לילה טוב

אם תרשו לי להתערב בשיחה שלכם

אז גם באריאל לא קל ובעיקר לא עם שישה ילדים הגני ילדים כאן בסביבות ה-800-900 ש'ח וזה ללא התשלומים לועד הגן שמשום מה תמיד כוללים 3 חוגים הסעות שבאות על חשבון ההורים ועוד כל הדברים הנלווים וזה רק בגן ללא צהרונית שעולה 1400 לילד ובתי הספר אפילו גרועים יותר לאחר שעל כל ילד שילמתי קרוב ל1000- ש'ח רק על ספרים ללא ציוד נלווה שמוסיף עוד 400 ש'ח לילד יש את תשלומי הבי'ס שיכולים להגיע לתשלומי הגן שמשלמים לערייה בין 800 ל900 ואם חשבתם שבזה זה נגמר אז המיסוי כאן הוא בין הגבוהים בארץ אפשר לחשוב שאני גרה בסביון ולעבור ללוד או למקום זול יותר נשמע טוב אבל מישהו מכיר דירה מספיק גדולה ל11 איש? ברברית
 
בגני אביב יש דירות 5 חדרים

אבל אני מתארת לעצמי שזה לא מספיק בשבילכם. יש בתים צמודי קרקע להשכרה וגם למכירה במושבים שמסביב ללוד ושם הרבה יותר טוב לחיות. המחירים עדיין סבירים. קצת יותר יקר מלוד אבל עדיין סביר. אפשר לשכור שתי דירות 5 חדרים צמודות, לשבור את הקיר (או שלא, ואז שמים את הגדולים בדירה שליד)
ויש לכל ילד חדר ועוד חדר להורים. כמובן שנשארים בלי סלון אבל עם כל כך הרבה ילדים ממילא הסלון זה גם חדר משחקים, גם חדר טלויזיה, גם חדר לשיעורים וגם פינת אוכל
 

mirisss

New member
אז מה לכולנו כל כך קשה????../images/Emo10.gif

איזה עצבים המחייה הפכה להיות כל כך יקרה, כשהתחתנתי אני זוכרת שב-150 שקלים הייתי ממלה עגלה, היום במקרה הטוב אני יוצאת עם 500 שקלים, בלי חומריי ניקוי, ומי יודע מה בשרים, החשמל 1200 שקל, בזק 490 שקל, מועצה 1400 שקל לחודשיים אני גרה בבית גדול, ממה לקצץ מאוכל??????????מחשמל???????????ממים????????????מגז????????????לא לשלוח ילדים לבתי ספר?????????(חוק חינוך חובה חינם??????????) טוב אני כבר סתם עצבנית, נמאס לי לקטר וזה מה יש ועם זה נצא למלחמה...לילה טוב יקיריי אני מאוד עייפה מקווה שלכולנו יהיה רק טוב. מירי אמא של ימית, מירב, דנה וארי.
 
חשבתי שככה זה אצל כולם

אבל, מסתבר, שיש מקומות שלא. אצלי החשבונות אפילו יותר גבוהים. נקווה לטוב לילה טוב!
 
האמת שכן!!

לי עולה יותר מ-2000 עבור שני ילדים (אחד עד אחת ועשרים ואחד עד ארבע) שני האחרים - האחד בגן חובה - לא עולה (כי הוא בגן עד אחת ועשרים) והשני תינוק - איתי בבית.
 

ציפי ג

New member
לנו עולה כך

ישראל - 650 יהודה ועופר 450 כ"א סה"כ 900 נועם 150 איתי 700 לערך. לזה יש להוסיף משפחתון לאחר שעות הלימודים (דהיינו בייביסיטר) 1000 ש"ח והוצאות הסעה לשלושת הגדולים בסך 350 ש"ח לחודש לערך. את הוצאות הנסיעה והמשפחתון אני לא מחשיבה כהוצאות חינוך פרופר. זה מבלי להתיחס להוצאות על ספרי לימוד (1200 ש"ח בתחילת השנה) ועוד פה ושם במהלכה. מבלי להיחס לחוגים (מקהלה ליהודה התעמלות לנועם וכד'). אין מה לעשות יקר לחיות. נקודה.
 
מירי כן הכל כל כך קשה באמת

ואני ובעלי איתך אבל יקירתי אני מציעה לך שלא להלחם בתחנות רוח כמו דון קישוט במדינה שלנו יש מעט מאוד סמפטיה למצבנו אנחנו צריכים פשוט לחיות כל יום ולקוות שנגמור את החודש ברברית
*למי שלא יודע החתול זה הסימון לבעלי פנתר במיטה וחתול מחוצה לה סתםםםםםםםםםם
 
אני השנה לא הולכת לאסיפות

מה אני אעשה, כל האסיפות ביום שבעלי לא נמצא. אקח בייביסיטר בשביל אסיפת הורים? למה מה קרה? גם ועדת השילוב של הבת שלי קבעו ביום רביעי שבעלי לומד בו. אבל בשביל זה אצטרך לקחת בייביסיטר, כדי שנשכנע אותם שם לתת לה גננת שי"ח.
 
למעלה