לכבוד יום האישה הבינלאומי

MeItOsH

New member
../images/Emo23.gif

מה אתם חושבים באופן כללי על הדרך שבה מוצגות נשים בסרטיו של טים? הדמויות של הנשים בסרטים של טים בדר"כ מביאות מעין אור נוסף על הדמות הגברית בסרט. בהרבה מקרים הדמות הגברית היא המתוסבכת ואז הדמות הנשית באה ומתקנת או לפחות מנסה לתקן הכל. איזו דמות נשית אהובה עליכם בסרטיו של טים?אמילי הגוויה מדוע?כי היא רומנטיקנית חסרת תקנה והיא מוכנה לעשות הכל בשביל האהבה,גם אם זה מסכן אותה. איזו דמות נשית אתם פחות אוהבים ולמה?
איזו אישה מפורסמת הייתם רוצים לראות מככבת בסרט של טים?לא עולה לי משהו ספציפי לראש בשעה כזאת של הבוקר..
צרפו תמונה של האישה מסרטי טים שאתם אוהבים במיוחד! אין לי כוח+אני בתגובה מהירה:]
 

Oyster Girl

New member
../images/Emo47.gif

מה אתם חושבים באופן כללי על הדרך שבה מוצגות נשים בסרטיו של טים? אני חושבת שכל דבר שהוא עושה הוא מעולה
איזו דמות נשית אהובה עליכם בסרטיו של טים? מישל פייפר בתור קאט וומן הייתה מעולה
חוצמזה, נראה לי שסאלי ואמילי, מהסיוט ומהחתונה ועכשיו כמובן גם מיסס לאבט המאממת. מדוע? כי הן כאלה מוכשרות וחכמות
איזו דמות נשית אתם פחות אוהבים ולמה? לא עולה לי כרגע... איזו אישה מפורסמת הייתם רוצים לראות מככבת בסרט של טים? (שחקנית או דמות) ניקול קידמן צרפו תמונה של האישה מסרטי טים שאתם אוהבים במיוחד!
 

theEscapist

New member
טוב, אני אנסה לענות, ונראה...../images/Emo3.gif

מה אתם חושבים באופן כללי על הדרך שבה מוצגות נשים בסרטיו של טים? האמת? אחלה. הוא מצליח (רוב הזמן) להתחמק מסטראוטיפיים נשיים (מטבח וסטאף. ולא, מיס לאבט לא נחשבת, היא מגניבה מדי
) איזו דמות נשית אהובה עליכם בסרטיו של טים? סאלי מותק
מיס לאבט תותחית
ו... אממ... אלה בערך הדמויות הנשיות הבולטות בסרטים שראיתי עד כה מדוע? פירטתי קודם, אני חושבת. סאלי פשוט חמודה, והיא כזאת... נו.... יעילה
ומיס לאבט פשוט מוצלחת איזו דמות נשית אתם פחות אוהבים ולמה? את קתרינה, מסליפי הולו. "הו, אני בחורה רגישה וענוגה".
מצד שני, בסופו של דבר היא יצאה מזה בסדר. היי, עכשיו כשאני חושבת על זה, ההיא שהייתה בסוף המרשעת הייתה מעולה לחלוטין! אחת הדמויות הטובותD: איזו אישה מפורסמת הייתם רוצים לראות מככבת בסרט של טים? (שחקנית או דמות) וואי, אין לי מושג צרפו תמונה של האישה מסרטי טים שאתם אוהבים במיוחד! אין לי כוח להקריץ תמונה עכשיו. אני על מחשב בפנימיה... (נ.ב- שאלון מגניב!)
 

Ocean Spirit

New member
באתי.

מה אתם חושבים באופן כללי על הדרך שבה מוצגות נשים בסרטיו של טים? טים ברטון, מעבר להיותו רומנטיקן (כפי שכבר טענו כאן) הוא פמיניסט. הנשים שלו חזקות, עצמאיות, ויודעות להשיג את מה שהן רוצות - והכל במסווה של שבריריוּת. מלכות. איזו דמות נשית אהובה עליכם בסרטיו של טים? קתרינה ואן-טאסל מ"סליפי הולו". מדוע? היא האבטיפוס של הנשים של טים ברטון שתיארתי למעלה. איזו דמות נשית אתם פחות אוהבים ולמה? קים מ"המספריים של אדוראד". אולי בגלל שזו הדמות הנשית הראשונה של ברטון, אבל היא מאוד חלשה - הן מבחינת עומק הדמות והן מבחינת האופי. איזו אישה מפורסמת הייתם רוצים לראות מככבת בסרט של טים? (שחקנית או דמות) הייתי מאוד רוצה לראות את טים מביים משהו של אדגר אלן פו, אולי את "חבית האמונטליאדו", "מסכת המוות האדום", או "ליגֶאה". וגם את האגדה הגרמנית על אוּנדינה. ואם כבר אמרו כאן גתה ("שר היער" זה אכן רעיון גאוני), אז את "פאוסט". צרפו תמונה של האישה מסרטי טים שאתם אוהבים במיוחד! http://www.imdb.com/media/rm3093534976/tt0162661
 

wolfyy

New member
ברוכה הבאה ../images/Emo24.gif אני ג'ואנה

תודה
וצודקת -אדגר אלן פו.. הייתי מצרפת לשם גם את: fall of the house of Usher, The Whirlpool, The tell-tale heart.. ספרי לנו קצת על עצמך - שם, סרט אהוב של טים!
 

theEscapist

New member
../images/Emo45.gifכל כך../images/Emo7.gif

בכלל, נייטוויש
*אהמתבואולפורום1656אהמ*
 

Ocean Spirit

New member
תודה תודה ../images/Emo24.gif

שם: Ocean Spirit סרט אהוב של טים: "Sleepy Hollow" כשאני רוצה לצחוק בקול (כל פעם מחדש...), "המספריים של אדוארד" כשאני במצב רוח רומנטי-מלנכולי.
 
למעלה