ללכת עירום ברחוב?

TheMarsArmy

New member
ללכת עירום ברחוב?../images/Emo2.gif../images/Emo221.gif

אם תמשיכו לקרוא תבינו מה פשר הכותרת המשעשעת שלי. ובכן, סתם כדי להפשיר את האוירה המוזרה של "פורום חדש" ששוררת פה החלטתי לבדר אתכם קצת. אז אנא הצטרפו. דמיינו לכם שבוקר בהיר אחד אמא מעירה אתכם ומגישה לכם את העיתון. עד כה בוקר שגרתי למדי (או לא, אבל זה גם בסדר). אתם עייפים וחסרי מנוחה והדבר היחיד שאתם חושבים זה:"למה לעזאזל אמא העירה אותי?! ומה אני צריך את העיתון הזה עכשיו!?!?"... ובכן חבריי היקרים פה אתם טועים! כי הכותרת הראשית של העיתון היא: "הלהקה המוצלחת שלושים שניות למאדים מגיעה לארץ!! והכל תלוי בך! כן כן אתה שקורא את העיתון ותוהה..." הבנתם נכון! הכל תלוי בכם. אתם צריכים לבחור שלוש משימות לא שגרתיות, הזויות, מטורפות לגמרי, לא נורמליות, טיפשיות לחלוטין שאם תבצעו שלושים יגיעו לארץ! כמה מרגש!? התחילו בעבודה!
 

danduuu

New member
איך נבהלתי בהתחלה ../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

חשבתי מישהו מוזר נכנס לנו לפורום ומטריד אותנו
אמ שלוש משימות..צריך לחשוב על זה
אין לי רעיונות מקוריים כרגע
 

RoNittaH

New member
אני כבר אחשוב על משו../images/Emo8.gif

ומה הקטע של הסמיילים._. רק אצלי הם לא פועלים פה?
*החלום שמציג את כל הסמיילים*
 

my reflection

New member
חשבתי../images/Emo3.gif

1.אני ילך להופעות של רוני סופרסטאר ויקשט את כול החדר שלי בתמונות שלה\פוסטרים וישמע שירים שלה. 2.אני ישמע שבוע הדגש|רק מוזיקה מזרחית\דיכאון!!! 3.אני יראה את השיר שלנו 4 ו 3 את כול הפרקים ברצף!!!! [ואז כמובן יקיא במשך ימים שלמים:|....]
 

TheMarsArmy

New member
עונה לעצמי.

שלושה דברים הזויים ומטורפים: 1. הייתי צופה בפרק אחד של "השיר שלנו" מחליטה שזה מצויין ומפיקה מזה סרט בינלאומי בעברית שיצליח בצורה מטורפת בכל העולם! וכך אתעשר בצורה הזויה למדי כך שלא אצטרף לעבוד יותר לעולם. 2. אהפוך לגרופית של ריאנה. וואו מטורף לחלוטין. מטריד אותי רק לחשוב על זה. 3. אקפוץ מגג עזריאלי בלי כל עזר. אבל מאחר ואני עשירה (ראו סעיף 1) כל מאבטחיי יתפסו אותי וכך אשאר חייה כדי לצפות בשלושים כשהם מבצעים את שיריהם הנפלאים פה בארץ. אני לא יצירתית כלל, אז לא לצחוק עליי. בעצם, צחקו מה כפת לי. חה!
 

TheMarsArmy

New member
לא! אני שומרת את כספי לי!

חח סתם. נווווווווו תהיי הזויה לדקה ותחשבי על דברים עילגים ולא הגיוניים ומטורפים יש לציין, שהיית עושה...קדימה קדימה! תתפרעי!
 

danduuu

New member
המ *מנסה לחשוב* וזה קצת קשה בשבילי ../images/Emo3.gif

1. אני אחלק את כל הדיסקים המקוריים שלי לכל מי שעובר ברחוב בחינם!
2.אני אתקשר לטלוויזיה ואגיד שאני אלוהים. ואז אגיד להם שבקרוב מאוד השיחה תסתיים ואז אני אנתק להם בפנים. 3. אני לא אגלח רגליים ובית שחי במשך חצי שנה ואלך לגור ביער. חחח אל תשימו לב
 

inbal287

New member
איכ יא מגעילה../images/Emo6.gif [על שלוש]

ואת אחד בחיים לא הייתי עושה... כאילו זה ממש קו אדום בשבילי. הכל אני מוכנה חוץ מהדיסקים שלי
.
 
הממממ.. קשה קשה קשה ../images/Emo6.gif

1. ללכת למורה ההומו שלי לספרות ולהפוך אותו לסטרייט 2. לצרוח בהופעה של 30 בלונדון "ג'ארדדדדדדדדדדדדדד תעשה לי ילדדד" (וזה יגרור הרבה הרבה מכות מהרבה מאוד אנשים..) 3. ללכת במשך חודש ללא חולצה וללא חזייה באופן חופשי מספיק משוגע?
 
למעלה