לי אין מזל בדגים

לי אין מזל בדגים../images/Emo70.gif../images/Emo19.gif

שתשמעו תסיפור בטח תחשבו שאני איזה רוצחת דגים או משו היו לי דגי זהב 5 וחצי שנים יום אחד אני רואה אותם צפים... ניקינו וחיטאנו תאקוריום החלפנו הכול אבנים צמחים הכול קנינו 4 דגים בצבע שקוף עם פס זוהר נדמה שלי שקוראים להם קריסטל או משו כזה....... אחרי יומיים כולם מתו, חוץ מאחד שהעברתי אותו לאקוריום אחר והוא התאושש ושוב ניקנו חיטאנו הכול.. קנינו את אותם סוגי דגים 4 ועוד אחד שנשאר הוא מת מיד אחרי משו כמו חצי שעה והשאר מתו תוך 3 ימים ואז קניתי 2 טלסקופים ו 2 קריסטל כולם מתו חוץ מטלסקופ אחד ואז לפני 4 ימים קניתי עוד 4 דגים ש 2 מהם מתו מיד בשקית.. אז התעצבנתי והחלפתי לסוג אחר כאלה ארוכים.. שמתי באקוריום והכול והטלסקופ נגס בזנב של אחד מהם והוא מת אחרי יום.. וזהו נשאר לי טלסקופ ועוד אחד מסוג שני לא יודעת..וחילזון. ואנלא יודעת אני כבר מיואשת..
 

Suikun

New member
הטעות שאת עושה

כשמת לך דג, לא ישר רצים לקנות אחד חדש מבררים קודם למה הוא מת.. לא רשמת איזה גודל אקווריום יש לך? איזה פילטר? את מחליפה מים? כל כמה זמן? איך את שמה את הדגים באקווריום (איך את מאקלמת אותם) וכל מני כאלה. וסתם ליידע- דגי הקריסטל הצבעוניים הם דגים צבועים- כלומר,זה לא הצבע המקורי שלהם. הצבע מתווסף להם על ידי האדם, או על ידי זריקה, או על ידי חומצה. בכל מקרה, מדובר בפעולה שגורמת לדג כאב וסבל רב, ומשאירה אותו אח"כ פגוע וחלש. רוב הדגים הללו מתים זמן קצר אחרי הצביעה, ובכלל, הסיכויים להשאיר אותם בחיים במעבר לאקווריום שלך- קטנים. אז בלי קשר לזה שצריך לעשות חרם ולא לקנות את הדגים הצבועים המסכנים, אין בשביל מה, כי רוב הסיכויים שהם לא ישרדו.
 
את זה אני יודעת

אח שלי אמר לי את זה ומאז ני לא קונה קריסטלים יש לי אקוריום די קטן כי הגדול נשבר ועכשיו אני קונה אקוריום חדש. ממש גדול החלפתי מים כשהדגים מתים. אאני שמה את השקית במים ל רבע שעה עשרים דקות ככה ואז שופכת אוותם לאקוריום ככה הסבירו לי בחנות מאיפה אני יודעת איזה פילטר?
 

adiemus

New member
איזה דגים?

רציתי לשאול איזה דגים את מתכוונת לגדל באקווריום החדש?
 

Suikun

New member
אוקי

צריך להחליף 15-20% מים כל שבוע, בשביל שלא יצטברו לך חומרים רעילים באקווריום, ובכלל, בשביל לרענן. הכי חשוב- אסור לשפוך את המים מהשקית לתוך האקווריום! המים בתוך השקית באים מהחנות, והם עלולים לבוא עם מחלות, טפילים, וכל מני דברים לא נחמדים אחרים. בנוסף, כשהדג נמצא בתוך השקית, הוא במצב של סטרס (לחץ) והוא פולט חומרים רעילים מהגוף. כשאת שמה את המים האלה באקווריום, את מכניסה איתם גם את החומרים הרעילים, ומן הסתם, זה לא בריא לדגים.
 
את זה לא אמרו לי....

ובאקוריום החדש אני מתכוונת לגדל או זברות או גופים
 

varda

New member
קטיפונת, איך את מטפלת במים?

יכול להיות שדגי הזהב שלך, שהם דגים מאוד עמידים, שרדו בתנאי מים שהדגים החדשים שאת קונה לא יכולים לעמוד בהם. בכל מקרה, נתתי פה לינקים (נמצאים בעמוד הזה) לכמה מאמרים מאירי עיניים בנושא הטיפול במים.
 
למעלה