לכולם!-שוב יעוץ!!!!דחוף כנסוו!

תקשיבי...

אני לא חושבת שאת שקרנית - בכלל לא!!! לדעתי את צריכה לפנות לאדם מבוגר (ליועצת בצפר/למנהלת/למישהו מבוגר שאת סומכת עליו) ואם זה לא עוזר - תפני למשטרה! אין לי (ולכל מי שהציע לך פה...) הצעה אחרת! בהצלחה!
 

lilo the sexit

New member
עזבי לא רוצה משטרה לא יהיה מי ש..

יפרנס אותנו.. בזמן האחרון חשבון הבנק תופח ואת מי מאשימים?! אותי!
 


ה' ישמורררררררררררררררררררר... אם זה באמת אמיתי..אז את חייבת לפנות למיש'ו..ה' ישמוררררררררררר..
 
נצלש..מעל גיל 16../images/Emo85.gif../images/Emo108.gif

אני רוצה לפתוח לרן דנקר פורום..אבל זה מעל גיל 16.. אני אשמח אם מישהו יפתח במקומי ואז ימנה אותי למנהלת או שהוא יהיה המנהל העיקר שיהיה לו פורום מקווה שתעזרו הנה הטופס
 
וואי.... זה רציני......

אני אומרת לך תפני לעזרה..... ואם תשתקי זה יכול להחמיר את המצב.....את אומרת שהם כאילו מעדיפים את האחים שלך.. וככה אמא שלך מרביצה לך ומקללת אותך??????????????זה לא בסדר.......
 

the blak angel

New member
יוווווווווווו חאלס כבר...

נמאס מכל השטויות האלה כל פעם את צריכה עזרה לכי לפסיכולוג וזהו...
 

A d i 1 3

New member
כל מה שאני יכולה להגיד לך זה...

לדבר עם אנשים מבוגרים... וללכת לקרובי משפחה אחרים שלך שאת יודעת שאוהבים אותך... ודבר שני: בחיים אל תחשבי שאת שמנה מכוערת!!!! כי זה לא נכון!!!!!!
 
ליאת.......

תקשיבי בלי להיות כלבה אבל.......... אנחנו לא פסיכולוגיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!! כאן מדברים על ראש גדול לא על הבעיות שלנו עם המשפחה!!!!!! ואני באמת לא רוצה להשמע יותר מידי מגעילה ואולי יש כאן ילדים שיעזרו לך אבל לדעתי בן ואביעד צריכים למחוק את ההודעה הזאת מהפורום כי זה לא מה שעושים בפורום הזה ולי אישית לא כל כך כיף לשמוע על ילדים שההורים שלהם מתייחסים אליהם כל כך רע אז ככה ש.......... אני חושבת שאת הבעיה הזאת את צריכה לכתוב בפורום ואם מה שכתבת באמת נכו ת=ל=כ=י ל=מ=ש=ט=ר=ה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! וואט רונג וויאז יו!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
 
למעלה