לכל החדשים - ברוכים הבאים

ishay-to

New member
../images/Emo41.gifפרוטרט עצמי...ה../images/Emo47.gifואנוכי

מזל"ט לפורום החדש מזכיר לי את תקופת הילדות מצורף צילום מחדרי מלפני 20 שנה..... ב ה צ ל ח ה
 
לכל החדשים - ברוכים הבאים ../images/Emo13.gif

- ספרו לנו על הקשר שלכם לאלביס אם יש - מה הציפיות שלכם מהפורום, מה אתם מצפים לראות או לדעת ? - לצעירים ממש, לדור שרוצה להכיר את המלך - תשאלו שאלות - קצת על עצמכם במידת האפשר
 

mr nice guy

New member
אני אגיב לך ראשון!!!

אני אורי, בן 18... אבא שלי פשוט שטף לי את המח :) הוא גדל על אלביס וזאת אומרת שגם אני.... אני מכיר את כל השירים המפורסמים שלו... ואוהב אותם, אגב, סתם משהו נחמד- קיץ שעבר יצאתי לאולימפיאדה של נוער יהודי בארה"ב, ייצגתי את ישראל בכדורסל עם הקבוצה שלי, אז התארחנו באחת משלושת הערים גם בממפיס- אז התארחתי בבית של מישהי שלמדה עם אלביס בתיכון :) חח קיצר... אין לי ממש שאלות... אבל אני פה ושם אתעדכן בפורום! בהצלחה למנהל בפיתוחו!
 
יו, הבאת לי אחלה רעיון

איך יוצרים קשר עם ההיא שלמדה עם אלביס בתיכון ?????? לפני ה 16 באוגוסט ואולי יהיה לנו אחלה אירוח לפורום.
 

nesherkal

New member
חדשה בפורום ../images/Emo23.gif ומזל-טוב

נסנסתי היום והשארתי את פרטי בשרשור המתפקדים. מזל-טוב על עלית הפורום. השיר הראשון ששמעתי לפני יותר מ-40 שנה היה השיר: wooden heart והיום גם מצאתי את המילים, אודות לקישורים הרבים שמצאתי פה בפורום. תודה!!!!! החזרתם אותי 40 שנה אחורה וזה עושה טוב.
 

mr nice guy

New member
יש לי את הטלפון אבל...

אני חושב שהיא הייתה כמה שכבות מתחתיו... או מעליו... אז לא יודע כמה מידע יהיה לה עליו.
 

jessy M

New member
וואו! מזל טוב!

רק היום, כך לפתע, שמתי לב שיש פורום אלביס פרסלי! סוף סוף! קצת פיפטיז! אני עדיין נרגשת... שיהיה בהצלחה, אני אגיע לפה עוד הרבה!
 
אלביס ואני ../images/Emo13.gif

אני לא יכולה להיזכר מתי בדיוק התחילה האהבה הגדולה שלי לאלביס אבל זה היה בילדותי, כאשר ההורים שלי אהבו מאוד לשמוע מוסיקה משנות השישים והשבעים. אלביס היה בין התקליטים שהכי הושמעו בבית וגם התעניינתי כל הזמן אצל אמא שלי מי זה. אמא שלי היתה מבין המעריצות של אלביס כאשר חלק מבנות הדודות שלה וחברותיה העריצו דווקא את קליף ריצ'רד (שאותו, אגב, לא השמיעו בבית ההורים והתוודעתי אליו רק בנעורתי). עד עכשיו הפורום חידש לי די הרבה דברים שלא ידעתי על אלביס. אין במשפחה שלי אנשים ששותפים להערצה העיוורת שלי לאלביס אם כי רבים אוהבים את שיריו ולכן אני שמחה שיש פה את הפורום שאפשר לדבר עם אנשים אחרים שגם הם מעריצי אלביס. אני אשמח לראות מפגשי פורום בהם ניתן יהיה להחליף כל מיני פריטים הקשורים באלביס ואולי אפילו ליצור קשר עם מועדוני מעריצי אלביס מכל העולם. השיא שאני מקווה שיוכל להתגשם - לארגן טיול לפחות עם חלק מחברי הפורום לגרייסלנד, ביום מן הימים. עוד חזון למועד.
 

ליילנד

New member
IT'S NOW OR NEVER

זה השיר שפתח לי את הדרך, אני באה דוקא מעולמו של קליף ריצ'רד (לא להרוג אותי) ורק אחרי שנים כשהשתחררתי מקבעון ושגעון הנעורים הצלחתי להודות בפני עצמי שאני מאוד אוהבת גם את אלביס, מה שהיה אסור קודם לכן, כי זה היה או קליף או אלביס. אני שמחה מאוד לפתיחת הפורום, כי אני מהסיקסטיז.
 
למעלה