא ולריה ומצליחה להגיע למידע שיש לנורברטו במחשב.

בזמן שחושפים את עניין החשד לזיוף בדיקת הד.נ.א ראניה ומשפחתה תוהים מדוע פאוזי ממשיך להישאר עם דלילה וליילה מבהירה שהוא עזר לה ולג'מיל ולא היה ביחד בלעדיו, אך הם לא מבינים מה יש לו לעשות עם דלילה המרשעת וג'מיל מספר שדלילה טוענת שפאוזי הוא אחיה שהוא הבן של נדיה המשרתת ודלילה שכנעה אותו שהוא הבן של עזיז וזה גורם לראניה ומשפחתה להבין זאת יותר טוב.

המשפחה של אליני מקבלת סופית את מעמד משפחת האומנה של סלמה והם צריכים לחלוק משמורת עם האב זוראן והם מסכימים והכול טוב ויפה למרות שמסבירים להם שמשפחת אומנה זה עדיין לא אימוץ ולפני אימוץ יצטרכו ליצור קשר עם קרובי משפחתה של סלמה, אך אליני בטוחה שהם לא יצוצו. בכל מקרה המשפחה וביניהם גם ארתור ובנז'מין שמחים שסלמה סוף סוף יכולה להישאר לישון בביתם.

קאטינו שם לב שבנז'מין מאוהב ובנז'מין הולך ללטיסיה ומתוודה על רגשותיו ומנשק אותה וטוען שהוא מאוהב בה. אך לטיסיה טוענת שהיא הרבה יותר מבוגרת ממנו והוא יכול להיות הבן שלה. הוא מבהיר שהוא לא הבן שלה ומנשק אותה אך לטיסיה דוחה אותו ומתעקשת שהם לא מתאימים בגלל פער הגילאים. בנז'מין מתנצל על הנשיקה וטוען שלמד כשאישה אומרת שלא זה לא ושבור מהדחייה של לטיסיה וצורת המחשבה המרובעת לדעתו שלה.
יש פרקים מתקדמים
 

שמלת תחרה1

Well-known member
אני כבר צפיתי בפרקים 70-71, ובקרוב אצפה בפרק 72, פשוט הסיכום מפגר אחרי קצב הצפייה, אבל לפרקים של ויוה לפני כולם, אני לא חשוף כי אני לקוח של פרטנר.
מהיכן כול התקצרים? גם אני בפרק 70. ואולי אצפה ב71. מעניין אם ולריה תעזור לגבריאל. ואם אווה תצליח להחזיר לעצמה את החנות.
איני צופה בוויה לפני כולם.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 70 - ליילה מגלה שבדיקת הד.נ.א זויפה

ליילה שואלת את השאלה לגבי זיוף בדיקת ד.נ.א ושומעת שמי שיעז לעשות זאת ייאבד את הרישיון לצמיתות ומראיינת לגבי השאלה איך זה אפשר ואחד המתראיינים מסביר שדרך אחת היא במחשב ויש להם את הסיסמא. ליילה שבעת רצון מהתשובה ושמה לב לשתיקת פרננדו ונותנת לו את הפרטים שלה אם ירצה לדבר. ליילה משתפת את בנז'מין בחשדותיה ובכך שאותו עובד עורר את חשדה. הם חוקרים עליו ומגלים שעשו טעות בריאו דה ז'נרו שנתן בדיקת לא נכונה וכתוצאה מהבדיקה הזאת האישה התעצבנה ובסוף מתה והוא לא היה רוצה שידעו זאת. ליילה חושדת שדלילה השתמשה בזה כדי לסחוט אותו. היא רוצה לדבר איתה, אך הוא כבר מזהה אותה ובנז'מין חושב שאותו הוא לא יזהה והוא יוכל ללחוץ על הרופא. פדרו חוקר על ליילה ואחר כך פונה לגבריאל ומספר שגילה שזאת לא סקרנות ליילה היא אישתו של ג'מיל. גבריאל מצדיק את החשד שלו ומבקש ממנו להיעלם, פרננדו לא אוהב את זה כי הוא אוהב את עבדותו, אך גבריאל מתעקש. ליילה ובנז'מין לא מוצאים אותו בעבודתו ורגע לפני שהם מתייאשים הם פוגשים אותו לאחר שיצא מהשיחה עם גבריאל. בהתחלה הוא מכחיש את הטענות שלהם, אך בנז'מין מבהיר שהוא יודע על הטעות שלו ושסחטו אותו. פרננדו מבהיר שהוא לא פושע והם סחטו בגלל טעות שהוא משלם עליה ביוקר. ליילה מפצירה בו להתלונן על דלילה וגבריאל, אך פדרו לא מוכן לסכן את הקריירה שלו והולך. ליילה רוצה ללכת בעקבותיו אך בנז'מין מבהיר שאין צורך כי הוא הקליט את דבריו.

ג'מיל מספר לקלפורניה על מאסר המפקח ומודה שהוא בעלה של בת דודה של אשתו וקלפורניה מבינה שהם לא באו להסתכל דירה והם מתנצלים אך זאת הייתה הדרך היחידה שלהם להיכנס. ג'מיל בטוח שהמפקח הופלל וקלפורניה מראה תמונות שצילמה של מישהו שפרץ לדירה ופיזר בה כסף וסמים. אך קלפורניה מפחדת להתעסק עם המשטרה כי היא יודעת שזה פשע לחטט בחיי אחרים. אך ג'מיל מבטיח לה שלא תיעצר וחשוב שתציל את המפקח החף מפשע. היא מסרבת, אבל הם מבינים שהיא כבר מהרהרת במעשה והם מוסרים את התמונות וקלפורניה מודה שצילמה אותן וחוששת להיעצר בגלל מעקב אחרי חיי אחרים, אך החוקר מבהיר שבמקרה הזה היא עזרה והתמונות אכן הופכות את המפקח מפושע לקורבן והוא עומד להשתחרר בקרוב אחרי שהשופט ייאשר. זולייקה, פריקלס וסיבלי מחכים לאלמדינייה ביציאה מהכלא ושמחים על שחרורו. גם המשפחה חוגגת את שחרורו של המפקח והוא מבטיח להכניס את דלילה לכלא לאחר מה שעשתה לה ולא ינוח עד שייעשה זאת.

ליילה מגיעה באיחור ומשמיעה לג'מיל את ההקלטה, הוא מצטער שהסתכנה אך שמח שיש להם ראיות ובפרומו לפרק הבא הם משמיעים את ההקלטה למפקח. ליילה וג'מיל באים להתעמת עם דלילה ומטיחים בה את ההקלטה, וג'מיל דורש שתעבור בדיקת ד.נ.א חדשה בפיקוח המשטרה. דלילה מסרבת ומגרשת אותם מביתה. ליילה שואלת אם הילד לא עושה לה משהו, זכותו של הילד שלה לדעת מי אביו. אבל דלילה מגרשת אותם ושולחת בעקבותיהם את פאוזי. הם מזהירים את פאוזי שדלילה תתנקם בו אם יגלה שעזר להם ומציעים לו לעזוב את דלילה, אך הוא מתעקש להיות בקרבת אחותו. גבריאל שומע על שחרורו של המפקח וחושש שמנהל בית הייצור יעיד נגדו והוא יסתבך. דלילה מספרת לו שגם גילו על בדיקת הד.נ.א המזויפת והוא מזהיר אותה שיכולה להיכנס לכלא, אך זאת לא הבעיה העיקרית, הוכח שהמפקח הופלל ומנהל בית הייצור עלול להפליל אותם. דלילה מאשימה את גבריאל בכישלון וגבריאל מציע שייברחו כל עוד יש זמן.

ולריה נפגשת עם קמילה ומודה על החברות שלה שהיא יחידה שיכולה להיות כנה איתה. היא שואלת אם לא מפריע לה שלא נישאה לנורברטו מאהבה וקמילה טוענת שהיה מוזר אם הייתה אומרת שהיא מאוהבת בו. הן חוגגות ביחד בביתה של ולריה. ואז גבריאל מגיע לביתה של ולריה וקמילה מתחבאת. גבריאל מבהיר שצריך לברוח ומספר לה שלנורברטו יש הון רב בחו"ל שלא מדווח ואם תגיע לסיסמאות תוכל לקחת אותו והוא רוצה בתמורה 18% מההון, ולריה מבינה שאם 18% זאת עמלה מאוד גבוהה עבור גבריאל מדובר בהון רב. קמילה מצוטטת לשיחה. גבריאל מסביר שצריך לברוח בדחיפות ויש לה מעט זמן לפצח את הסיסמאות ובינתיים הוא ישיג לה את הרשימה של כל ההון של נורברטו. קמילה שואלת את הוריה לגבי העברת הון מחשבון לחשבון ולמרות שקמילה טוענת שזה מתוך סקרנות, ראניה חוששת שהסתבכה במשהו.

אווה מספרת איך עומר השקה אותה בהרבה אלכוהול ואחר כך החתים אותה על מסמך שמסתבר שהיה ייפוי כוח שאפשר לעומר למכור את החנות. בוריס מאוכזב שאווה חתמה בלי לקרוא, אך הם מסכמים לפנות לרוז'ריו בקשר לעניין אם אפשר להציל את החנות של אווה השבורה. בוריס מדבר עם מאמדי ומנסה לשכנע אותו ללכת לרופא ומאמדי מאשים אותו שהוא יהודי שניסה לפגוע בו, אבל בסוף מאמדי נרגע ומודה לבוריס ומבקש ממנו לא לספר על שמצא אותו כמעט עירום ברחוב. ללטיפה אין מידע איך ליצור קשר עם עומר והיא לא מבינה איך עומר עשה לה את זה, אבנר מסביר שהוא עשה לאווה, אבל היא טוענת שהשאיר לה את הבושה הזאת. לטיפה פונה לאווה ומביעה את צערה ואווה מביעה תקווה להכניס את אחיה לכלא. לטיפה מבקשת מאווה עזרה בגיור, אך אווה טוענת שאין לה ראש לזה, והיא גם לא מבינה בזה, ומי שמבין בזה הוא אביה, לטיפה פונה לבוריס שבהתחלה טוען שגיור זה לא צחוק, אך נותן ללטיפה את ההדרכה הדרושה בעניין הגיור.

טרזה מספרת לז'אן שפריקלס הציע לה לעבור סבב הופעות בחו"ל לבדה וז'אן מצטער שההצלחה שלו היא היותם דואט. הוא חושב שהיא נפרדת, אך טרזה מבהירה שזה רק לכמה חודשים. היא מבהירה שלא רוצה לעשות איתו את הטעות שעשתה עם נורברטו של וויתור על הקריירה שלה למען אהבתה לגבר. ז'אן שואל אם היא תחזור והיא מבטיחה לחזור. בכל כשנפרדים מטרזה והיא מבקשת ממארי לשמור על ברונו ומרטן מבין שבשביל האימהות הילדים תמיד נשארים ילדים. טרזה עצובה שז'אן לא בא להיפרד וז'אן מסתכל על הפרידה מאחור באכזבה.

אלנה רוצה לדבר עם אליאס ומטיחה בו שהם לא זוג אמיתי שהוא מסרב לגור איתה וממשיך לישון במוסך ומבלה את רוב הזמן עם מסעד. הוא טוען שמדובר במשפחתו בתו והנכד שלו, אך אלנה טוענת שלא נותן לה את מקומה, ואליאס לא מבין מה היא רוצה וטוען שהיא שוב עושה לו סצינה.

מסעד ממשיכה לחפש עבודה ומוצאת עבודה אצל בעל הפיצרייה שקודם פאוזי ואחר כך אבנר עבדו אצלו. היא מספרת על שהייתה בעלת מסעדה בסוריה והוא בהתחלה מתבייש לתת לה עבודה בתור מלצרית, אך מסעד מקבלת את העבודה בשמחה והוא מרוצה מאוד מאיך שהיא מכינה את הבצק של הפיצות.
 

שמלת תחרה1

Well-known member
פרק 70 - ליילה מגלה שבדיקת הד.נ.א זויפה

ליילה שואלת את השאלה לגבי זיוף בדיקת ד.נ.א ושומעת שמי שיעז לעשות זאת ייאבד את הרישיון לצמיתות ומראיינת לגבי השאלה איך זה אפשר ואחד המתראיינים מסביר שדרך אחת היא במחשב ויש להם את הסיסמא. ליילה שבעת רצון מהתשובה ושמה לב לשתיקת פרננדו ונותנת לו את הפרטים שלה אם ירצה לדבר. ליילה משתפת את בנז'מין בחשדותיה ובכך שאותו עובד עורר את חשדה. הם חוקרים עליו ומגלים שעשו טעות בריאו דה ז'נרו שנתן בדיקת לא נכונה וכתוצאה מהבדיקה הזאת האישה התעצבנה ובסוף מתה והוא לא היה רוצה שידעו זאת. ליילה חושדת שדלילה השתמשה בזה כדי לסחוט אותו. היא רוצה לדבר איתה, אך הוא כבר מזהה אותה ובנז'מין חושב שאותו הוא לא יזהה והוא יוכל ללחוץ על הרופא. פדרו חוקר על ליילה ואחר כך פונה לגבריאל ומספר שגילה שזאת לא סקרנות ליילה היא אישתו של ג'מיל. גבריאל מצדיק את החשד שלו ומבקש ממנו להיעלם, פרננדו לא אוהב את זה כי הוא אוהב את עבדותו, אך גבריאל מתעקש. ליילה ובנז'מין לא מוצאים אותו בעבודתו ורגע לפני שהם מתייאשים הם פוגשים אותו לאחר שיצא מהשיחה עם גבריאל. בהתחלה הוא מכחיש את הטענות שלהם, אך בנז'מין מבהיר שהוא יודע על הטעות שלו ושסחטו אותו. פרננדו מבהיר שהוא לא פושע והם סחטו בגלל טעות שהוא משלם עליה ביוקר. ליילה מפצירה בו להתלונן על דלילה וגבריאל, אך פדרו לא מוכן לסכן את הקריירה שלו והולך. ליילה רוצה ללכת בעקבותיו אך בנז'מין מבהיר שאין צורך כי הוא הקליט את דבריו.

ג'מיל מספר לקלפורניה על מאסר המפקח ומודה שהוא בעלה של בת דודה של אשתו וקלפורניה מבינה שהם לא באו להסתכל דירה והם מתנצלים אך זאת הייתה הדרך היחידה שלהם להיכנס. ג'מיל בטוח שהמפקח הופלל וקלפורניה מראה תמונות שצילמה של מישהו שפרץ לדירה ופיזר בה כסף וסמים. אך קלפורניה מפחדת להתעסק עם המשטרה כי היא יודעת שזה פשע לחטט בחיי אחרים. אך ג'מיל מבטיח לה שלא תיעצר וחשוב שתציל את המפקח החף מפשע. היא מסרבת, אבל הם מבינים שהיא כבר מהרהרת במעשה והם מוסרים את התמונות וקלפורניה מודה שצילמה אותן וחוששת להיעצר בגלל מעקב אחרי חיי אחרים, אך החוקר מבהיר שבמקרה הזה היא עזרה והתמונות אכן הופכות את המפקח מפושע לקורבן והוא עומד להשתחרר בקרוב אחרי שהשופט ייאשר. זולייקה, פריקלס וסיבלי מחכים לאלמדינייה ביציאה מהכלא ושמחים על שחרורו. גם המשפחה חוגגת את שחרורו של המפקח והוא מבטיח להכניס את דלילה לכלא לאחר מה שעשתה לה ולא ינוח עד שייעשה זאת.

ליילה מגיעה באיחור ומשמיעה לג'מיל את ההקלטה, הוא מצטער שהסתכנה אך שמח שיש להם ראיות ובפרומו לפרק הבא הם משמיעים את ההקלטה למפקח. ליילה וג'מיל באים להתעמת עם דלילה ומטיחים בה את ההקלטה, וג'מיל דורש שתעבור בדיקת ד.נ.א חדשה בפיקוח המשטרה. דלילה מסרבת ומגרשת אותם מביתה. ליילה שואלת אם הילד לא עושה לה משהו, זכותו של הילד שלה לדעת מי אביו. אבל דלילה מגרשת אותם ושולחת בעקבותיהם את פאוזי. הם מזהירים את פאוזי שדלילה תתנקם בו אם יגלה שעזר להם ומציעים לו לעזוב את דלילה, אך הוא מתעקש להיות בקרבת אחותו. גבריאל שומע על שחרורו של המפקח וחושש שמנהל בית הייצור יעיד נגדו והוא יסתבך. דלילה מספרת לו שגם גילו על בדיקת הד.נ.א המזויפת והוא מזהיר אותה שיכולה להיכנס לכלא, אך זאת לא הבעיה העיקרית, הוכח שהמפקח הופלל ומנהל בית הייצור עלול להפליל אותם. דלילה מאשימה את גבריאל בכישלון וגבריאל מציע שייברחו כל עוד יש זמן.

ולריה נפגשת עם קמילה ומודה על החברות שלה שהיא יחידה שיכולה להיות כנה איתה. היא שואלת אם לא מפריע לה שלא נישאה לנורברטו מאהבה וקמילה טוענת שהיה מוזר אם הייתה אומרת שהיא מאוהבת בו. הן חוגגות ביחד בביתה של ולריה. ואז גבריאל מגיע לביתה של ולריה וקמילה מתחבאת. גבריאל מבהיר שצריך לברוח ומספר לה שלנורברטו יש הון רב בחו"ל שלא מדווח ואם תגיע לסיסמאות תוכל לקחת אותו והוא רוצה בתמורה 18% מההון, ולריה מבינה שאם 18% זאת עמלה מאוד גבוהה עבור גבריאל מדובר בהון רב. קמילה מצוטטת לשיחה. גבריאל מסביר שצריך לברוח בדחיפות ויש לה מעט זמן לפצח את הסיסמאות ובינתיים הוא ישיג לה את הרשימה של כל ההון של נורברטו. קמילה שואלת את הוריה לגבי העברת הון מחשבון לחשבון ולמרות שקמילה טוענת שזה מתוך סקרנות, ראניה חוששת שהסתבכה במשהו.

אווה מספרת איך עומר השקה אותה בהרבה אלכוהול ואחר כך החתים אותה על מסמך שמסתבר שהיה ייפוי כוח שאפשר לעומר למכור את החנות. בוריס מאוכזב שאווה חתמה בלי לקרוא, אך הם מסכמים לפנות לרוז'ריו בקשר לעניין אם אפשר להציל את החנות של אווה השבורה. בוריס מדבר עם מאמדי ומנסה לשכנע אותו ללכת לרופא ומאמדי מאשים אותו שהוא יהודי שניסה לפגוע בו, אבל בסוף מאמדי נרגע ומודה לבוריס ומבקש ממנו לא לספר על שמצא אותו כמעט עירום ברחוב. ללטיפה אין מידע איך ליצור קשר עם עומר והיא לא מבינה איך עומר עשה לה את זה, אבנר מסביר שהוא עשה לאווה, אבל היא טוענת שהשאיר לה את הבושה הזאת. לטיפה פונה לאווה ומביעה את צערה ואווה מביעה תקווה להכניס את אחיה לכלא. לטיפה מבקשת מאווה עזרה בגיור, אך אווה טוענת שאין לה ראש לזה, והיא גם לא מבינה בזה, ומי שמבין בזה הוא אביה, לטיפה פונה לבוריס שבהתחלה טוען שגיור זה לא צחוק, אך נותן ללטיפה את ההדרכה הדרושה בעניין הגיור.

טרזה מספרת לז'אן שפריקלס הציע לה לעבור סבב הופעות בחו"ל לבדה וז'אן מצטער שההצלחה שלו היא היותם דואט. הוא חושב שהיא נפרדת, אך טרזה מבהירה שזה רק לכמה חודשים. היא מבהירה שלא רוצה לעשות איתו את הטעות שעשתה עם נורברטו של וויתור על הקריירה שלה למען אהבתה לגבר. ז'אן שואל אם היא תחזור והיא מבטיחה לחזור. בכל כשנפרדים מטרזה והיא מבקשת ממארי לשמור על ברונו ומרטן מבין שבשביל האימהות הילדים תמיד נשארים ילדים. טרזה עצובה שז'אן לא בא להיפרד וז'אן מסתכל על הפרידה מאחור באכזבה.

אלנה רוצה לדבר עם אליאס ומטיחה בו שהם לא זוג אמיתי שהוא מסרב לגור איתה וממשיך לישון במוסך ומבלה את רוב הזמן עם מסעד. הוא טוען שמדובר במשפחתו בתו והנכד שלו, אך אלנה טוענת שלא נותן לה את מקומה, ואליאס לא מבין מה היא רוצה וטוען שהיא שוב עושה לו סצינה.

מסעד ממשיכה לחפש עבודה ומוצאת עבודה אצל בעל הפיצרייה שקודם פאוזי ואחר כך אבנר עבדו אצלו. היא מספרת על שהייתה בעלת מסעדה בסוריה והוא בהתחלה מתבייש לתת לה עבודה בתור מלצרית, אך מסעד מקבלת את העבודה בשמחה והוא מרוצה מאוד מאיך שהיא מכינה את הבצק של הפיצות.
מסעד סובלת נורא.נראה לי שהכומר מאוהב בה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 71 - ליילה וג'מיל מוכיחים את עניין בדיקת הד.נ.א המזוייפת

דלילה מסרבת לברוח ומתעקשת להתנקם בליילה וג'מיל ולהרוס את חייהם וגבריאל מזהיר אותה שהכול נסגר עליהם והיא מאיימת עליו שאם יעצרו אותו והוא יעיד נגדה סופו יהיה כמו של פול. ליילה משמיעה למפקח את ההקלטה של פרננדו והוא מבין שדלילה מסוגלת לכל, הוא מנסה למצוא את פרננדו, אבל זה כבר עזב את המעבדה. אבל לוקחים את העדות של העובד שלקח את הדגימות ומזמנים את דלילה וגבריאל לחקירה וכריסטיאנו מעיד שעשה את הבדיקה והיא יצאה שלילית ודורשים מדלילה הסבר מדוע הבדיקה שהראתה יצאה חיובית. דלילה טוענת שג'מיל מנסה להתחמק מאחריות על הילד שלו ולא תשתף פעולה עם השקרים האלה. ליילה טוענת שההיריון לא משנה אותה, זכותו של הילד לדעת מי אביו. ג'מיל מבהיר שתיאלץ לעשות בדיקה נוספת, הפעם בפיקוח המשטרה ודלילה מסרבת ואלמדינייה מבהיר שיכולים לאלץ אותה, אך גבריאל מבהיר שאי אפשר להכריח אותה לבצע בדיקה את הילד יוולד ודלילה וגבריאל עוזבים וג'מיל שואל אם זה נכון מה שגבריאל אמר ומסתבר שכן. כריסטיאנו מסביר שפרננדו לא פושע ובטח לחצו עליו והוא חבר טוב שלו, המפקח מבהיר לכריסטיאנו שאם הוא יודע איפה הוא עליו להגיד כי אם הוא מסתיר מידע הוא מסכן את חיי פרננדו כי עלולים להעלים אותם בחיסול עדים.

דלילה אכן אומרת לגבריאל שעליהם להשתיק את פרננדו גם אם עליהם לרצוח אותו. גבריאל יוצר קשר עם פרננדו ומסתבר שהוא נסע לעיר של אימו וגבריאל מזהיר אותו שעליו לא לחזור, אבל פרננדו נעצר על ידי השוטר המקומי ומובא לתת עדות אצל אלמדינייה. פרננדו מסביר שהוא משלם כל חייו על שהחליף בטעות בדיקה ומטופלת מתה עקב כך ועם זה גבריאל סחט אותו שיהרוס את חייו ואכן עשה זאת. אלמדינייה מסביר לו שמצבו ישתפר אם יגיש תלונה נגד גבריאל ודלילה והוא מסכים ובפרומו לפרק הבא רואים את אלמדינייה בא למשרד בניסיון לעצור את גבריאל. בינתיים דלילה נזכרת בדברי ליילה ובבוז של ג'מיל כלפיה ונזכרת איך הרגה את פול שמסתבר שהיא עקבה אחריו וגילתה שהוא הביא את פאוזי כדי להפחיד אותה והטיחה בו את זה, הוא הטיח בה את זה ששכבה עם ג'מיל והיא סיפרה לו שלא שכבה עם ג'מיל אלא רק גרמה לו לחשוב כך. פול היה מאושר שדלילה לא שכבה עם ג'מיל והציע שיחזרו להיות יחד והם התנשקו והוא חשב שדלילה תעזוב את ג'מיל ותהיה איתו, אך היא ירתה בו תוך כדי נשיקה באקדח שהיא שהיא החזיקה בזמן הנשיקה והוא לא ראה.

קמילה שמה לב איך ולריה הודפת את נוברטו שאין לה זמן והיא עם חברה, ואומרת שרק היה חסר שתנתק לו בפרצוף וולריה מסבירה שככל שהיא רעה אליו יותר כך הוא נמשך אליה יותר. קמילה שואלת את אביה לגבי העברת כסף וראניה חושדת מדוע היא מתעניינת בזה. גבריאל מביא לולריה מידע שיש לנורברטו 25 מיליון דולר שלא מדווחים וולריה מאושרת שנורברטו לא יוכל להתלונן עליהם בניסיון להחזיר את הכסף כי זה כסף שהוא הסתיר. גבריאל מבקש עמלה יותר גבוהה ודורש 25%, ולריה מוכנה ל-16%, הוא מציע 20% והם סוגרים על 18%. אך בינתיים גבריאל צריך חלק מהכסף מייד כדי לברוח כי הוא שם לב שהכול נסגר עליו. דלילה מצליחה לגלות את הסיסמאות ומעבירה לגבריאל את הכסף. גבריאל מנחה אותו לשנות את הסיסמאות כדי שנורברטו לא יוכל להגיע לכספו, אך מבהיר שכדי לוודא שהכסף יישאר בידיה היא תצטרך לנסוע לבנקים כדי להעביר את הכסף לחשבון שהיא תפתח על שמה וולריה מסכימה ומודה לגבריאל והוא שמח שבזכותה יכול להשתחרר מדלילה.

טרזה נפרדת מברונו כשהיא נוסעת לסיבוב הופעות ומבקשת ממארי לשמור עליו ומרטן מבין שגם כשהילדים גדולים הם נשארים קטנים עבור האימהות. טרזה מתאכזבת שז'אן לא בא להיפרד וז'אן עוקב אחרי הפרידה כשהוא מאוכזב וכאוב.

פארוק מתחיל לעבוד בבית החולים הציבורי ומתחיל לתת טיפול לחולים כפי שתמיד חלם. רוז'ריו מסביר לאווה, בוריס ושרה על הבקשה לבקש אופטרופסות על החנות שתישאר בידי אווה עד שבית המשפט יכריע ויתפסו את עומר, בוריס לא מבין את המושגים ורוז'ריו מסביר שזה שהחנות תהיה בינתיים בידי אווה. יש עומס גדול בבית התה של עלי, עד שעלי מתגעגע לפארוק למרות שלא עבד טוב. מאמדי מבולבל ומחלק את ההזמנות לא נכון. אבנר מציע את עצמו לעבודה במלצרות, אך שרה מתנגדת בתוקף. פארוק מגיע ומונא מזהירה שלא יעלו לעלי רעיונות ובמקום שפארוק יצטרף לעבודה, מונא עוזבת עם פארוק והם יוצאים. גם שרה צריכה לללכת לדבר בקשר לאפשרות להחזיר את החנות לאימה. בעוד אסתר מבהירה ללטיפה שעד שהרב ייאשר את הגיור לא תאפשר להם להתחתן, אבנר שמח לשמוע שעלי התקשר אליו וקיבל אותו לעבודה בתור מלצר בבית התה.

בנז'מין מספר לסיבלי שהתוודה על רגשותיו בפני לטיסיה, אך היא הגיבה בקרירות וטענה שהיא מבוגרת ממנו, סיבלי מבינה את עניין הדעות הקדומות. אך מציע לבנז'מין להיות קר אליה ולהתנכר לה שאולי זה ישפיע עליה אם היא אוהבת אותה ואם לא מה הוא יפסיד. ואכן כשלטיסיה מציעה לו טרמפ הוא מסרב באלגנטיות ואומר לליילה שייסע איתה ונראה שלטיסיה ממש לא אהבה את זה.

מסעד מתחילה לעבוד אצל סמיר בפיצרייה, והיא מסתדרת עם הבצק שזה דומה לאוכל שהיא הכינה בסוריה. אליאס רואה את את אלנה מדברת עם חוסיין ומביע סצינת קנאה, כל כך שהיא תמיד איתו, היא מטיחה בו שגם הוא כל הזמן עם מסעד, אליאס מבהיר שהיא אישתו, ואלנה המומה ואומרת שחשבה שהם גרושים והיא אישתו, והוא מסביר שזאת צורת ביטוי, אך אלנה מבינה שלא מדובר רק בצורת ביטוי ומטיחה בו שהוא חצוי ונפרדת ממנו. אליאס מחפש את מסעד בדיוק כשחוסיין הולך לפיצרייה ואליאס מוחה שנתקל בחוסיין בכל מקום. אליאס מבקש לדבר עם מסעד ומספר שנפרד מאלנה שהיא לא רוצה גבר חצוי והיא שואלת אם לדעתו היא תרצה גבר חצוי. אליאס מציע לחזור, אך היא מבהירה שכבר חזרה אליו פעם אחת ולא תרצה לסבול בגללו שוב ושלא יפריע לה בעבודה.

כשחוסיין מדבר עם אלנה הוא קורא אסתאדה והיא מבינה שזה גברת בערבית, וחושבת ללמוד ערבית. היא מספרת שחוץ מהעבודה במרכז הפליטים היא גם מלמדת באוניברסיטה וחוסיין מספר שאסאתדה זה גם מורה. היא מופתעת מכך שחוסיין רוצה לשטוף את הכלים אחיו, ושואלת אם הוא באמת גבר ערבי והוא שואל כמה גברים ערבים היא מכירה. היא מבהירה שמכירה את אליאס, חוסיין מבהיר שהשתנה ואלנה אומרת שאליאס לא השתנה שהוא טוען שהסתגל לברזיל, אבל נראה שלא. לחוסיין קשה להבין איך אלנה הסתבכה בקשר עם גבר נשוי והיא מזכירה לו את אהבתו לסוראיה, והוא מבהיר שנכפה עליה להינשא לעזיז והיא לא הייתה מאושרת איתו בעוד אליאס ומסעד היו משפחה. אך אלנה מתעקשת שהוא כבר הפסיק לאהוב את מסעד, אחרת מה שקרה ביניהם לא היה קורה. חוסיין ממשיך לקרוא לאלנה אסתאדה והיא מבינה שהוא לא מתכוון למורה, והם מתקרבים מאוד.
 
נערך לאחרונה ב:

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 72 - ג'מיל מגלה שלא שכב עם דלילה

לאחר שנסגר העניין שהילד של דלילה לא של ג'מיל, ג'מיל נזכר בלילה שבילו בחנות, והוא נזכר שנרדם מהערק כשדלילה ניסתה לשכב איתו והוא איבד את הכרתו לחלוטין. הוא מספר לליילה שלא שכב עם דלילה, ומספר לה איך נרדם מהערק, ואחרי זה כשהתעורר דלילה שרטה אותו בכוונה כשישן כדי שיחשוב שהם שכבו. ליילה לא מופתעת ממעשיה של דלילה ומבינה שאנשים כמוהה עושים הכול כדי להשיג את שלהם ומאושרת מהעובדה שדלילה מעולם לא נגעה בבעלה וגם ג'מיל מאושר שנשאר נאמן לליילה ומעולם לא בגד בה. גם דלילה נזכרת ברצח פול, כשהיא עקבה אחריו והבינה שהוא עומד מאחורי האיומים של פאוזי והתעמתה איתו והוא הטיח בה ששכבה עם ג'מיל והיא הסבירה לו שמעולם לא שכבה איתו כי הוא נרדם וגרמה לו לחשוב כך. פול היה מאושר והציע שיהיו יחד ודלילה התנשקה איתו וכשהוא היה שקוע בנשיקה ועיניו היו עצומות מסתבר שלדלילה היה אקדח ביד והיא ירתה בו למוות.

פרננדו מעיד איך גבריאל בא אליו ואיים לספר להנהלת המעבדה על הטעות שלו בריאו דה ז'נרו ולגרום לו לאבד את עבודתו אם לא יזייף את בדיקת הד.נ.א של דלילה עבדאללה וג'מיל זריף. אלמיידה מבהיר לפרננדו שביצע פשע והוא שואל אם הוא ייעצר והוא מבהיר שהוא קורבן ולא ייעצר, אבל פרננדו מבין שיאבד את הרישיון שלו בכל מקרה, ואלמיידה מבהיר שיש מחיר למעשים. אלמיידה בא למשרד של גבריאל ושומע מהמזכירה שלו שהוא טס לחו"ל והמזכירה שואלת אם לגבריאל יש בעיות ותומס מבהיר שלהם יש בעיות איתו. גבריאל טס לחו"ל וולריה מעבירה לו חלק מהכסף והוא צוחק על איך שבעצם ולריה עזרה לו להשתחרר מדלילה.

ולריה מזמנת את קמילה אליה הביתה בדחיפות ומספרת לקמילה איך העבירה לחשבונה את כל הכסף של נורברטו בחו"ל, קמילה מבהירה שמדובר בפשע וולריה מבהירה שלא שמדובר בכסף שחור שנורברטו לא יוכל להתלונן. קמילה מבינה שולריה הזמינה אותה כדי להיפרד, אך ולריה מבהירה שלא ומזמינה אותה לבוא איתה לחו"ל כי היא החברה היחידה שהיא יכולה לא להעמיד פנים מולה. קמילה מאושרת היא נפרדת ממשפחתה, מספרת לאימה שהיא יוצאת עם חברה לבוהמה וראניה מגיבה בחשדנות ואומרת שהיא השתנתה ומסתדרת עם כולם, אפילו עם סיבלי, קמילה מבהירה שאוהבת את משפחתה, אבל רוצה יותר בשביל עצמה. היא הולכת להיפרד מאביה בחנות ומספרת על הנסיעה עם חברה לבוהמה וטוענת שמדובר בחברה שהוא לא מכיר, מיגל נפרד מקמילה ומרגיש שהיא נפרדת לתמיד, אבל לא מסיק מסקנות.

לאחר זמן נורברטו חוזר ומחפש את ולריה והמום למצוא מכתב פרידה שזה לא עבד ביניהם. הוא עוד יותר מופתע כשהוא לא מצליח להיכנס לחשבונות הבנק שלהם וכשהוא מנסה לאתר את גבריאל יזבק הוא מגלה שזה נסע לחו"ל. הוא שואל לגבי ולריה ומגלה שהיא קנתה כרטיס זוגי לציריך והוא שואל אם זה עם גבריאל ומבהירים לו שלא אלא עם קמילה. הוא מחפש אצל הוריה של קמילה מידע על בתם והם המומים לשמוע שקמילה לא טסה לבוהמה אלא לאירופה עם ולריה, נורברטו מאשים את ולריה וקמילה בגניבת כל כספו, לתדהמת ראניה ומיגל.

לורדס מוצאת את רובסון שהחלים מפצעיו ונחוש לנקום בדלילה על ניסיון הרצח שלו. הוא פורץ לביתה ובעוד דלילה מבקשת מאמין לבדוק מדוע הכלבים נובחים רובסון מכה את אמין בראשו ופורץ לבית. הוא מטיח בדלילה את נקמתו ויורה בה ובורח אך פאוזי תופס אותו בבריחתו ויורה בו ומוצא את דלילה פצועה אנוש ומזמין אמבולנס. פאוזי מעדכן את המשפחה וג'מיל מרגיש צורך לספר זאת לראניה. דלילה פצועה אנוש בבית החולים וראניה מנסה לתמוך בה בתור סבתה. מצבה של דלילה חמור והיא נורתה מאקדח ישן, כי מאקדח מודרני הייתה כבה מתה, ומכניסים אותה לתרדמת יזומה כדי לנסות להציל את חייה. אבל סיכוייה לשרוד נמוכים. ראניה נשארת לצד דלילה ומתנצלת על שקיללה אותה ומתחננת שתחיה. פירוז מגיעה לברזיל ולליילה וג'מיל מקבלים אותה, היא שמחה להיתקל בהם ומצטערת על הנסיבות שבהן הם נפגשים. היא אומרת שלו ידעה שדלילה עוסקת בדברים כאלה, הייתה באו קודם בניסיון לחלץ את דלילה מהתככים שלה. פיירוז וראניה נפגשות ומדברת על סוראיה ופיירוז יודעת שראנייה היא אימה של סוראיה ומספרת לה איך היו החברות הכי טובות בהרמון של השיח. שתיהן יושבות ליד מיטתה של דלילה ומאושרות לראות שדלילה מגיבה. ובפרומו לפרק הבא רואים שפיירוז בכלל לא שמעה את הסיפור שפאוזי הוא בנו של השיח והיא מופתעת.

אלמיידה מנסה לדובב את בעל בית הייצור על מדוע ניסה להפליל אותו, אך הוא טוען שזה היה להתנקם בו שאם הוא נדפק אז רצה לדפוק גם את המפקח שעצר אותו. אך אלמיידה לא מאמין ומנסה לשכנע אותו לספר מי ביקש ממנו להפליל אותו, אך מנהל בית הייצור שותק. רובסון מתוודה בכל פשעיו ומאושר כי הוא בטוח שהרג את דלילה. הוא מספר שההתנקשות בכלא הייתה לאחר שפנה ללורדס ודרש מדלילה לשחרר אותו, אחרת יידבר. אלמיידה שואל מה התכוון לספר והוא מספר שהקזינו היה מלכודת למיגל ושבאו תמיד אותם מהמרים והתוצאות היו מכורות, והכל כדי לרושש את מיגל. אלמיידה שואל מדוע פול רצה לגנוב ממיגל והוא מספר שפול היה רק איש קש והבעלים האמיתיים של הקזינו הייתה דלילה. אלמיידה מבהיר לרובסון שייענש בחומרה, אך לא אכפת לו כי הוא הרג את דלילה לדעתו. הוא מבהיר שאין לו סיבה לשקר ומבהיר שלא רצח את פול, אלא דלילה רצחה אותו ופשע יותר או פחות לא ישנה לו ושפאוזי העיד נגדו עדות שקר.

אבנר מאחר לעבודה, אבל יש לחץ רב בבית התה ואבנר מתחיל לעבוד, רק שהוא לא שוכח את ההרגל המגנה ואוכל משאריות האוכל של הלקוחות למורת רוחם של עלי ומונא. פתאום שרה מתעלפת והרופא מבהיר שיש צורך לעשות בדיקות נוספות. עלי דואג, וכשהוא הולך שרה מבקשת מאימה ערכה לבדיקת היריון ואווה שואלת אם יש לה חשד כזה מדוע לא אומרת לעלי, אבל שרה פוחדת שיהיה מדובר באזעקת שווא ועושה את בדיקת ההיריון ומאושרת שהיא בהיריון אם כי צריך בדיקת דם לאישור הסופי. אווה מסבירה לקונה החנות שלה שרומתה ומבקשת לשתף פעולה ושהוא ייתן לה לנהל את החנות והם יתאחדו כדי למצוא את עומר והיא תוכל לקבל את החנות שלה והוא את כספו והוא שוקל זאת. שרה מודיעה לעלי המאושר ולמשפחתו שהיא שנראה שהיא בהיריון אך מחכים לבדיקת הדם.

בנז'מין חושב שללטיסיה לא אכפת מהקור שלו אבל אז היא מתקשרת אליו ומבקשת לתקן תקלה במחשב, וסיבלי בטוחה שהאדישות עבדה. אין שום תקלה במחשב ולטיסיה בהתחלה מנסה לטעון שזה מוזר שבהתחלה לא יכלה לעבוד וזה סודר בעצמו. אך כשבנז'מין רוצה ללכת היא שואלת מדוע הוא מנוכר כלפיה, הוא מטיח בה את דבריה ומבהיר שהיא לא חייבת לרצות אותו, אבל לא הייתה צריכה להעליב אותו שהוא צעיר מדי. לטיסיה חוששת מה יגידו האנשים ובנז'מין משכנע אותו לא להעסיק את עצמה בדברים כאלה. היא מנשקת אותו והם עומדים לשכב והיא רואה שבנז'מין מהסס והוא מסביר שזאת הפעם הראשונה שלו והיא אומרת שרק צריך לזרום. פארוק מביא שתי תרנגולות לבית התה שמסתבר שהאנשים שטיפל בהם נתנו לו אותן במתנה והוא מסופק מאוד שסוף סוף יכול לעבוד ברפואה ומטופליו מרוצים ממנו.

אליאס מספר למסעד שנפרד מאלנה כי היא לא רוצה גבר חצוי, ומסעד שואלת אם לדעתו היא תרצה גבר חצוי. אליאס מנסה לשכנע אותה שהוא אוהב אותה, אך היא מבקשת לא להפריע לה בעבודה ומבהירה שכבר סלחה לו פעם אחת ונתנה לו הזדמנות, ולא תיתן לו שוב.
 

שמלת תחרה1

Well-known member
פרק 72 - ג'מיל מגלה שלא שכב עם דלילה

לאחר שנסגר העניין שהילד של דלילה לא של ג'מיל, ג'מיל נזכר בלילה שבילו בחנות, והוא נזכר שנרדם מהערק כשדלילה ניסתה לשכב איתו והוא איבד את הכרתו לחלוטין. הוא מספר לליילה שלא שכב עם דלילה, ומספר לה איך נרדם מהערק, ואחרי זה כשהתעורר דלילה שרטה אותו בכוונה כשישן כדי שיחשוב שהם שכבו. ליילה לא מופתעת ממעשיה של דלילה ומבינה שאנשים כמוהה עושים הכול כדי להשיג את שלהם ומאושרת מהעובדה שדלילה מעולם לא נגעה בבעלה וגם ג'מיל מאושר שנשאר נאמן לליילה ומעולם לא בגד בה. גם דלילה נזכרת ברצח פול, כשהיא עקבה אחריו והבינה שהוא עומד מאחורי האיומים של פאוזי והתעמתה איתו והוא הטיח בה ששכבה עם ג'מיל והיא הסבירה לו שמעולם לא שכבה איתו כי הוא נרדם וגרמה לו לחשוב כך. פול היה מאושר והציע שיהיו יחד ודלילה התנשקה איתו וכשהוא היה שקוע בנשיקה ועיניו היו עצומות מסתבר שלדלילה היה אקדח ביד והיא ירתה בו למוות.

פרננדו מעיד איך גבריאל בא אליו ואיים לספר להנהלת המעבדה על הטעות שלו בריאו דה ז'נרו ולגרום לו לאבד את עבודתו אם לא יזייף את בדיקת הד.נ.א של דלילה עבדאללה וג'מיל זריף. אלמיידה מבהיר לפרננדו שביצע פשע והוא שואל אם הוא ייעצר והוא מבהיר שהוא קורבן ולא ייעצר, אבל פרננדו מבין שיאבד את הרישיון שלו בכל מקרה, ואלמיידה מבהיר שיש מחיר למעשים. אלמיידה בא למשרד של גבריאל ושומע מהמזכירה שלו שהוא טס לחו"ל והמזכירה שואלת אם לגבריאל יש בעיות ותומס מבהיר שלהם יש בעיות איתו. גבריאל טס לחו"ל וולריה מעבירה לו חלק מהכסף והוא צוחק על איך שבעצם ולריה עזרה לו להשתחרר מדלילה.

ולריה מזמנת את קמילה אליה הביתה בדחיפות ומספרת לקמילה איך העבירה לחשבונה את כל הכסף של נורברטו בחו"ל, קמילה מבהירה שמדובר בפשע וולריה מבהירה שלא שמדובר בכסף שחור שנורברטו לא יוכל להתלונן. קמילה מבינה שולריה הזמינה אותה כדי להיפרד, אך ולריה מבהירה שלא ומזמינה אותה לבוא איתה לחו"ל כי היא החברה היחידה שהיא יכולה לא להעמיד פנים מולה. קמילה מאושרת היא נפרדת ממשפחתה, מספרת לאימה שהיא יוצאת עם חברה לבוהמה וראניה מגיבה בחשדנות ואומרת שהיא השתנתה ומסתדרת עם כולם, אפילו עם סיבלי, קמילה מבהירה שאוהבת את משפחתה, אבל רוצה יותר בשביל עצמה. היא הולכת להיפרד מאביה בחנות ומספרת על הנסיעה עם חברה לבוהמה וטוענת שמדובר בחברה שהוא לא מכיר, מיגל נפרד מקמילה ומרגיש שהיא נפרדת לתמיד, אבל לא מסיק מסקנות.

לאחר זמן נורברטו חוזר ומחפש את ולריה והמום למצוא מכתב פרידה שזה לא עבד ביניהם. הוא עוד יותר מופתע כשהוא לא מצליח להיכנס לחשבונות הבנק שלהם וכשהוא מנסה לאתר את גבריאל יזבק הוא מגלה שזה נסע לחו"ל. הוא שואל לגבי ולריה ומגלה שהיא קנתה כרטיס זוגי לציריך והוא שואל אם זה עם גבריאל ומבהירים לו שלא אלא עם קמילה. הוא מחפש אצל הוריה של קמילה מידע על בתם והם המומים לשמוע שקמילה לא טסה לבוהמה אלא לאירופה עם ולריה, נורברטו מאשים את ולריה וקמילה בגניבת כל כספו, לתדהמת ראניה ומיגל.

לורדס מוצאת את רובסון שהחלים מפצעיו ונחוש לנקום בדלילה על ניסיון הרצח שלו. הוא פורץ לביתה ובעוד דלילה מבקשת מאמין לבדוק מדוע הכלבים נובחים רובסון מכה את אמין בראשו ופורץ לבית. הוא מטיח בדלילה את נקמתו ויורה בה ובורח אך פאוזי תופס אותו בבריחתו ויורה בו ומוצא את דלילה פצועה אנוש ומזמין אמבולנס. פאוזי מעדכן את המשפחה וג'מיל מרגיש צורך לספר זאת לראניה. דלילה פצועה אנוש בבית החולים וראניה מנסה לתמוך בה בתור סבתה. מצבה של דלילה חמור והיא נורתה מאקדח ישן, כי מאקדח מודרני הייתה כבה מתה, ומכניסים אותה לתרדמת יזומה כדי לנסות להציל את חייה. אבל סיכוייה לשרוד נמוכים. ראניה נשארת לצד דלילה ומתנצלת על שקיללה אותה ומתחננת שתחיה. פירוז מגיעה לברזיל ולליילה וג'מיל מקבלים אותה, היא שמחה להיתקל בהם ומצטערת על הנסיבות שבהן הם נפגשים. היא אומרת שלו ידעה שדלילה עוסקת בדברים כאלה, הייתה באו קודם בניסיון לחלץ את דלילה מהתככים שלה. פיירוז וראניה נפגשות ומדברת על סוראיה ופיירוז יודעת שראנייה היא אימה של סוראיה ומספרת לה איך היו החברות הכי טובות בהרמון של השיח. שתיהן יושבות ליד מיטתה של דלילה ומאושרות לראות שדלילה מגיבה. ובפרומו לפרק הבא רואים שפיירוז בכלל לא שמעה את הסיפור שפאוזי הוא בנו של השיח והיא מופתעת.

אלמיידה מנסה לדובב את בעל בית הייצור על מדוע ניסה להפליל אותו, אך הוא טוען שזה היה להתנקם בו שאם הוא נדפק אז רצה לדפוק גם את המפקח שעצר אותו. אך אלמיידה לא מאמין ומנסה לשכנע אותו לספר מי ביקש ממנו להפליל אותו, אך מנהל בית הייצור שותק. רובסון מתוודה בכל פשעיו ומאושר כי הוא בטוח שהרג את דלילה. הוא מספר שההתנקשות בכלא הייתה לאחר שפנה ללורדס ודרש מדלילה לשחרר אותו, אחרת יידבר. אלמיידה שואל מה התכוון לספר והוא מספר שהקזינו היה מלכודת למיגל ושבאו תמיד אותם מהמרים והתוצאות היו מכורות, והכל כדי לרושש את מיגל. אלמיידה שואל מדוע פול רצה לגנוב ממיגל והוא מספר שפול היה רק איש קש והבעלים האמיתיים של הקזינו הייתה דלילה. אלמיידה מבהיר לרובסון שייענש בחומרה, אך לא אכפת לו כי הוא הרג את דלילה לדעתו. הוא מבהיר שאין לו סיבה לשקר ומבהיר שלא רצח את פול, אלא דלילה רצחה אותו ופשע יותר או פחות לא ישנה לו ושפאוזי העיד נגדו עדות שקר.

אבנר מאחר לעבודה, אבל יש לחץ רב בבית התה ואבנר מתחיל לעבוד, רק שהוא לא שוכח את ההרגל המגנה ואוכל משאריות האוכל של הלקוחות למורת רוחם של עלי ומונא. פתאום שרה מתעלפת והרופא מבהיר שיש צורך לעשות בדיקות נוספות. עלי דואג, וכשהוא הולך שרה מבקשת מאימה ערכה לבדיקת היריון ואווה שואלת אם יש לה חשד כזה מדוע לא אומרת לעלי, אבל שרה פוחדת שיהיה מדובר באזעקת שווא ועושה את בדיקת ההיריון ומאושרת שהיא בהיריון אם כי צריך בדיקת דם לאישור הסופי. אווה מסבירה לקונה החנות שלה שרומתה ומבקשת לשתף פעולה ושהוא ייתן לה לנהל את החנות והם יתאחדו כדי למצוא את עומר והיא תוכל לקבל את החנות שלה והוא את כספו והוא שוקל זאת. שרה מודיעה לעלי המאושר ולמשפחתו שהיא שנראה שהיא בהיריון אך מחכים לבדיקת הדם.

בנז'מין חושב שללטיסיה לא אכפת מהקור שלו אבל אז היא מתקשרת אליו ומבקשת לתקן תקלה במחשב, וסיבלי בטוחה שהאדישות עבדה. אין שום תקלה במחשב ולטיסיה בהתחלה מנסה לטעון שזה מוזר שבהתחלה לא יכלה לעבוד וזה סודר בעצמו. אך כשבנז'מין רוצה ללכת היא שואלת מדוע הוא מנוכר כלפיה, הוא מטיח בה את דבריה ומבהיר שהיא לא חייבת לרצות אותו, אבל לא הייתה צריכה להעליב אותו שהוא צעיר מדי. לטיסיה חוששת מה יגידו האנשים ובנז'מין משכנע אותו לא להעסיק את עצמה בדברים כאלה. היא מנשקת אותו והם עומדים לשכב והיא רואה שבנז'מין מהסס והוא מסביר שזאת הפעם הראשונה שלו והיא אומרת שרק צריך לזרום. פארוק מביא שתי תרנגולות לבית התה שמסתבר שהאנשים שטיפל בהם נתנו לו אותן במתנה והוא מסופק מאוד שסוף סוף יכול לעבוד ברפואה ומטופליו מרוצים ממנו.

אליאס מספר למסעד שנפרד מאלנה כי היא לא רוצה גבר חצוי, ומסעד שואלת אם לדעתו היא תרצה גבר חצוי. אליאס מנסה לשכנע אותה שהוא אוהב אותה, אך היא מבקשת לא להפריע לה בעבודה ומבהירה שכבר סלחה לו פעם אחת ונתנה לו הזדמנות, ולא תיתן לו שוב.
פרק מעניין. אליאס חולה בראשו, אהבתי שמסעד אמרה" אני אשה חזקה".
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 73 - דלילה מתאוששת

לשמחתן של פיירוז וראניה יש תגובה של דלילה והן מדווחות על כך לרופא, הרופא מאשר שיש תגובה חיובית, אך דלילה עדיין במצב קשה ונשקפת סכנה לחייה וראניה ופיירוז דואגות לה מאוד. פיירוז שואלת את פאוזי מדוע השתנה כל כך שהרי קודם בא לביירות כדי לרצוח את דלילה ופאוזי מספר שהיא סיפרה שהם אחים שהוא הבן של השיח והיא בטח יודעת. פיירוז המופתעת אומרת שלא שמעה שום דבר כזה, אבל מקווה שדלילה לא שיקרה וחושבת שאולי סוראיה ידעה את זה ודלילה שמעה ממנה. רובסון מסביר למפקח שכבר אין לו מה להפסיד ומבטיח שלא רצח את פול ופאוזי מוזמן לחקירה והמפקח אלמיידה מזהיר אותו מעונש על עדות שקר ופאוזי מבהיר שלא שיקר, אך אלמדינייה מזהיר אותו שאם יסתבר שדלילה רצחה את פול הוא יואשם לא רק על עדות שקר אלא גם כשותף שלה, אך פאוזי נשאר נאמן לעדותו.

ראניה טוענת בפני נורברטו שבתה לא גנבת, ונורברטו מסביר שהוא לא יודע אם קמילה השתתפה בעוקץ, אבל חשוב לו למצוא את אשתו שגנבה ממנו את כל חשבונותיו. סנטיניה שואלת אם אישתו גנבה ממנו מדוע הוא לא פונה למשטרה ואז הוא משנה את הטון וטוען שזה לא עניין למשטרה והוא רוצה לסדר את זה איתה ולא בטוח שמדובר בגניבה. הוא הולך והם שמים לב לשינוי שלו לאחר שהזכירו את המשטרה ומיגל אומר שלך תדע מה מקור ההון הזה. נורברטו מראה לברונו את המכתב של ולריה ולברונו ברור מאוד שולריה הייתה איתו בשביל הכסף וגם הוא מציע לו להתלונן במשטרה. נורברטו מסביר שלא יכול כי מדובר בכספים שלא דיווח עליהם ובמקרה הטוב ביותר יצטרך לשלם קנסות עצומים. אז ברונו אומר שכמו שאומר הפתגם "הגונב מגנב פטור" ונורברטו לא אוהב את הבדיחה, אך ברונו מבהיר שהוא לא מתבדח בכלל והזהיר אותו כמה פעמים שולריה איתו בגלל כספו.

ולריה וקמילה עוברות בשוויץ מבנק לבנק וולריה מעבירה את כל חשבונותיו של נורברטו לחשבונותיה וחוגגת כשעוברת על הבנק האחרון. קמילה שואלת אם העבירה לגבריאל את חלקו, כי לא הייתה רוצה להסתבך עם פושע, וולריה מבהירה שלא תיקח סיכונים כאלה וברור שהעבירה לגבריאל.

מסתבר שגם לסנטיניה יש סיפור שהיא מספרת אותו לערוץ האינטרנט של ליילה לבקשת ראניה. מסתבר שאת סנטיניה הביאו במרמה מהשכונה שלה לסאן פאולו כשהיא הייתה במשפחה גדולה וכשהבטיחו לה עבודה בסאן פאולו היא חשבה שתוכל לשלוח כסף למשפחתה, אבל התייחסו אליה כאל שפחה, לקחו את הדרכון שלה והחזיקו אותה בתנאים גרועים ולא שילמו לה משכורת. היא הצליחה לברוח ממשעבדיה וכשחיפשה עזרה כשהיא בורחת, ראניה קיבלה אותה ועזרה לה וגערה בזוג שרימה אותה ועזרה לה להתלונן עליהם ולקבל את הדרכון שלה. ומאז היא עם ראניה והיא גם שומרת על קשר עם משפחתה. כולם מתרגשים מהסיפור שלה ושמחים בשבילה.

הימים עוברים אבנר ממשיך לעבוד בבית התה ולאכול מהאוכל של הלקוחות, לטיפה ממשיכה בתהליך הגיור, שרה בהיריון וממשיכים לטפל בה, אווה חותמת על חוזה כי מי שקנה את החנות מעומר ומקבלת את החנות שלה. בנז'מין ולטיסיה ממשיכים לשכב. אליני ומשפחתה ממשיכים לבלות עם סלמה. סיבלי ממשיכה לדמיין את דווי שמופיע לה בהזיות או בחלומות. מונא ופארוק ממשיכים לנהל את הרומן שלהם ופארוק ממשיך לעבוד בבית החולים הציבורי. חוסיין ואלנה ממשיכים להתקרב ביניהם. טרזה ממשיכה לשיר בסיבוב ההופעות שלה. נורברטו מזניח את עצמו מדוכא בבית של ברונו. ראניה ופיירוז ממשיכות לבקר את דלילה בבית החולים. כך עוברים להם כמה ימים טובים.

לאחר כמה ימים דלילה מתעוררת ושמחה לראות את פיירוז וראניה לידה לאחר כל מה שעשתה והן מקוות שהיא תשתנה ונראה שיש משהו שמשתנה בה. בינתיים היא לא יכולה ללכת וצריכה לעבור פיזיותרפיה וראניה ופיירוז מתנדבות להיות איתה בביתה והפעם היא מסכימה. פאוזי מספר לה שפיירוז לא ידעה שום דבר על כך שהם אחים, ואם היא שיקרה לו כדי להפוך אותו לשפוט שלה. דלילה מבטיחה שלא שיקרה והם באמת אחים ושהוא יקבל את חלקו בירושת עזיז. דלילה מתאקלמת בביתה במצבה החדש. ראניה עוברת לגור עם דלילה ואומרת לליילה וג'מיל המודאגים שאם דלילה תזמום משהו היא תדע ותספר להם. ליילה וג'מיל מבלים רגעים מאושרים עם בנם ונראה שדלילה מסתובבת שם ורואה אותם ונראה שבפרומו לפרק הבא ליילה חוששת מדלילה ולא מאמינה שראניה יכולה לשלוט בה ודלילה אומרת שנמאס לה להיות טובה והיא לא מסוגלת יותר והיא שונאת את ליילה וג'מיל ורוצה להרוג אותם.

לקוחה מתלוננת שנגסו במנה שלה ואכלו חלק ממנה ושרה ועלי יודעים במי מדובר הם מוצאים את אבנר עם אותו חלק כשהוא מתחבא והסבלנות של עלי נשברת והוא מפטר את אבנר. אסתר מלמדת את לטיפה להכין גפילטע פיש והיא חוששת מהריח אך לבסוף עוזרת לאסתר להכין את הקציצות. אבנר בדיוק מגיע ונהנה מהאוכל שהכינה לטיפה, אך גם מבשר על פיטוריו ולטיפה מבינה שזה משום שאכל מהאוכל של הלקוחות כהרגלו.

האב זוראן תומך במסעד בעבודתה החדשה בפיצרייה והיא מודה לו שבזכותו היא האמינה בעצמה ויכלה להתקדם. אליאס רואה אותם ומוחה ועושה סצינת קנאה ומזהיר את האב זוראן שאולי הוא לא מתכוון, אבל הקרבה שלו לאשתו מוגזמת. מסעד מטיחה באליאס את הבושה שהוא עשה לה ומבהירה שאין לו שום זכות והיא עוד עלולה לאבד את עבודתה בגללו. מסעד מתנצלת בפני האב זוראן, ולהפתעתה הוא אומר שאליאס לא טועה, והוא באמת אוהב אותה כאישה.
 

שמלת תחרה1

Well-known member
פרק 73 - דלילה מתאוששת

לשמחתן של פיירוז וראניה יש תגובה של דלילה והן מדווחות על כך לרופא, הרופא מאשר שיש תגובה חיובית, אך דלילה עדיין במצב קשה ונשקפת סכנה לחייה וראניה ופיירוז דואגות לה מאוד. פיירוז שואלת את פאוזי מדוע השתנה כל כך שהרי קודם בא לביירות כדי לרצוח את דלילה ופאוזי מספר שהיא סיפרה שהם אחים שהוא הבן של השיח והיא בטח יודעת. פיירוז המופתעת אומרת שלא שמעה שום דבר כזה, אבל מקווה שדלילה לא שיקרה וחושבת שאולי סוראיה ידעה את זה ודלילה שמעה ממנה. רובסון מסביר למפקח שכבר אין לו מה להפסיד ומבטיח שלא רצח את פול ופאוזי מוזמן לחקירה והמפקח אלמיידה מזהיר אותו מעונש על עדות שקר ופאוזי מבהיר שלא שיקר, אך אלמדינייה מזהיר אותו שאם יסתבר שדלילה רצחה את פול הוא יואשם לא רק על עדות שקר אלא גם כשותף שלה, אך פאוזי נשאר נאמן לעדותו.

ראניה טוענת בפני נורברטו שבתה לא גנבת, ונורברטו מסביר שהוא לא יודע אם קמילה השתתפה בעוקץ, אבל חשוב לו למצוא את אשתו שגנבה ממנו את כל חשבונותיו. סנטיניה שואלת אם אישתו גנבה ממנו מדוע הוא לא פונה למשטרה ואז הוא משנה את הטון וטוען שזה לא עניין למשטרה והוא רוצה לסדר את זה איתה ולא בטוח שמדובר בגניבה. הוא הולך והם שמים לב לשינוי שלו לאחר שהזכירו את המשטרה ומיגל אומר שלך תדע מה מקור ההון הזה. נורברטו מראה לברונו את המכתב של ולריה ולברונו ברור מאוד שולריה הייתה איתו בשביל הכסף וגם הוא מציע לו להתלונן במשטרה. נורברטו מסביר שלא יכול כי מדובר בכספים שלא דיווח עליהם ובמקרה הטוב ביותר יצטרך לשלם קנסות עצומים. אז ברונו אומר שכמו שאומר הפתגם "הגונב מגנב פטור" ונורברטו לא אוהב את הבדיחה, אך ברונו מבהיר שהוא לא מתבדח בכלל והזהיר אותו כמה פעמים שולריה איתו בגלל כספו.

ולריה וקמילה עוברות בשוויץ מבנק לבנק וולריה מעבירה את כל חשבונותיו של נורברטו לחשבונותיה וחוגגת כשעוברת על הבנק האחרון. קמילה שואלת אם העבירה לגבריאל את חלקו, כי לא הייתה רוצה להסתבך עם פושע, וולריה מבהירה שלא תיקח סיכונים כאלה וברור שהעבירה לגבריאל.

מסתבר שגם לסנטיניה יש סיפור שהיא מספרת אותו לערוץ האינטרנט של ליילה לבקשת ראניה. מסתבר שאת סנטיניה הביאו במרמה מהשכונה שלה לסאן פאולו כשהיא הייתה במשפחה גדולה וכשהבטיחו לה עבודה בסאן פאולו היא חשבה שתוכל לשלוח כסף למשפחתה, אבל התייחסו אליה כאל שפחה, לקחו את הדרכון שלה והחזיקו אותה בתנאים גרועים ולא שילמו לה משכורת. היא הצליחה לברוח ממשעבדיה וכשחיפשה עזרה כשהיא בורחת, ראניה קיבלה אותה ועזרה לה וגערה בזוג שרימה אותה ועזרה לה להתלונן עליהם ולקבל את הדרכון שלה. ומאז היא עם ראניה והיא גם שומרת על קשר עם משפחתה. כולם מתרגשים מהסיפור שלה ושמחים בשבילה.

הימים עוברים אבנר ממשיך לעבוד בבית התה ולאכול מהאוכל של הלקוחות, לטיפה ממשיכה בתהליך הגיור, שרה בהיריון וממשיכים לטפל בה, אווה חותמת על חוזה כי מי שקנה את החנות מעומר ומקבלת את החנות שלה. בנז'מין ולטיסיה ממשיכים לשכב. אליני ומשפחתה ממשיכים לבלות עם סלמה. סיבלי ממשיכה לדמיין את דווי שמופיע לה בהזיות או בחלומות. מונא ופארוק ממשיכים לנהל את הרומן שלהם ופארוק ממשיך לעבוד בבית החולים הציבורי. חוסיין ואלנה ממשיכים להתקרב ביניהם. טרזה ממשיכה לשיר בסיבוב ההופעות שלה. נורברטו מזניח את עצמו מדוכא בבית של ברונו. ראניה ופיירוז ממשיכות לבקר את דלילה בבית החולים. כך עוברים להם כמה ימים טובים.

לאחר כמה ימים דלילה מתעוררת ושמחה לראות את פיירוז וראניה לידה לאחר כל מה שעשתה והן מקוות שהיא תשתנה ונראה שיש משהו שמשתנה בה. בינתיים היא לא יכולה ללכת וצריכה לעבור פיזיותרפיה וראניה ופיירוז מתנדבות להיות איתה בביתה והפעם היא מסכימה. פאוזי מספר לה שפיירוז לא ידעה שום דבר על כך שהם אחים, ואם היא שיקרה לו כדי להפוך אותו לשפוט שלה. דלילה מבטיחה שלא שיקרה והם באמת אחים ושהוא יקבל את חלקו בירושת עזיז. דלילה מתאקלמת בביתה במצבה החדש. ראניה עוברת לגור עם דלילה ואומרת לליילה וג'מיל המודאגים שאם דלילה תזמום משהו היא תדע ותספר להם. ליילה וג'מיל מבלים רגעים מאושרים עם בנם ונראה שדלילה מסתובבת שם ורואה אותם ונראה שבפרומו לפרק הבא ליילה חוששת מדלילה ולא מאמינה שראניה יכולה לשלוט בה ודלילה אומרת שנמאס לה להיות טובה והיא לא מסוגלת יותר והיא שונאת את ליילה וג'מיל ורוצה להרוג אותם.

לקוחה מתלוננת שנגסו במנה שלה ואכלו חלק ממנה ושרה ועלי יודעים במי מדובר הם מוצאים את אבנר עם אותו חלק כשהוא מתחבא והסבלנות של עלי נשברת והוא מפטר את אבנר. אסתר מלמדת את לטיפה להכין גפילטע פיש והיא חוששת מהריח אך לבסוף עוזרת לאסתר להכין את הקציצות. אבנר בדיוק מגיע ונהנה מהאוכל שהכינה לטיפה, אך גם מבשר על פיטוריו ולטיפה מבינה שזה משום שאכל מהאוכל של הלקוחות כהרגלו.

האב זוראן תומך במסעד בעבודתה החדשה בפיצרייה והיא מודה לו שבזכותו היא האמינה בעצמה ויכלה להתקדם. אליאס רואה אותם ומוחה ועושה סצינת קנאה ומזהיר את האב זוראן שאולי הוא לא מתכוון, אבל הקרבה שלו לאשתו מוגזמת. מסעד מטיחה באליאס את הבושה שהוא עשה לה ומבהירה שאין לו שום זכות והיא עוד עלולה לאבד את עבודתה בגללו. מסעד מתנצלת בפני האב זוראן, ולהפתעתה הוא אומר שאליאס לא טועה, והוא באמת אוהב אותה כאישה.
איזה בן של עזיז? דלילה נחשה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
איזה בן של עזיז? דלילה נחשה.
דלילה טוענת שפאוזי הוא בן ממזר של עזיז ואחיה. מזל שבפרקי השבוע פאוזי הסכים בכל זאת לספר את האמת על הרצח שג'מיל ישב עליו במקום עזיז ולא מה שדלילה עשתה עם סלמה, למרות שדלילה הבטיחה לו שאחרי שתהרוס את ליילה וג'מיל תיתן לו את חלקו בירושה. ממש לא שיערתי שדלילה הביאה את סלמה לברזיל ושהמורה שלה למעשה לקחה אותה ממשפחתה בהוראת דלילה. באמת נחשה הדלילה הזאת, גרועה כמו שלה אם לא יותר.
 

שמלת תחרה1

Well-known member
פרק 73 - דלילה מתאוששת

לשמחתן של פיירוז וראניה יש תגובה של דלילה והן מדווחות על כך לרופא, הרופא מאשר שיש תגובה חיובית, אך דלילה עדיין במצב קשה ונשקפת סכנה לחייה וראניה ופיירוז דואגות לה מאוד. פיירוז שואלת את פאוזי מדוע השתנה כל כך שהרי קודם בא לביירות כדי לרצוח את דלילה ופאוזי מספר שהיא סיפרה שהם אחים שהוא הבן של השיח והיא בטח יודעת. פיירוז המופתעת אומרת שלא שמעה שום דבר כזה, אבל מקווה שדלילה לא שיקרה וחושבת שאולי סוראיה ידעה את זה ודלילה שמעה ממנה. רובסון מסביר למפקח שכבר אין לו מה להפסיד ומבטיח שלא רצח את פול ופאוזי מוזמן לחקירה והמפקח אלמיידה מזהיר אותו מעונש על עדות שקר ופאוזי מבהיר שלא שיקר, אך אלמדינייה מזהיר אותו שאם יסתבר שדלילה רצחה את פול הוא יואשם לא רק על עדות שקר אלא גם כשותף שלה, אך פאוזי נשאר נאמן לעדותו.

ראניה טוענת בפני נורברטו שבתה לא גנבת, ונורברטו מסביר שהוא לא יודע אם קמילה השתתפה בעוקץ, אבל חשוב לו למצוא את אשתו שגנבה ממנו את כל חשבונותיו. סנטיניה שואלת אם אישתו גנבה ממנו מדוע הוא לא פונה למשטרה ואז הוא משנה את הטון וטוען שזה לא עניין למשטרה והוא רוצה לסדר את זה איתה ולא בטוח שמדובר בגניבה. הוא הולך והם שמים לב לשינוי שלו לאחר שהזכירו את המשטרה ומיגל אומר שלך תדע מה מקור ההון הזה. נורברטו מראה לברונו את המכתב של ולריה ולברונו ברור מאוד שולריה הייתה איתו בשביל הכסף וגם הוא מציע לו להתלונן במשטרה. נורברטו מסביר שלא יכול כי מדובר בכספים שלא דיווח עליהם ובמקרה הטוב ביותר יצטרך לשלם קנסות עצומים. אז ברונו אומר שכמו שאומר הפתגם "הגונב מגנב פטור" ונורברטו לא אוהב את הבדיחה, אך ברונו מבהיר שהוא לא מתבדח בכלל והזהיר אותו כמה פעמים שולריה איתו בגלל כספו.

ולריה וקמילה עוברות בשוויץ מבנק לבנק וולריה מעבירה את כל חשבונותיו של נורברטו לחשבונותיה וחוגגת כשעוברת על הבנק האחרון. קמילה שואלת אם העבירה לגבריאל את חלקו, כי לא הייתה רוצה להסתבך עם פושע, וולריה מבהירה שלא תיקח סיכונים כאלה וברור שהעבירה לגבריאל.

מסתבר שגם לסנטיניה יש סיפור שהיא מספרת אותו לערוץ האינטרנט של ליילה לבקשת ראניה. מסתבר שאת סנטיניה הביאו במרמה מהשכונה שלה לסאן פאולו כשהיא הייתה במשפחה גדולה וכשהבטיחו לה עבודה בסאן פאולו היא חשבה שתוכל לשלוח כסף למשפחתה, אבל התייחסו אליה כאל שפחה, לקחו את הדרכון שלה והחזיקו אותה בתנאים גרועים ולא שילמו לה משכורת. היא הצליחה לברוח ממשעבדיה וכשחיפשה עזרה כשהיא בורחת, ראניה קיבלה אותה ועזרה לה וגערה בזוג שרימה אותה ועזרה לה להתלונן עליהם ולקבל את הדרכון שלה. ומאז היא עם ראניה והיא גם שומרת על קשר עם משפחתה. כולם מתרגשים מהסיפור שלה ושמחים בשבילה.

הימים עוברים אבנר ממשיך לעבוד בבית התה ולאכול מהאוכל של הלקוחות, לטיפה ממשיכה בתהליך הגיור, שרה בהיריון וממשיכים לטפל בה, אווה חותמת על חוזה כי מי שקנה את החנות מעומר ומקבלת את החנות שלה. בנז'מין ולטיסיה ממשיכים לשכב. אליני ומשפחתה ממשיכים לבלות עם סלמה. סיבלי ממשיכה לדמיין את דווי שמופיע לה בהזיות או בחלומות. מונא ופארוק ממשיכים לנהל את הרומן שלהם ופארוק ממשיך לעבוד בבית החולים הציבורי. חוסיין ואלנה ממשיכים להתקרב ביניהם. טרזה ממשיכה לשיר בסיבוב ההופעות שלה. נורברטו מזניח את עצמו מדוכא בבית של ברונו. ראניה ופיירוז ממשיכות לבקר את דלילה בבית החולים. כך עוברים להם כמה ימים טובים.

לאחר כמה ימים דלילה מתעוררת ושמחה לראות את פיירוז וראניה לידה לאחר כל מה שעשתה והן מקוות שהיא תשתנה ונראה שיש משהו שמשתנה בה. בינתיים היא לא יכולה ללכת וצריכה לעבור פיזיותרפיה וראניה ופיירוז מתנדבות להיות איתה בביתה והפעם היא מסכימה. פאוזי מספר לה שפיירוז לא ידעה שום דבר על כך שהם אחים, ואם היא שיקרה לו כדי להפוך אותו לשפוט שלה. דלילה מבטיחה שלא שיקרה והם באמת אחים ושהוא יקבל את חלקו בירושת עזיז. דלילה מתאקלמת בביתה במצבה החדש. ראניה עוברת לגור עם דלילה ואומרת לליילה וג'מיל המודאגים שאם דלילה תזמום משהו היא תדע ותספר להם. ליילה וג'מיל מבלים רגעים מאושרים עם בנם ונראה שדלילה מסתובבת שם ורואה אותם ונראה שבפרומו לפרק הבא ליילה חוששת מדלילה ולא מאמינה שראניה יכולה לשלוט בה ודלילה אומרת שנמאס לה להיות טובה והיא לא מסוגלת יותר והיא שונאת את ליילה וג'מיל ורוצה להרוג אותם.

לקוחה מתלוננת שנגסו במנה שלה ואכלו חלק ממנה ושרה ועלי יודעים במי מדובר הם מוצאים את אבנר עם אותו חלק כשהוא מתחבא והסבלנות של עלי נשברת והוא מפטר את אבנר. אסתר מלמדת את לטיפה להכין גפילטע פיש והיא חוששת מהריח אך לבסוף עוזרת לאסתר להכין את הקציצות. אבנר בדיוק מגיע ונהנה מהאוכל שהכינה לטיפה, אך גם מבשר על פיטוריו ולטיפה מבינה שזה משום שאכל מהאוכל של הלקוחות כהרגלו.

האב זוראן תומך במסעד בעבודתה החדשה בפיצרייה והיא מודה לו שבזכותו היא האמינה בעצמה ויכלה להתקדם. אליאס רואה אותם ומוחה ועושה סצינת קנאה ומזהיר את האב זוראן שאולי הוא לא מתכוון, אבל הקרבה שלו לאשתו מוגזמת. מסעד מטיחה באליאס את הבושה שהוא עשה לה ומבהירה שאין לו שום זכות והיא עוד עלולה לאבד את עבודתה בגללו. מסעד מתנצלת בפני האב זוראן, ולהפתעתה הוא אומר שאליאס לא טועה, והוא באמת אוהב אותה כאישה.
מעניין אם הכומר ומסעד יהיו לזוג.
 
למעלה