ליעל שלא רוקדת כשעצוב

Iris-1

New member
ליעל שלא רוקדת כשעצוב

יעל אני לא יודעת בת כמה את אבל לפי השאלה כנראה עדיין נערה או קרוב לכך. שעת עוצר היא לא בהכרח בגלל שלא רוצים שתבלי או משהו כזה, אלא שבימינו קצת מסוכן להסתובב ברחובות בשעות האלה (-פיגועים וכו´) - כנראה שההורים שלך מודאגים ואולי באמת קשה להם גם לשחרר לך את החבל הכל יכול להיות. אני יודעת מניסיוני בעבר שגם אני התרגזתי נורא שהיו אומרים לי מתי לחזור הביתה וניסיתי כל פעם להאריך ואכן כל שנה גדל העוצר בשעה עד שהוסר כליל וזה היה רק אחרי הטירונות שלי. אז לא שווה להתרגז וחבל על הבריאות, קחי את הבאסה ב סבבה ואני מקווה שלא הרגזתי אותך.
 
לא הרגזת אותי בכלל..... ../images/Emo6.gif

אני יודעת שזה רק בגלל שהם דואגים בלה בלה בלה. אבל את לא מבינה!!! אני מבינה אותם שזה כשאני יוצאת לאנשהו! אבל סתם, אני גרה בישוב קטן ליד ב"ש של אולי 1200 משפחות. מקום שקט וסתם, הלכנו כמה אנשים לטייל לנו בישוב. סתם, דרך לדבר קצת. לא הלכתי לשום דיסקוטק! ולא לשום בית קפה!! רק טיילתי קצת בישוב קטן (בערבה-לא, סתם, לא בערבה...) יעל נ.ב- אנשים מעירים לי שיש לי רווחים גדולים בין השורות בתוך ההודעות... זה מפריע לכם?
 
לגבי הרווחים

האמת? כן, זה מפריע. לא מפריע להבנה של הכתוב, את כותבת יפה מאד, אבל יש אי נוחות בצורך לרדת למטה כדי לקרוא את סוף הכתוב, ואחר כך שוב לעלות למעלה כדי לסגור את החלון.
 
למעלה